Sveiki. Pirms kāda laika iegādājos T5 2004 gada 2.5 TDi ( 300k nobraukums )
Jau iegādājoties likās, ka mašīna neiet tā kā vajadzētu iet priekš 130 HP. Mašīnas cena bija laba, tādēļ domāju, ka problēmu novērsīšu un beigās viss nostāsies vidējā tirgus cenā..
Tātad - pus mēnesi pēc nopirkšanas nomainīju sadaleni ar visām šālēm, kompensatoriem, sprauslu remkomplektu ar glāzītēm un vārstu vāka blīvi. Visu nomainīju, dzinējs palika klusāks, bet jauda kā nebija tā nebija. Pēc tam sākās problēma ar turbīnu ( slēdzās laukā pie slodzes un lielākiem apgriezieniem ) EGR "noglušīts", katalizātors izgriests, vakūma trubas pārbaidīja un itkā viss uz kādu mirkli palika normāli. Darīju to visu, jo ar busiņu braucu uz Spāniju..
Braucot pa ceļam Vācijā atkal sākās turbīnas "gļuks", bet laimīgā kārtā līdz Spānijai tiku. Bet ilgi prieks nebija jo noklājās turbīna te uz vietas.. Tagad šeit esmu nomainījis turbīnu, iztērējis nenormālu naudu, bet galvenā problēma vel joprojām ir palikusi.. Līdz kādam 4 robam itkā nekas par jaudas trūkumu neliecina, ja vien nebrauc kalnā ( kuru šeit ir daudz ), bet 5 un 6 ātrums ir ļoti gausi.
Ar gāzi grīdā lēnām ātrums ceļas un turbīna arī strādā kā nākas ( vairs neiet "LIMP MODĀ" ). Problēma tāda, ka tikmēr nav atvērusies turbīna ātrums ceļas izteikti lēni.. Aizvakar konstatēju, ka eļļas korķī kad uzsilst motors parādās baltas "putiņas" ( ne daudz, bet tomēr ) Arī brīžiem pēc ilgākas braukšanas eļļa no EGR savienojuma nedaudz smidzinas ārā..
Kas varētu būt par iemeslu jaudas zudumam? Galvas blīve, plaisa galvā, motora kompresija?
Nu jau mašīna man nostājusies zelta vērtē un te Spānijā kaut ko saremontēt ir vienkārši vāks. Tapēc jautāju pēc kāda padoma, kas varētu būt par problēmu un kādā virzienā jāskatās..