black_smoke rakstīja:armins123 rakstīja:nu tad jataisa cits kolektors bet tas atkal visu to pasakumu baigi sadārdzinās!
laikam bus japaliek pie bv43!
kas tev liek domāt,ka bv43 būs labākā izvēle?pirksi jaunu vai lietotu?
LaXay rakstīja:black_smoke rakstīja:armins123 rakstīja:nu tad jataisa cits kolektors bet tas atkal visu to pasakumu baigi sadārdzinās!
laikam bus japaliek pie bv43!
kas tev liek domāt,ka bv43 būs labākā izvēle?pirksi jaunu vai lietotu?
man jau liekas, ka bv43 ir neadekvāta cena lietotai, jauna kosmoss kvadrātā.
cmon, cik tad grūti uz uztaisīt pārejas flanci un kabini kādu gribi.
black_smoke rakstīja:jaunu nebūs problēmas
atrast
es tikai nesaprotu,kāpēc saspringt uz bv43,ja hibrīda cena būs mazāka un tas būs tikko uzbūvēts?
cik bv43 šobrīd ir pieejamas un kādas ir cenas?
armins123 rakstīja:black_smoke rakstīja:jaunu nebūs problēmas
atrast
es tikai nesaprotu,kāpēc saspringt uz bv43,ja hibrīda cena būs mazāka un tas būs tikko uzbūvēts?
cik bv43 šobrīd ir pieejamas un kādas ir cenas?
nu cik paintresējos daudz nav! tadu reali perkamu vel atradis neesmu, bet ari neesmu vel ta nopietni meklejis cena ap 200ls lietotai! jauna ebaja variants ap 300ls bet nu tas tads saubigs! kipa orginala bet nu vienalga ! neteiktu ka vnt 17/20 hibrids sanaktu ipasi letak tapat man japerk vnt 17 turbina + vel parbuve!
LaXay rakstīja:armins123 rakstīja:black_smoke rakstīja:jaunu nebūs problēmas
atrast
es tikai nesaprotu,kāpēc saspringt uz bv43,ja hibrīda cena būs mazāka un tas būs tikko uzbūvēts?
cik bv43 šobrīd ir pieejamas un kādas ir cenas?
nu cik paintresējos daudz nav! tadu reali perkamu vel atradis neesmu, bet ari neesmu vel ta nopietni meklejis cena ap 200ls lietotai! jauna ebaja variants ap 300ls bet nu tas tads saubigs! kipa orginala bet nu vienalga ! neteiktu ka vnt 17/20 hibrids sanaktu ipasi letak tapat man japerk vnt 17 turbina + vel parbuve!
vnt20 un miers. kaudze cilvēku teica, ka būšot turbo bedre.. nekādu bedri nejūtu, spēj tik štepselēt.
un vnt20 maksā uz PUSI lētāk
black_smoke rakstīja:labi,vnt20 maksā no 80-150ls,bv43 no 180-250,ja salīdzina veiktspēju, nevis cenu, tad abas ir ļoti līdzīgas.
Par izmaksām runājot,cik veido pārējas izmaksas-pārejas flancis,izpūtēja pielāgošana,eļļošana un gaisa trubas līdz turbo un tālāk uz IC...kur tad ir ieguvums?
Nopērkot lētāku turbo it kā ietaupām,bet visos sīkumos iztērējam gandrīz vēl tik pat vnt20 vai jebkuras citas, kura nav bolt on+ visam tam iztērētais laiks, kamēr to visu saskrūvē un braukāšana šurpu turpu.
Es esmu par vnt17 hibrīdu(var likt kaltos spārnus arī no gtb1749v,ja ir satraukums par disbalancu 52mm spārnu gadījumā),hibrīdam būs vieglāk pieejams detaļas un tas būs jauns, nevis lietots šrotā no plaukta.
denbass rakstīja: ir turbo bedre salidzinājumā ar vnt17 un arī paliks. vnt20 nav īsti pilsētas turbo. vidēji agresīvam braukšanas stilam - jā. Es par vnt17/52, bet ar boost kontroles iespējam, lai nemirtu ātri.
Jonix rakstīja:VNT20 un līzīgās sāk normāli pūst jau ap 1800-1900rpm. Laba turbīna ar pareizu regulējumu ir ļoti ok ikdienai pa pilsētu, jo īpaši uz jaudīgākajām PD versijām.
Es personīgi neatbalstu hibrīdus, tam ir būtiski pamatojumi:
- Taisot hibrīdu lielākā daļa detaļu tiek aizstāta ar neoriģinālām, līdz ar to samazinās turbo mūžs. Tas ir tieši tāds pats stāsts kādēļ labāk nerestaurēt turbīnu + vēl hibrīdam nekad netiks piedāvāts standarta remkomplets, detaļas būs jāpielasa un jāpielāgo
- Ja hibrīi tiešām ir tik ļoti labi un vienlaikus arī tik pat izturīgi kā citas tirgū piedāvātās turbīnas, kādēļ tādus nepiedāvā turbo oriģinālie ražotāji? Šādas lielas, uz peļņu vērstas kompānijas jau sen būtu palaidušas šādu turbo ražošanā un autoražotāji ļoti labprāt tos uzstādītu savām automašīnām.