golfer2 » 2014/Apr/18, 10:00
Kādu laiku ir pabraukts ar TdI plati iekš netiešās iesmidzes diesel un 10mm plundžeri,
Sākumā pēc pāris tūkst,sāka dzīt skaidu un atteicās pa farsunkai,izjaucu iztīriju un sāku pētīt,ruļļi sagrauzti,plate sagrauzta un centrālā atsperīte kas atspiež plati no ass puses arī pārlūzusi-izrādās ka tur arī bija vaina,dabuju citu atsperīti,saīsināju ar pleksi,iztīriju saliku un braucu tālāk ar to pasu plati un ruļļiem.Gāja visai labi un celiens bija jūtams dumu arī šķiet nebija-Un tad atkal sāka atteikties pa sprauslai-atkal ņēmu sūkni un jaucu-atkal skaidas-iztīriju saliku jaunus ruļļus un jaunu tdi plati-samainīju sprauslas.
Nu jau kādu ilgu laiku braucu bez problēmām-Bet strauji ieminot grīdā paveļās melnais,undodot slodzē klab,aidedzi regulēju agrāku velāku,bet klab,regulē ka gribi,
grizu nost padevi mēģinot samazināt dozu,un tapat nedaudz bet strauji nospiežot pedāli izveļās melnais,Bet lēnām spiežot pedāli pakāpeniski palielinot dozu nekvēpo,
Iepriekšējā plate mazliet tika sagrauzta,un drosi vien izciļņa profils tika pierīvēts un nebija vairs tik straujš,līdz ar to degviela tika izsmidzināta mazliet ilgākā laika periodā,Ar to es arī gribu pateikt ka TDI plate priekš netiešās iesmidzes dzinējiemir galīgi garām,braukt var bet kā upgrade nekam neder.