VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - 1.9 TDI performance sadales vārpstas

Dzinēja tūnings

1.9 TDI performance sadales vārpstas

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Re: 1.9 TDI performance sadales vārpstas

Atbildēt GintsK » 2013/Feb/12, 16:48

Nu un apakšas? Pie maziem gaisu motors iesūc mazāk. Līdz ar ko sākumam jābūt švakākam. Un tikai kaut kur no 3000 vajadzētu būt manāmi labākam.

Te atradu attēlu. Kuru protams var apšaubīt. Pie 1mm 260 būs kaut kur ap 225...230 plata.
Attēls
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: 1.9 TDI performance sadales vārpstas

Atbildēt black_smoke » 2013/Feb/12, 18:03

ja godīgi īpaši neizjūtu,ka apakša būtu palikusi švakāka,varbūt pašā sākumā kaut kur līdz 1,6k,jo ir sajūta,ka pirmajos 2 robos turbo spiediens parādās nedaudz vēlāk.
Bet lielos vilcienos,manuprāt,ir labāk.
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: 1.9 TDI performance sadales vārpstas

Atbildēt GintsK » 2013/Feb/12, 18:12

Nomēri, uzraksti!
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: 1.9 TDI performance sadales vārpstas

Atbildēt black_smoke » 2013/Feb/13, 13:32

GintsK rakstīja:Nu un apakšas? Pie maziem gaisu motors iesūc mazāk. Līdz ar ko sākumam jābūt švakākam. Un tikai kaut kur no 3000 vajadzētu būt manāmi labākam.

Te atradu attēlu. Kuru protams var apšaubīt. Pie 1mm 260 būs kaut kur ap 225...230 plata.
Attēls

Attēlā minētās sadales vārpstas ir savstarpēji sadarīgas?
Ja veco GTI 8v sadaleni arī var ielikt,tad tikai tad ,ja pārtaisa galu,jo tdi zobrats uz konusa,bet GTI uz ķīļa.Vēl jau varētu mēģināt nodarboties ar pašdarbību un pie nosacījuma,ja GTI un TDI zobrati ir vienādi pēc diametra likt šauro zobsiksnu :mhihi:

Tauta dungo
Dīzeļam nabagan
Visi vārsti nolocīti
:naac:
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: 1.9 TDI performance sadales vārpstas

Atbildēt GintsK » 2013/Feb/13, 14:18

Šķiet ir saderīgas līdz zobrata pievienošanas mēram. Respektīvi dīzelim būtu jāliek regulējamais zobrats.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: 1.9 TDI performance sadales vārpstas

Atbildēt black_smoke » 2013/Feb/13, 14:30

Regulējamo zobratu var taču arī uztaisīt sapārojot 2 parastos,respektīvi,šajā gadījumā benzīna un dīzeļa?
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: 1.9 TDI performance sadales vārpstas

Atbildēt GintsK » 2013/Feb/13, 15:29

protams!
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: 1.9 TDI performance sadales vārpstas

Atbildēt Boy29 » 2013/Feb/13, 22:52

black_smoke rakstīja:
GintsK rakstīja:Ja veco GTI 8v sadaleni arī var ielikt,tad tikai tad ,ja pārtaisa galu,jo tdi zobrats uz konusa,bet GTI uz ķīļa.Vēl jau varētu mēģināt nodarboties ar pašdarbību un pie nosacījuma,ja GTI un TDI zobrati ir vienādi pēc diametra likt šauro zobsiksnu :mhihi:

Tauta dungo
Dīzeļam nabagan
Visi vārsti nolocīti
:naac:



Tu to domāji nopietni? :shura: (par benzīnieka siksnu)
Lietotāja avatars
Boy29
 
Atbildes: 141
Pievienojies: 2007/Aug/15, 19:18
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: Audi TDI Q

Re: 1.9 TDI performance sadales vārpstas

Atbildēt black_smoke » 2013/Feb/14, 1:02

manuprāt,ideja par šauro siksnu iŗ tik pat laba kā iespēja palielināt kompresiju cilindrā ieliekot atsperi :naac:
bet ja nopietni,piekritu GintamK,ka visprātīgāk ir taisīt regulējamu zobratu,jo tādejādi varētu ekspermentēt ar sadalenēm un nekas vairāk nebūtu vajadzīgs.

atsaucas kāds,kas var tādu zobratu uztaisīt =D>
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: 1.9 TDI performance sadales vārpstas

Atbildēt black_smoke » 2013/Feb/16, 0:40

GintsK rakstīja:Nomēri, uzraksti!

Uztaisīju Log failu ar vcds,lai salīdzinātu caur MAF izplūstošo gaisa masu ar stock un tagadējo sadales vārpstu.
Ar stock vārpstu pie 1743 RPM bija 955mg,bet ar jauno pie 1743 RPM 865mg
Bet max vērtību 1275mg tur ar stock 2121-2562RPM ar jauno 2247-2814 RPM
(pie 2100 RPM ar jauno ir 1255mg)
jau pie 3801 RPM 910mg ar stock,bet ar jauno 3843 RPM 1000mg

Vēl tikai var pieminēt to,ka pirmais Log fails taisīts pie āra gaisa temperatūras -10,bet otrs ap 0 grādiem.

Tā arī ir- uz maziem apgriezieniem gaisa ir mazāk,bet uz lieliem vairāk,taču cik liels ir ieguvums vai zaudējums,lai gudrie spriež... :roll:
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: 1.9 TDI performance sadales vārpstas

Atbildēt black_smoke » 2013/Feb/26, 12:51

Remember kids-liekot agresīvāku sadales vārpstu neaizmirstam nomainīt kompensātorus :shura:
Es,protams,to uz reiz neizdarīju,domājot-ar mani tā nenotiks :mhihi:
Pēc kāda laika sāka šķist,ka auto vairs tik labi uz lieliem RPM neiet...domāju varbūt degviela vainīga vai vienkārši esmu pieradis,bet, nē :naac:
Kādā rītā iekāpjot auto un to iedarbinot,lai dotos uz darbu radās sajūta,ka zem haubes pa nakti ir palīdis vecs 5 cilindru 10v KV no nodzīta quattro un drusku uzdodot gāzi ~1,5k RPM motors sāka vibrēt un dūmot,pēc kādām 20s motoram parūcot tukšgaitā klaboņa nedaudz norima un varēja braukt.
Tāpēc vakar pēc darba saliku jaunus kompensātorus-INA BLACK TOP-motors kluss un es priecīgs un arī, protams iet labāk.
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: 1.9 TDI performance sadales vārpstas

Atbildēt Boy29 » 2013/Feb/26, 22:20

Cik maksāja kompensatori? Viņi ir kkā uzlaboti un labāki par parastajiem?
Lietotāja avatars
Boy29
 
Atbildes: 141
Pievienojies: 2007/Aug/15, 19:18
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: Audi TDI Q

Re: 1.9 TDI performance sadales vārpstas

Atbildēt black_smoke » 2013/Feb/26, 23:40

Boy29 rakstīja:Cik maksāja kompensatori? Viņi ir kkā uzlaboti un labāki par parastajiem?

maksāja 4.5ls gab,kompencātora virsma,kas ir saskarē ar sadales vārpstu ir ar kaut ko apstrādāta un tas melnā krāsā.Šie kompensātori ir augstas kvalitātes,kas tur lielāku slodzi un labāk atver vārstus.
Cik pameklēju,tad tieši šos kompensātorus bieži iesaka performanec vāļu tirgotāji.
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Iepriekšējais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi