smudo rakstīja:Nedaudz ārpus tēmas, bet kāda vidēji eļļas temperatūra dzinējā būtu uzskatāma par maksimālo pieļaujamo, lai eļļa nezaudētu savas īpašības? Jautājums ir par ielas auto lietojamām sintētiskām/pussīntētiskām eļļām. Parasti tā pie pilnībā uzsiluša dzinēja man ir 95 - 100 grādu robežās. Ja brauc tuvu maksimāliem apgriezieniem ilgāku laiku (piemēram, pa bāni), tad pakāpj vēl par vairākiem grādiem.
ielas auto par 120 nav manīts vairāk .sporta auto vidēji 130-135,ir 140-145 manīts ar visiem radiatoriem un labākajām racing eļļām ,bet tad āra T bija ap +30 ,salonā ap 60 ,īsta elle visam,-motoram,eļļai ,cilvēkam
Domāju ,ka internetā var atrast T tabulas .Tur visi eļļas ražotāji lielās ar savām T
Te forumā ar bija pie eļļām laikam ielikta tabula.
Batux,tas ko tu piedāvā mums tagad uz sporta auto izmaksāja - radiators 60Ls(apemotors kautkas no dārgā racing gala) ,sļaukas 30Ls(hansaflex),flancis 25Ls, ...Visoptimālākais ir Marsian piedāvātais ,tāds uz sporta auto man gadus 10 vismaz bija.Ja klapēja dzinējs ,tad radiatoru gan mainīju
Te laikam cilvēks meklē optimālu ,labu un nedārgu.Tam nk2 1,8 dzinējam derēs.
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/