lauriko rakstīja:operators rakstīja:bavariancar rakstīja:Sveiki!
Netieku jeegaa,passat b5 afn,ir vibraacija pie nelielas slodzes no 1800 liidz 2200,peec tam vairs nav vibraacijas,jaa juus teiksiet DMS,nee tas nav,jo ir jau uzlikt VMS,kaa arii pilniigi jauns sjuga komplekts..nomainiitas motora paduskas,jo biju paarliecinaats par taam jo viena bija jau izrauta beigta otra arii beigta ella izteceejusi,NEKAA vibracija taapat palikusi,nezinu...karbas paduskas,varbuut veel pusas iekseeja,jo kaa saku gaitaa ir viss lieleaakaa vibraacija pie tiem apgriezieniem,tuksgaitaa nav taada vibraacija,bet ir juutama pie tiem apgriezieniem...Vell kaadam ir kaadas idejas,kaadam ir bijis kaut kas liidziigs,jo vibraacija pa visu masinu nodreb
Visticamāk ka sajūgs/spararats arī ir pie vainas. Paziņa arī divmasu nomainīja uz parasto un pēc 3k tas spararats nobeidzās un visa mašīna vibrēja. Ne jau velti divmasu ir paredzēts. Ar lietotu dīzeli nav lētāk braukt
Kā izpaužās parastā spararats nobeigšanās?
bavariancar rakstīja:lauriko rakstīja:operators rakstīja:Sveiki!
Netieku jeegaa,passat b5 afn,ir vibraacija pie nelielas slodzes no 1800 liidz 2200,peec tam vairs nav vibraacijas,jaa juus teiksiet DMS,nee tas nav,jo ir jau uzlikt VMS,kaa arii pilniigi jauns sjuga komplekts..nomainiitas motora paduskas,jo biju paarliecinaats par taam jo viena bija jau izrauta beigta otra arii beigta ella izteceejusi,NEKAA vibracija taapat palikusi,nezinu...karbas paduskas,varbuut veel pusas iekseeja,jo kaa saku gaitaa ir viss lieleaakaa vibraacija pie tiem apgriezieniem,tuksgaitaa nav taada vibraacija,bet ir juutama pie tiem apgriezieniem...Vell kaadam ir kaadas idejas,kaadam ir bijis kaut kas liidziigs,jo vibraacija pa visu masinu nodreb :hoho
Visticamāk ka sajūgs/spararats arī ir pie vainas. Paziņa arī divmasu nomainīja uz parasto un pēc 3k tas spararats nobeidzās un visa mašīna vibrēja. Ne jau velti divmasu ir paredzēts. Ar lietotu dīzeli nav lētāk braukt
Kā izpaužās parastā spararats nobeigšanās?
To es arii gribeetu zinaat?
IMAGin rakstīja:Jautājums par saistītu tēmu, vai DMS var likt sajūga disku ar uzkniedētām biezākām uzlikām? Jo tā nu ir sanācis ka ar manu braukšanas stilu un jaudu pa 30k km sajūgs ir nodilis un sācis izslīdēt...
Vai arī varbūt te kāds no vietējiem aktīvistiem var piedāvāt iespēju šodien/rīt to sajūgu samainīt pret standarta vai kniedēto disku? 6dien dubļu gonka un negribētos palikt trasē ar pavisam beigtu sajūgu
Golf mk4 1,9tdi AXR 5-spd 228mm, ar iespējams nedaudz lielākiem Nm kā stock sajūga specenē rakstīts...
IMAGin rakstīja:Jauda nav stock, būsi mani pārpratis.
Kā var sadilt? Auto redz trasi un sastrēgumus ļoti daudz, sajūgs atstrādā
Regulēts tas auto tika ar ļoti viegliem diskiem un riepām, bet tagad uzliekot smagas ziemenes, pasākums sāk izslīdēt 5robā. Pie 90 iesperot pedāli grīdā, kā sapūš pilnu boostu tā sajūgs vairs netur...
Iespējams nav tik ļoti sadilis cik vienkārši netur jauno regulējumu, ja ratu svara un rites pretestības dēļ slodze mazliet pieaug un vajag kādu stage2 risinājumu, ar skatu nākotnē nedaudz...