VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - VW crafter 2007 gada 2,5 TDI

Dzinējs

VW crafter 2007 gada 2,5 TDI

Problēmas un remonts
Reklāma
 

VW crafter 2007 gada 2,5 TDI

Atbildēt lettlandd » 2018/Mar/25, 16:46

Sveiki. Varbūt kāds man var palīdzēt, jo manam VW Crafter ir ilgstoša problēma ar dzinēju. Dzinējs ir 2,5 TDI lec labi, rucēt rūc, pabraukt ar var bet jau no nopirkšanas brīža turbīna pieslēdzas tikai pie lieliem dzinēja apgriezieniem. Itkā no sākuma mehāniķi teica brauc kamēr iet, jo turbīna iet uz beigām. Nu tā es arī nobraucu 186000 līdz notikās nelaime ar vārst vienā cilindrā. Tad tika nolempts motoram uztaisīt kapitālo remontu, pārvāca pilnībā visu turbīnu arī restaurēju kautgan mehāniķis teica, ka īsti nekādas vainas viņai nav, neliela brīvgaita. arī forsunkas norestaurēju, galvu noslīpēju, jauns starteris,ģenerātors utt... bet problēma ir tā ka pēc visa šī remonta vēl joprojām ir saglabājusies tā pati kaite ar turbīnu un tagad ir vēl sliktāk nekā bija un turbīna pieslēdzas tikai pie kādiem 2500-3000 apgriezieniem... bet tā motors lec, rūc. Varbūt kāds var ieteikt kas tā varētu būt par problēmu,kāds ir risinājums vai varbūt kāds zin kādu kas man varētu palīdzēt.

Paldies.
lettlandd
Nepieredzējis lietotājs
 
Atbildes: 1
Pievienojies: 2018/Mar/25, 0:54
Braucu ar: VW crafter
Dzinējs: 2.5

Re: VW crafter 2007 gada 2,5 TDI

Atbildēt ajms » 2018/Mar/25, 22:26

lettlandd rakstīja:Sveiki. Varbūt kāds man var palīdzēt, jo manam VW Crafter ir ilgstoša problēma ar dzinēju. Dzinējs ir 2,5 TDI lec labi, rucēt rūc, pabraukt ar var bet jau no nopirkšanas brīža turbīna pieslēdzas tikai pie lieliem dzinēja apgriezieniem. Itkā no sākuma mehāniķi teica brauc kamēr iet, jo turbīna iet uz beigām. Nu tā es arī nobraucu 186000 līdz notikās nelaime ar vārst vienā cilindrā. Tad tika nolempts motoram uztaisīt kapitālo remontu, pārvāca pilnībā visu turbīnu arī restaurēju kautgan mehāniķis teica, ka īsti nekādas vainas viņai nav, neliela brīvgaita. arī forsunkas norestaurēju, galvu noslīpēju, jauns starteris,ģenerātors utt... bet problēma ir tā ka pēc visa šī remonta vēl joprojām ir saglabājusies tā pati kaite ar turbīnu un tagad ir vēl sliktāk nekā bija un turbīna pieslēdzas tikai pie kādiem 2500-3000 apgriezieniem... bet tā motors lec, rūc. Varbūt kāds var ieteikt kas tā varētu būt par problēmu,kāds ir risinājums vai varbūt kāds zin kādu kas man varētu palīdzēt.

Paldies.

Spiediena regulātors ,vaakums,ja reiz turbīna ok.
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15259
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b


Atgriezties uz Dzinējs

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 2 viesi