VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Passat b5+ galvas blīve 1.9tdi

Dzinējs

Passat b5+ galvas blīve 1.9tdi

Problēmas un remonts
Reklāma
 

Passat b5+ galvas blīve 1.9tdi

Atbildēt Passerati » 2018/Aug/05, 9:23

Sveiki. Nopirku passat b5+ 1.9tdi (96kw) Pirmajās dienās parādījās problēma (iegrābos) ka salonā varēja dzirdēt ūdens skalošanos... Tad nakamajā dienā pie darba konstatēju, ka tosola bačokā ir eļļa. Viens pazīstams meistars teica, ka eļļas dzeses radiators beigts. Aizvedu uz servisu- esot notestējuši to eļļas radiatoru, bet esot vesels. Teica ka tomēr ļaunā blīve (vai galvā plaisa) Baltu putu zem eļļas korķa nav... nedūmo kad gāzē.. jaudas zuduma nav.. un mani interese cik tads prieks maksā- šis teica sākot no 250€. Ss.lv atradu ka piedāvā no 100€. Negribu lai apčakarē. Un, protams, ņemot vērā, ka ir (vismaz pagaidām) tikai viens no simptomiem, tad varbūt, ka vaina nav blīvē/galvā.
Ceru, ka kāds kādu padomu izteiks.
Passerati
 
Atbildes: 13
Pievienojies: 2018/Jūl/31, 16:42
Braucu ar: Passat B5
Dzinējs: 1.9 Dīzelis (96kw)

Re: Passat b5+ galvas blīve 1.9tdi

Atbildēt raimiz » 2018/Aug/06, 14:34

Viņš tev nav automāts gadījumā? Ja jā, tad var būt radiators caurs un kārbas eļļa iet antifrīzā un otrādi. Sac ar dzesas sistēmas izskalošanu. Pārbaudi vai nav loti liels spiediens dzeses sistēmā.
raimiz
 
Atbildes: 602
Pievienojies: 2013/Jan/21, 0:18
Braucu ar: passat 1.9tdi 110hp
Dzinējs: 1.9

Re: Passat b5+ galvas blīve 1.9tdi

Atbildēt Passerati » 2018/Aug/07, 6:28

Nop. Manuālis. Itka to dzeses sistēmu esot izskalojuši, bet tāpat esot pie vainas galva/blīve... lai gan līdz galam neticu. Spiediens ir diezgan- pēc 5 nobrauktiem kilometriem, taisot vaļā tosola korķi- kautkur no apakšas izpūta dafiga šķidrumu (gan jau tosolu).
Passerati
 
Atbildes: 13
Pievienojies: 2018/Jūl/31, 16:42
Braucu ar: Passat B5
Dzinējs: 1.9 Dīzelis (96kw)

Re: Passat b5+ galvas blīve 1.9tdi

Atbildēt raimiz » 2018/Aug/07, 15:58

Nu tad ta būs blīve. Ja viss ir ok, tad kaut pec 100km ir mazs šņāciens un ārā nekas nenāk. Šļaukas ir jāvar saspiest,tur protams būs kaut kāds spiediens un tas ir normāli. Bet ja ar 2 pirkstiem nevar saspiest plakanu augšējo lielo šļauku, tad kaut kas nav labi. Pamēģini aukstu iedarbināt ar atvērtu antifriza bachoku, ja uzrriz nak pari, tā ir galvas blīve.
raimiz
 
Atbildes: 602
Pievienojies: 2013/Jan/21, 0:18
Braucu ar: passat 1.9tdi 110hp
Dzinējs: 1.9

Re: Passat b5+ galvas blīve 1.9tdi

Atbildēt Passerati » 2018/Aug/07, 20:37

Nu jau passāts iekš servisa telpām un gan jau ar atvērtu vēderu. Uzrakstīšu kā beidzās, kad saņemšu auto.
Bet pagaidām, paldies par atbildi ( kad pateici par 100km un antifrīzu, tad sapratu, ka tomēr būs tā blīve.
Passerati
 
Atbildes: 13
Pievienojies: 2018/Jūl/31, 16:42
Braucu ar: Passat B5
Dzinējs: 1.9 Dīzelis (96kw)

Re: Passat b5+ galvas blīve 1.9tdi

Atbildēt raimiz » 2018/Aug/07, 22:56

Es vnk nobraukāju 5 gadus ar pusbeigtu galvas blīvi un atceros kā bija, un kā ir tagad, kad viss ir sataisīts. Tad jau padod te ziņu, kā beidzās.
raimiz
 
Atbildes: 602
Pievienojies: 2013/Jan/21, 0:18
Braucu ar: passat 1.9tdi 110hp
Dzinējs: 1.9

Re: Passat b5+ galvas blīve 1.9tdi

Atbildēt Passerati » 2018/Aug/13, 12:50

Tātad. Blīve nomainīta. Galva pieslīpēta. Tosola bačokā spiediena nav pat pēc 100 nobrauktiem kilometriem. Bet viss vēl nav beidzies. Nomainija vel visus 8 kompensatorus un vel kondiškai uzlika siksnu, rullus un spriegotāju. Kopa samaxaju 530€ ;( bet nu ir problēma, ka bieži pazūd jauda... pazūd... parādās... utt.. servisa teica ka sprauslas vainigas (paterins ap 8.2l uz 100) bet vecais saimnieks saka, ka esot sasists interkūlers... servisa gan man neko neteica. Varētu būt ka sprauslas nelauj brīziem braukt ar lielu jaudu, vai tomer drizak vaina ir interkulerī? Tiesa gan, ka pats vel neesmu testejis to interkūleri.
Passerati
 
Atbildes: 13
Pievienojies: 2018/Jūl/31, 16:42
Braucu ar: Passat B5
Dzinējs: 1.9 Dīzelis (96kw)

Re: Passat b5+ galvas blīve 1.9tdi

Atbildēt raimiz » 2018/Aug/13, 16:54

Nu nez vai dēļ sprauslām viņš periodiski neietu. drīzāk turbīnas ģeometrija sprust nost. Ja tev pazūd jauda pie 2000-2500rpm kad dod grīdā,un pēc noslāpēšanas atkal parādās jauda, tad tur vnk ir turbīna jātīra un viss. Vakuma šļauciņas vajag pārbaudīt vai nav saplaisājušas. Par sprauslām ir jābūt misfire kļūdām saglabātām, kuras diagnostiku taisot ir jāredz, kā arī sprauslu balansam ir jābūt sliktam. Vēl sprauslām ir vadi, kas var taisīt problēmas, bet arī ir jābūt kļūdām par to.
P.S. kādā stāvoklī bija sadales vārpsta, jo ja kompensatori bija padiluši, parasti arī sadalene ir ar dilumu, kas ietekmē vārstu atvēršanos un protams motora darbību.
raimiz
 
Atbildes: 602
Pievienojies: 2013/Jan/21, 0:18
Braucu ar: passat 1.9tdi 110hp
Dzinējs: 1.9

Re: Passat b5+ galvas blīve 1.9tdi

Atbildēt ainis » 2018/Aug/13, 22:24

Interkūleri var pārbaudīt vienkārši, aplej apsmidzina ar ziepūdeni un dod mizā, kur burbuļi, tur caurs.
ainis
 
Atbildes: 150
Pievienojies: 2008/Jūl/19, 19:42
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Skoda Octavia II. 2006
Dzinējs: 2,0 TDI

Re: Passat b5+ galvas blīve 1.9tdi

Atbildēt Passerati » 2018/Aug/14, 10:28

Neko par sadaleni servisā neteica. Megināšu sonedēļ lidz diagnostikai aizvest, lai pasaka VISAS probelmas... tad varesu nemt kalkulatoru un skaitit cik štukas vajadzēs :D p.s. man ir 1.9 tdi 96kw 4x4 universaalis.. pilna masa 2130kg.. braucot ar tris vidusmera cilvekiem masina- paterins 8.2litri.... lasiju ka tas var but del interkulera, ari jauda var zust del interkulera... bet paterins var but lielaks ari del sprauslām, vai ne?
Passerati
 
Atbildes: 13
Pievienojies: 2018/Jūl/31, 16:42
Braucu ar: Passat B5
Dzinējs: 1.9 Dīzelis (96kw)

Re: Passat b5+ galvas blīve 1.9tdi

Atbildēt raimiz » 2018/Aug/14, 12:39

Ar cauru interkuleru tev jauda visu laiku būtu mazāka nevis periodiski, un ilgtermiņā braukājot turbīna vnk nokautos no pārslodzes, cenšoties sapūst vajadzīgo spiedienu. Caurs interkolers var palielināt patēriņu, jo samērītā gaisa masa ir krietni lielāka dēļ tā, ka daļa pēc tam pazūd caur bojājumu, attiecīgi gaisa daudzumam tiek padota degviela, beigās degvielas/gaisa attīstība ir nepareiza, pārāk trekna. Populārākās pazīmes ir melni dūmi uzņemot ātrumu un jaudas trūkums, ja caurums ieplūdes sistēmā ir gana liels. Kaut kā tā īsumā par caurumiem un lielu patēriņu
raimiz
 
Atbildes: 602
Pievienojies: 2013/Jan/21, 0:18
Braucu ar: passat 1.9tdi 110hp
Dzinējs: 1.9


Atgriezties uz Dzinējs

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 4 viesi