Sveiciens visiem, kas man atbild! Tātad dzinēja kompresiju vel neesmu pārbaudījis, jo nav bijusi tāda iespēja, bet gribēju uzdot jautājumu sakarā ar to pašu veco problēmu..
Attiecīgi jaudas zuduma gadījumā vai pie vainas varētu būt sadalenes regulējums, jo mehāniķi kas sataisīja turbīnu izteicās, ka tā varētu būt. Nezinu kā pateikt Latviski bet angliski būtu "Camshaft timing". Tas varētu būt iemesls jaudas zudumam un sliktajai lekšanai pie kad mašīna vairākas stundas nav darbināta? Par galvas blīvi vel ir jautājums, jo nav novērots, ka zustu kāds šķidrums, tāpat arī nav dūmu braucot, ja tie ir simptomi kas ir 100% pēc galvas blīves plaisas..?!
Vienīgā lieta, kas ir novērota, ka no motora augšējās plastmasas daļas, kur ir gumijas korķis pie vietas kur lej iekšā eļļu, pēc ilgākas braukšanas nedaudz sulo eļļa, kaut gan sadaleni mainot tā blīve tika nomainīta un kādu laiku eļļa netecēja..
Saprotu, ka vajag izmērīt kompresiju, bet tieši par to sadalenes regulējumu gribējās saprast vai tas varētu izraisīt šīs abas problēmas, vai arī ja sadalene nebūtu iestatīta pareizi, mašīna visār nelektu?
Vai tie varētu būt virzuļu gredzeni kas ir nolietojušies/beigti, vai dēļ tā jaudas zudums nevarētu būt?
Tāpat gribēju pajautāt kurā vietā atrodas kvēlsveces man busam? Citām mašīnām viņas ie viegli redzamas motora augšpusē, bet savam nevaru atrast.. Maklēju internetā kur varētu būt, bet info arī nav.
Paldies visiem kas atbild, ļoti novērtāu Jūsu palīdzību!