VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - VAG-COM

Datordiagnostika

VAG-COM

Viss kas saistīts ar VAG-COM, vadības bloku diagnostiku, parametru maiņu, pārprogrammēšanu.
Reklāma
 

Re: VAG-COM

Atbildēt josi » 2013/Mai/26, 22:00

Ja tas ir .CSV fails, tad to vajag pārsaukt par .TXT failu. Tad Excel pie faila atvēršanas var norādīt, ka tas ir atdalīts (Delimited) ar komatiem, un tas pats smuki sametīs visu pa rūtiņām.
Skoda Octavia A5 1.9TDI/DSG, BMW E87 118iA
Lietotāja avatars
josi
 
Atbildes: 1044
Pievienojies: 2007/Apr/13, 12:05
Atrašanās vieta: Jūrmala
Braucu ar: Škoda Octavia 2
Dzinējs: 1.9TDI

Re: VAG-COM

Atbildēt Val » 2013/Mai/26, 22:42

Ekselis var atvērt arī csv (comma separated values). Nav ko sarežģīt ;)
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Re: VAG-COM

Atbildēt josi » 2013/Mai/26, 23:44

Ja ir uzlikti latviešu reģionālie uzstādījumi, tad tik vienkārši nevar - ir vainu jāpārsauc fails, vai jāmaina sistēmas "list separator" uzstadījums.
Skoda Octavia A5 1.9TDI/DSG, BMW E87 118iA
Lietotāja avatars
josi
 
Atbildes: 1044
Pievienojies: 2007/Apr/13, 12:05
Atrašanās vieta: Jūrmala
Braucu ar: Škoda Octavia 2
Dzinējs: 1.9TDI

Re: VAG-COM

Atbildēt Mudvayne » 2013/Mai/26, 23:50

Brand rakstīja:
p.s. ir it kā vēl proga TDIGraph, bet tur uz skalas neatrodu mērvienības soli, tāpēc noteikt arī nevaru max boostu

pamēģini Dieselpower LogView
Lietotāja avatars
Mudvayne
 
Atbildes: 3855
Pievienojies: 2006/Aug/03, 13:53
Atrašanās vieta: SDM
Braucu ar: auto emoción
Dzinējs: 2.0 TDI

Re: VAG-COM

Atbildēt Brand » 2013/Jūn/09, 13:30

joprojām cīnos, lai dabūtu grafiku #-o

vakar lietotāja centem a4 FL PD gribējām iztestēt. bija kļūda par imo un degv.temp sensoru, kas nodzēsās;

testeejot boost, uztaisīju protams log failu

csv ver vaļā ekselis.
Data->Text to Colums visu tjipa saspaidu bet izlec mistiski datumi pa vidam :esmu_lol:

tjipa šitā izskatās

Attēls

Mud., man ar to progu kaut kas ar nesanāk- atverot log failu izmet eroru :|

karoče var kāds izpalīdzēt un uztaisīt, lai var noteikt turbospiedienu?
reku būs log fails, kādu vag proga uztaisa:
http://failiem.lv/down.php?i=byjdsuy&n= ... xx_xxx.CSV

:roll:
SellParts - lietotas auto rezerves daļas
(+371)28710049
Lietotāja avatars
Brand
 
Atbildes: 931
Pievienojies: 2009/Mai/25, 11:45
Atrašanās vieta: Ogre
Braucu ar: dīzeli

Re: VAG-COM

Atbildēt tower9 » 2013/Jūn/10, 8:42

Excel tev automātiski viņas konvertē uz datumu. Es izmantoju LibreOffice calc, kurš verot vaļā csv failus uzreiz paprasa kā csv fails ir noformēts, lai viņu varētu korekti atvērt. Un timestamp laukus uz datumu arī nepārveido...
EDIT: http://failiem.lv/down.php?i=alecgdf&n=LOG_01_011_xxx_xxx.xlsx
Lietotāja avatars
tower9
 
Atbildes: 284
Pievienojies: 2010/Nov/05, 23:05
Atrašanās vieta: Latvija
Braucu ar: Audi A4
Dzinējs: BKN

Re: VAG-COM

Atbildēt Brand » 2013/Jūn/10, 14:25

tower9 rakstīja:Excel tev automātiski viņas konvertē uz datumu. Es izmantoju LibreOffice calc, kurš verot vaļā csv failus uzreiz paprasa kā csv fails ir noformēts, lai viņu varētu korekti atvērt. Un timestamp laukus uz datumu arī nepārveido...
EDIT: http://failiem.lv/down.php?i=alecgdf&n=LOG_01_011_xxx_xxx.xlsx


paldies ;)

next jautājums:

patiesais turbo spiediens sevī iekļauj atmosfēras spiedienu cik es saprtu, tātad no visiem datiem jāatņem ~1.013 bāri?
SellParts - lietotas auto rezerves daļas
(+371)28710049
Lietotāja avatars
Brand
 
Atbildes: 931
Pievienojies: 2009/Mai/25, 11:45
Atrašanās vieta: Ogre
Braucu ar: dīzeli

Re: VAG-COM

Atbildēt Kaross » 2013/Jūn/10, 15:24

yes. un jāskatās Specified kolonna. kolonnam jāsakrīt. protams, no 1300rpm viņas nesakritīs, jo spiedienu ECU pieprasa lielāku nekā tajā brīdi iepūš, bet jau pēc 1800rpm būtu jāsakarīt.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: VAG-COM

Atbildēt Zalic » 2013/Jūl/01, 13:09

Panelī temp iet pāri pa 100 gradiem, kur vag com var paskatities lai saprastu devejs uz paneli vnk cakarejas vai tiesam temp ir auzas?
Lietotāja avatars
Zalic
 
Atbildes: 220
Pievienojies: 2011/Dec/11, 21:00
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: VW Passat B5 1.9tdi
Dzinējs: AHU

Re: VAG-COM

Atbildēt h8499 » 2013/Jūl/01, 13:20

Zem 01 ENGINE un 17 Instruments.
Neaizmirsti, ka temperatūra uz paneļa rādījumiem būs padsmit grādus mazāka....
Lietotāja avatars
h8499
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 1138
Pievienojies: 2011/Aug/23, 9:13
Atrašanās vieta: Salaspils
Braucu ar: Passat 99.5
Dzinējs: TDI

Re: VAG-COM

Atbildēt Zalic » 2013/Jūl/01, 13:31

es engine mes bloka rakajos un tur bija ap 70 gradiem, kamer zem instrumenta panela ir 116-119 un pats panelsi ari rada virs 90, kaut lidz sim radija lidz 90, pienemu ka tas devej ir nobeidzies, jo tur kur bij 70 un rucinot ta temp lenam kapa, kamer tur nekadu izmainu nebija
Lietotāja avatars
Zalic
 
Atbildes: 220
Pievienojies: 2011/Dec/11, 21:00
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: VW Passat B5 1.9tdi
Dzinējs: AHU

Re: VAG-COM

Atbildēt h8499 » 2013/Jūl/01, 14:05

ainot devēju liec orģinālo, ķīnieši bieži nenovelk pat nedēļu!
Lietotāja avatars
h8499
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 1138
Pievienojies: 2011/Aug/23, 9:13
Atrašanās vieta: Salaspils
Braucu ar: Passat 99.5
Dzinējs: TDI

Re: VAG-COM

Atbildēt Zalic » 2013/Jūl/01, 14:15

es vienmer lieku visu orginalu :) tā teikt turpinu iepriekseja saimnieka iesākto :D varbut kads zin kur tas devejs atrodas?
Lietotāja avatars
Zalic
 
Atbildes: 220
Pievienojies: 2011/Dec/11, 21:00
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: VW Passat B5 1.9tdi
Dzinējs: AHU

Re: VAG-COM

Atbildēt h8499 » 2013/Jūl/01, 14:42

Attēls
Lietotāja avatars
h8499
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 1138
Pievienojies: 2011/Aug/23, 9:13
Atrašanās vieta: Salaspils
Braucu ar: Passat 99.5
Dzinējs: TDI

Re: VAG-COM

Atbildēt keiko » 2013/Jūl/28, 23:57

Ho! Ir lieta tāda, ka centrālā atslēgas pults "mirst" un ir tikai viena pults :emo: . Ir padomā vairāki varianti ko darīt.
1. Pasūtīt caur ebay pulti tikai centrālās atslēgas daļu un piekodēt.
2. Labāk būtu nopirkt no ebay visu pulti un mēģināt piekodēt centrālās pults daļu un immo, bet lai piekodētu immo vaajag PIN, ko laikam ar parasto vcds obd2 kabeli nevar dabūt,laikam vajag vag tacho. :naac: (kurš nav)
3. Nopirkt pulti un aiznest kautkur, lai immo piekodē (cik tas varētu maksāt)?
Kādi Jums foruma biedri varētu būt risinājumi? :oops:
Auto 2001 Passat.
Lietotāja avatars
keiko
 
Atbildes: 10
Pievienojies: 2012/Okt/28, 12:23
Braucu ar: auto

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Datordiagnostika

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi