VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Turbīnas problēmas

SEAT

Turbīnas problēmas

Viss par SEAT modeļiem
Reklāma
 

Turbīnas problēmas

Atbildēt Janoss » 2014/Dec/11, 20:40

Labdien!
Rakstu vw sadaļā jo te vairāk cilvēku apgrozas un mašīna principā tā pati, tādēļ piedodiet.
Mašīna seat toledo 2002.gada 1.9 PD 150 zs.
Mašīna tika iedota remontā, bija sists purns. Jāmaina bija bampera reste un lampa.
Pēc remonta nobraucot pāris simtu metru sajutu jaudas zudumu un spiežot uz gāzes ataucība sākas pie kādiem 2,5 k apgriezienu un uz augšu.
Aizvedu atpakaļ uz servisu tur izmeta man šādu lapeli un teica ka neesot viņu vaina. Esot kļūda uz termo dačiku un vadības bloku. Kā nodzēsa kļūdu tā atkal pāris simtu metru gāja kā ierasts un tad atkal ap to pašu vietu kur iepriekš novēroju jaudas zudumu, tur atkal tas pats notika. Bildi pievienoju zemāk. Varbūt kāds var palīdzēt?
Iespējams noklājies termo dačiks kas met kļūdu arī uz vadības bloku un lai aizsargātu turbīni vadībnieks to atslēdz?
Linkā foto uz kompja izdruku.
http://www.bildites.lv/viewer.php?file= ... b39g1.jpeg
Janoss
 
Atbildes: 51
Pievienojies: 2013/Sep/04, 13:56
Braucu ar: Seat Toledo
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: Turbīnas problēmas

Atbildēt mist » 2014/Dec/11, 20:59

Janoss rakstīja:Labdien!
Rakstu vw sadaļā jo te vairāk cilvēku apgrozas un mašīna principā tā pati, tādēļ piedodiet.
Mašīna seat toledo 2002.gada 1.9 PD 150 zs.
Mašīna tika iedota remontā, bija sists purns. Jāmaina bija bampera reste un lampa.
Pēc remonta nobraucot pāris simtu metru sajutu jaudas zudumu un spiežot uz gāzes ataucība sākas pie kādiem 2,5 k apgriezienu un uz augšu.
Aizvedu atpakaļ uz servisu tur izmeta man šādu lapeli un teica ka neesot viņu vaina. Esot kļūda uz termo dačiku un vadības bloku. Kā nodzēsa kļūdu tā atkal pāris simtu metru gāja kā ierasts un tad atkal ap to pašu vietu kur iepriekš novēroju jaudas zudumu, tur atkal tas pats notika. Bildi pievienoju zemāk. Varbūt kāds var palīdzēt?
Iespējams noklājies termo dačiks kas met kļūdu arī uz vadības bloku un lai aizsargātu turbīni vadībnieks to atslēdz?
Linkā foto uz kompja izdruku.
http://www.bildites.lv/viewer.php?file= ... b39g1.jpeg


1. kļūdai nav nekāda sakara ar jaudas zūdumu, varbūt degvielu var vairāk tērēt. Ar vcds var redzēt vai rāda pareizu temp.
2. kļūda izskatās pēc tipiskā atslegas nekontakta ar imobilaizeri.

autiņš pēc pārsimtmetr iemetas safe mode - parasti no beigta n75, bojātām, nodilušām vakuma trubiņām, aizsērējušas trubīnas....
mist
 
Atbildes: 1550
Pievienojies: 2008/Mar/12, 0:47
Braucu ar: 1.9 tdi AVB powered by INC

Re: Turbīnas problēmas

Atbildēt Janoss » 2014/Dec/11, 21:07

Paldies par atbildi, kur labāk aizvest pārbaudīt kas tieši pie vainas?
Janoss
 
Atbildes: 51
Pievienojies: 2013/Sep/04, 13:56
Braucu ar: Seat Toledo
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: Turbīnas problēmas

Atbildēt crankshaft » 2014/Dec/11, 23:15

Diez vai kāds šeit pārzina Krievijas autoservisus. ;)
crankshaft
 
Atbildes: 282
Pievienojies: 2014/Jūn/02, 21:05
Braucu ar: huj

Re: Turbīnas problēmas

Atbildēt iv4o » 2014/Dec/11, 23:27

http://www.vwmotion.lv/forums/viewforum.php?f=56
Janoss rakstīja:Paldies par atbildi, kur labāk aizvest pārbaudīt kas tieši pie vainas?
iv4o
 
Atbildes: 774
Pievienojies: 2014/Mar/24, 18:00
Atrašanās vieta: Riga/Jurmala
Braucu ar: VW Passat B5, 05.2000g.
Dzinējs: 1.9 TDI ATJ 85kw

Re: Turbīnas problēmas

Atbildēt Janoss » 2014/Dec/11, 23:38

crankshaft rakstīja:Diez vai kāds šeit pārzina Krievijas autoservisus. ;)


Ja godīgi nesaprotu uz ko tu tēmē.
Janoss
 
Atbildes: 51
Pievienojies: 2013/Sep/04, 13:56
Braucu ar: Seat Toledo
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: Turbīnas problēmas

Atbildēt Janoss » 2014/Dec/12, 9:31

Vakar aizmocījos mājās bez nekādām turbīnes dzīvības pazīmēm. Šodien no rīta braucot uz darbu, daži km, turbīne strādāja, nevar saprast cik labi, bet strādāja. Iespējams esmu paranojisks kopš vakardienas, bet liekas ne nevelk tik labi un ne pie pareizajiem apgriezieniem. Pie kādiem apgriezieniem sāk vilkt 150 zs pumpi dūzis?
Janoss
 
Atbildes: 51
Pievienojies: 2013/Sep/04, 13:56
Braucu ar: Seat Toledo
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: Turbīnas problēmas

Atbildēt crankshaft » 2014/Dec/12, 11:43

Janoss rakstīja:
crankshaft rakstīja:Diez vai kāds šeit pārzina Krievijas autoservisus. ;)


Ja godīgi nesaprotu uz ko tu tēmē.

Ieraudzīju izdruku, nopratu, ka neatrodies LV. Gan jau ka kļūdījos. :D
crankshaft
 
Atbildes: 282
Pievienojies: 2014/Jūn/02, 21:05
Braucu ar: huj

Re: Turbīnas problēmas

Atbildēt crankshaft » 2014/Dec/12, 11:48

Janoss rakstīja:Vakar aizmocījos mājās bez nekādām turbīnes dzīvības pazīmēm. Šodien no rīta braucot uz darbu, daži km, turbīne strādāja, nevar saprast cik labi, bet strādāja. Iespējams esmu paranojisks kopš vakardienas, bet liekas ne nevelk tik labi un ne pie pareizajiem apgriezieniem. Pie kādiem apgriezieniem sāk vilkt 150 zs pumpi dūzis?

1.9 TDI 2000–2006 I4 8V ATD/AXR (Pumpe-Düse) 1896 cc 74 kW (101 PS; 99 hp) @ 4000 rpm 240 N·m (180 lb·ft) @ 1800–2400 rpm
1.9 TDI 1997–2002 I4 8V AHF/ASV 1896 cc 81 kW (110 PS; 109 hp) @ 4150 rpm 235 N·m (173 lb·ft) @ 1900 rpm
1.9 TDI 1998–2000 I4 8V AJM (Pumpe-Düse) 1896 cc 85 kW (116 PS; 114 hp) @ 4000 rpm 285 N·m (210 lb·ft) @ 1900 rpm
1.9 TDI 1999–2001 I4 8V AUY (Pumpe-Düse) 1896 cc 85 kW (116 PS; 114 hp) @ 4000 rpm 310 N·m (230 lb·ft) @ 1900 rpm
1.9 TDI 2001–2006 I4 8V ASZ (Pumpe-Düse) 1896 cc 96 kW (131 PS; 129 hp) @ 4000 rpm 310 N·m (230 lb·ft) @ 1900 rpm
1.9 TDI 2000–2003 I4 8V ARL (Pumpe-Düse) 1896 cc 110 kW (150 PS; 148 hp) @ 4000 rpm 320 N·m (240 lb·ft) @ 1900 rpm


Spriežot pēc wikipēdijas visiem ir ļooti jāvelk no 1900rpm, un vismaz manam 115zs tā arī ir, domāju, ka Tavam 150 motoram, lai vai kāda bunža apkārt arī būtu, jāārdās šajos laikapstākļos no 1900 stabili, ja ne agrāk, principā.
crankshaft
 
Atbildes: 282
Pievienojies: 2014/Jūn/02, 21:05
Braucu ar: huj

Re: Turbīnas problēmas

Atbildēt martins23 » 2014/Dec/12, 12:27

Nu ap 1800 ir labs pūtiens

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Lietotāja avatars
martins23
 
Atbildes: 252
Pievienojies: 2006/Aug/27, 14:58
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: vw bora variant pd150

Re: Turbīnas problēmas

Atbildēt Janoss » 2014/Dec/12, 13:31

crankshaft rakstīja:
Janoss rakstīja:
crankshaft rakstīja:Diez vai kāds šeit pārzina Krievijas autoservisus. ;)


Ja godīgi nesaprotu uz ko tu tēmē.

Ieraudzīju izdruku, nopratu, ka neatrodies LV. Gan jau ka kļūdījos. :D


Ne ne, man to iedeva auto servisā Topers, krieviski runājošo mums te pat uz vietas pietiek :D
Janoss
 
Atbildes: 51
Pievienojies: 2013/Sep/04, 13:56
Braucu ar: Seat Toledo
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: Turbīnas problēmas

Atbildēt Janoss » 2014/Dec/12, 14:00

Mēģināšu pabraukt nedēļas nogali un paskatīties ko tā mašīna darīs un tad jau labāk zināšu. Ir doma aizdzīt nākošo nedēļ uz Rolis.lv, tur zinu ka vainu atradīs un sataisīs, vienīgi cenas tur ir sālītas. Šai pus Daugavai kāds nezina kādu solīdu iestādi un kur neplēš 3 ādas?
Janoss
 
Atbildes: 51
Pievienojies: 2013/Sep/04, 13:56
Braucu ar: Seat Toledo
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: Turbīnas problēmas

Atbildēt crankshaft » 2014/Dec/12, 21:10

Es domāju, ka nenāks par sliktu sazināties ar lauriko vai ajms no šī paša foruma, atsauksmes viņiem šeit netrūkst. Ja tīri diagnostika interesē, ir te kaudze zinošu cilvēku, nebūs jābrauc pie... ;)
crankshaft
 
Atbildes: 282
Pievienojies: 2014/Jūn/02, 21:05
Braucu ar: huj

Re: Turbīnas problēmas

Atbildēt Janoss » 2014/Dec/18, 11:13

Tā nu rezultāts, samainīts:
Termodačiks
Tandēmsūknis
Gaisa masas mērītājs
Mašīna iet labāk nekā agrāk, bet ziemassvētkos piparkūku un mandarīnu vietā nāksies grauzt ķirbju sēklas.
Janoss
 
Atbildes: 51
Pievienojies: 2013/Sep/04, 13:56
Braucu ar: Seat Toledo
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: Turbīnas problēmas

Atbildēt crankshaft » 2014/Dec/18, 17:39

Mainīji visu uzreiz vai pa vienam ietestējot izmaiņas?
crankshaft
 
Atbildes: 282
Pievienojies: 2014/Jūn/02, 21:05
Braucu ar: huj

Nākošais

Atgriezties uz SEAT

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi