Lord rakstīja:Janisfans rakstīja:Lord rakstīja:karoč trīs sotaki kabatā, meiteni blakus un aiziet
Ja meitene ar tukšām kabatām tad matemātikā tev
kapēc tad ar tukšām... meitenei kabatās ir jābūt vismaz reiz 2 savādāk, navig tādu meiteni
Janisfans rakstīja:Lord rakstīja:Janisfans rakstīja:Lord rakstīja:karoč trīs sotaki kabatā, meiteni blakus un aiziet
Ja meitene ar tukšām kabatām tad matemātikā tev
kapēc tad ar tukšām... meitenei kabatās ir jābūt vismaz reiz 2 savādāk, navig tādu meiteni
Asnāte rulzz
Janisfans rakstīja:Attāluma ziņā tie ir +/- 1800km uz vienu pusi.Ceļa izdevumi sanāk Ls 55-65 ja brauc četri ar vienu mašīnu. Protams mašīnām jau dzinīši dažādi un apetīte arī bet rēķinam vidējo ātrumu 90 km/h un tad saliekam kopā ar patēriņu,nobrauktiem km un vēl daži izdevumi par ceļu PL,CZ un A.Skatoties uz kuru pusi gribam laizties.
Storms rakstīja:Janisfans rakstīja:Attāluma ziņā tie ir +/- 1800km uz vienu pusi.Ceļa izdevumi sanāk Ls 55-65 ja brauc četri ar vienu mašīnu. Protams mašīnām jau dzinīši dažādi un apetīte arī bet rēķinam vidējo ātrumu 90 km/h un tad saliekam kopā ar patēriņu,nobrauktiem km un vēl daži izdevumi par ceļu PL,CZ un A.Skatoties uz kuru pusi gribam laizties.
Vot, šitā es ar rēķināju Vācija braucienu. Teikšu uzreiz kā ar mietu pa pieri - GARĀM! Pirmkārt autiņā 4 cilvēki. Līdzi vēl kaukādas šmotkas-manatkas = autiņam ir liela krava, kas jau nav savietojams ar ekonomisku braukšanu. Un otrkārt - tu pats uz 90 brauc? Un ja gribēji pēc ioespējas ātrāk nokļūt galā lai beidzot izkustināt kājas un iemest kādu čarku? Protams ka tu spiedīsi motoriņam to lielo massu dzīt uz priekšu pieklājīgā ātrumā. Par degvielas ekonomiju aizmirsti. It sevišķi ja vēl ieliesi buržuju benžu un jutīsi ka tavs motors kārpa asfaltu - nevarēsi noturēt pedāli uz tiem 90. "Viņš pats spiedīs vairāk"!
Un vēl - uz šitādiem pasākumiem ekonomiskāks sanāk liels motors. VR6 piemēram. Mans 1,8 strādāja "na preģeļe" aiz kam rija benžu kā govs. VR6 tāda slodze tāds pirdiens vien ir aiz kam benžu nerij vairāk kā parasti.
Storms rakstīja:Janisfans rakstīja:Attāluma ziņā tie ir +/- 1800km uz vienu pusi.Ceļa izdevumi sanāk Ls 55-65 ja brauc četri ar vienu mašīnu. Protams mašīnām jau dzinīši dažādi un apetīte arī bet rēķinam vidējo ātrumu 90 km/h un tad saliekam kopā ar patēriņu,nobrauktiem km un vēl daži izdevumi par ceļu PL,CZ un A.Skatoties uz kuru pusi gribam laizties.
Vot, šitā es ar rēķināju Vācija braucienu. Teikšu uzreiz kā ar mietu pa pieri - GARĀM! Pirmkārt autiņā 4 cilvēki. Līdzi vēl kaukādas šmotkas-manatkas = autiņam ir liela krava, kas jau nav savietojams ar ekonomisku braukšanu. Un otrkārt - tu pats uz 90 brauc? Un ja gribēji pēc ioespējas ātrāk nokļūt galā lai beidzot izkustināt kājas un iemest kādu čarku? Protams ka tu spiedīsi motoriņam to lielo massu dzīt uz priekšu pieklājīgā ātrumā. Par degvielas ekonomiju aizmirsti. It sevišķi ja vēl ieliesi buržuju benžu un jutīsi ka tavs motors kārpa asfaltu - nevarēsi noturēt pedāli uz tiem 90. "Viņš pats spiedīs vairāk"!
Un vēl - uz šitādiem pasākumiem ekonomiskāks sanāk liels motors. VR6 piemēram. Mans 1,8 strādāja "na preģeļe" aiz kam rija benžu kā govs. VR6 tāda slodze tāds pirdiens vien ir aiz kam benžu nerij vairāk kā parasti.
KenFolds rakstīja:nu nez...
pirms 2gadiem braucu ar pasatu (1.8mono) uz austriju un liiidz chehijas otram galam kamer nesaakaas kalnainc apvidus paterinjsh neuzkapa virs 8.5L/100km (kur bij taisnie gabali tur bij pat 7.5l) pietam braucu kaa visi no mana bara un tie nebij 90Km/h! polijaaa dzinos kaa debils lai tiktu liidzi baram un mashina 4purni + bagaazha un kaste uz jumta ar 4slepju pariem un 2deeljiem!!! svars bij 500kg pa virsu max pieljautajam! jo atpakaljceljaa austrieshi mani uzlika uz svariem un dabuuju maxaat sodu par paarsniegto masu
Storms rakstīja:Janisfans rakstīja:Attāluma ziņā tie ir +/- 1800km uz vienu pusi.Ceļa izdevumi sanāk Ls 55-65 ja brauc četri ar vienu mašīnu. Protams mašīnām jau dzinīši dažādi un apetīte arī bet rēķinam vidējo ātrumu 90 km/h un tad saliekam kopā ar patēriņu,nobrauktiem km un vēl daži izdevumi par ceļu PL,CZ un A.Skatoties uz kuru pusi gribam laizties.
Vot, šitā es ar rēķināju Vācija braucienu. Teikšu uzreiz kā ar mietu pa pieri - GARĀM! Pirmkārt autiņā 4 cilvēki. Līdzi vēl kaukādas šmotkas-manatkas = autiņam ir liela krava, kas jau nav savietojams ar ekonomisku braukšanu. Un otrkārt - tu pats uz 90 brauc? Un ja gribēji pēc ioespējas ātrāk nokļūt galā lai beidzot izkustināt kājas un iemest kādu čarku? Protams ka tu spiedīsi motoriņam to lielo massu dzīt uz priekšu pieklājīgā ātrumā. Par degvielas ekonomiju aizmirsti. It sevišķi ja vēl ieliesi buržuju benžu un jutīsi ka tavs motors kārpa asfaltu - nevarēsi noturēt pedāli uz tiem 90. "Viņš pats spiedīs vairāk"!
Un vēl - uz šitādiem pasākumiem ekonomiskāks sanāk liels motors. VR6 piemēram. Mans 1,8 strādāja "na preģeļe" aiz kam rija benžu kā govs. VR6 tāda slodze tāds pirdiens vien ir aiz kam benžu nerij vairāk kā parasti.