Labs rīts!
Jaunu tēmu netaisīšu, uz baigo interneta diagnostiku neceru, bet varbūt kāds zinās ieteikt ar ko sākt.
Pāris dienas atpakaļ radās iespēja ieķer VW T5 multivanu par ok cenu. Nekas īpašs, bet pārdevēja rādītie papīri par remontiem bija īsti (dīleris apstiprināja) un likās labs pirkums, jo pie 350+ nobraukuma jau standarta problēmas bija novērstas (sadalenes, kārba, sajūgs utt).
Buss bija pastāvējis, aķis, protams, tukšs, esot palādējis, iedarbinājis itkā nekādu problēmu. Šajā procesā klāt nebiju.
Kad atbraucu buss rūca un nekas neliecināja par ko interesantu.
Pamanīju ka pečka pūs siltu tikai pa šofera puses priekšējo un sānu durvju lūku. Turklāt arī - tikai braucot
Baigi laiks iedziļināties nebija, pārdevējs teica ka vasarā labots arī kondicionieris un problēmu nebija. Šo jautājumu atlikām uz vēlāku laiku.
Bija jānobrauc daži simti km, tad pa to laiku sāku pētīt kas tur ir. Vienu laiku tā dzīvoja savu dzīvi, bet tā reāli strādāt nemaz nav strādājusi. Panelis rāda, bet darbības īsti neatbilst. Visur citur izņemot šofera pusi(braucot) pūš tikai aukstu.
Otra lieta, kas tikpat labi ir nesaistīta - pēc kāda laika nokārās maģis. Strādā tikai ieslēgšanas izslēgšanas poga. Pirms tam viss bija ok
Tad atteicās kruīzs. Un visbeidzot arī ciemos atnāca paziņojums par "check engine". Jeb kā pareizāk - ka jādodas uz servisu un kvēlsveču lampiņa.
Motors, kārba, visādi citādi - nekādu pārsteigumu. viss ideāli. Šķiet ka arī visas pārējās iekārtas strādā (cik nu viņu tur ir).
Mani nepamet doma ka tam varētu būt saistība ar pirms tam tukšo aķi - vismaz bembim pie tādas situācijas mēdz izlekt visas iespējamās kļūdas.
Ir vads K+DCAN, nav programmas. Kļūdas patreiz paskatīties nevaru.
Pārdevējs saka lai noskaidroju kas par vainu un viņš samaksās
Vecis uz goda.
Tagad domāju ar ko lai sāk - vest uzreiz pie dīlera (jo ne jau es maksāju) vai tomēr sameklēt pašam vainu un nokārtot pa cilvēcīgo.
Varbūt ir kādi komentāri? Kamēr garāžā atkūst logi (jo pečka taču nestrādā) varu izlemt kur doties