VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - 1.9 TDI performance sadales vārpstas

Dzinēja tūnings

1.9 TDI performance sadales vārpstas

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

1.9 TDI performance sadales vārpstas

Atbildēt black_smoke » 2013/Feb/11, 10:33

Sveiki!
Es jau kādu laiku meklēju info kā tdi līkni pavilkt garāku-padarīt dzinēju efektīvāku lielākos apgriezienos un secinājums ir tāds,ka viena iespēja ir mežonīgs virsspiediens un otra iespēja ir sadalene.
Pats esmu nosliecies uz 260 grādu dbilas,jo tā ir vārpsta,ko galvenokārt izmanto projektos,bet tas kas mani vēl interesē,cik grādu ir stock 1.9 AFN vārpstai un cik rmp zaudēšu no apakšas uzliekot šādu?

Varbūt vēl kāds padalīties ar info,kur labāk pirk un citas alternatīvas minētajai dbilas un kādas ir atsauksmes globālā mērogā?
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: 1.9 TDI performance sadales vārpstas

Atbildēt vāks » 2013/Feb/11, 18:43

pameklē kikirixis topikā, mans auto, iespējams, ka viņam pat k-kas līdzīgs vēl ir :aiwa:
Lietotāja avatars
vāks
 
Atbildes: 1609
Pievienojies: 2007/Dec/03, 20:36
Braucu ar: VW Touran
Dzinējs: 2.0 D

Re: 1.9 TDI performance sadales vārpstas

Atbildēt black_smoke » 2013/Feb/11, 19:18

jau labu laiku atpakaļ jautāju kikirixis par tām vālēm-ir pārdotas.
Šodien iegādājos no audi-stxle lietotāja mairiz kriverta taisītu Dbilas kopiju.
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: 1.9 TDI performance sadales vārpstas

Atbildēt Marsian » 2013/Feb/11, 20:10

cik maksā kopija???

Seatam arī vajag :naac:
Lietotāja avatars
Marsian
 
Atbildes: 320
Pievienojies: 2008/Jan/20, 2:02
Braucu ar: wagonu
Dzinējs: pššššš

Re: 1.9 TDI performance sadales vārpstas

Atbildēt black_smoke » 2013/Feb/11, 20:34

es no Maira nopirku pa 100ls
Tieši tik viņam tā arī esot izmaksājusi.

Mazliet ne pa tēmu,bet ,manuprāt,svarīga viela pārdomām.
uz a3 kam bija šī sadalene virsū stāv arī ķīnas 12mm plunžers-silts auto jāstartē 5-7 sekundes līdz sāk uzsist un pielec...Maira vārdi-būtu vairāk brīva laika ņemtu viņu nost.
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: 1.9 TDI performance sadales vārpstas

Atbildēt Boy29 » 2013/Feb/11, 21:13

Ja jau jāzāģē 5sek, pieļauju ka tas A3 Nestes vai citu benzīntanku nav redzējis, tikai kanniņas degviela. Un 3000 - 4500rpm skaitās normāla ikdienas braukšana. :shura: Pieļauju, ka arī Bosch plunžeris pie tādas ekpluatācijas sadiltu ātri vien :naac:
Lietotāja avatars
Boy29
 
Atbildes: 141
Pievienojies: 2007/Aug/15, 19:18
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: Audi TDI Q

Re: 1.9 TDI performance sadales vārpstas

Atbildēt Boy29 » 2013/Feb/11, 21:20

Zinu vienu labi pazīstamu, kurš apmēram pirms gada arī uzlika DBilas sadaleni, bet maksāja daudz vairāk nekā 100Ls, pēc tam viņš bija vīlies, jo lielu atšķirību nejuta.
Redzēs kā tev būs, jutīsi atšķirību vai nē, to gribētu uzzināt.
Lietotāja avatars
Boy29
 
Atbildes: 141
Pievienojies: 2007/Aug/15, 19:18
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: Audi TDI Q

Re: 1.9 TDI performance sadales vārpstas

Atbildēt GintsK » 2013/Feb/11, 21:40

260...
Nu nezinu. Benzīnniekam 260 ir OK. Iet no kādiem 3000...6000. Dīzelim tas būs par daudz. Ne-sacīkšu dīzelim. Pie tam ticamāk, ka dīzeļa sadalenei lenķis satrp kulaciņeim būs lielākas, kā benziinieka 110grādi, kas apakšas pasliktinās vēl vairāk. Un iedarbināt varbūt arī nevar bez kvēlsvecēm. Kāda hrena pēc dbilas neuzrāda nekādus datus par saviem veidojumiem?
Es paskatītos vai nevar iemudrīt kaut kādu veco GTi sadaleni, kas vairumā gadījumu bija kaut kur ap 240 grādi. Kā reizi būs no 2000...4500. "Lielāks = labāks" te nedarbojas.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: 1.9 TDI performance sadales vārpstas

Atbildēt denbass » 2013/Feb/11, 22:12

Boy29 rakstīja:Ja jau jāzāģē 5sek, pieļauju ka tas A3 Nestes vai citu benzīntanku nav redzējis, tikai kanniņas degviela. Un 3000 - 4500rpm skaitās normāla ikdienas braukšana. :shura: Pieļauju, ka arī Bosch plunžeris pie tādas ekpluatācijas sadiltu ātri vien :naac:


2 gadi bez probleemam.
Lietotāja avatars
denbass
 
Atbildes: 223
Pievienojies: 2011/Mai/06, 0:00
Braucu ar: B5.5 quattro
Dzinējs: amx

Re: 1.9 TDI performance sadales vārpstas

Atbildēt Boy29 » 2013/Feb/11, 22:21

Ar Bosch? vai Ķīnīzeri?
Lietotāja avatars
Boy29
 
Atbildes: 141
Pievienojies: 2007/Aug/15, 19:18
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: Audi TDI Q

Re: 1.9 TDI performance sadales vārpstas

Atbildēt denbass » 2013/Feb/11, 23:00

Boy29 rakstīja:Ar Bosch? vai Ķīnīzeri?

oem
Lietotāja avatars
denbass
 
Atbildes: 223
Pievienojies: 2011/Mai/06, 0:00
Braucu ar: B5.5 quattro
Dzinējs: amx

Re: 1.9 TDI performance sadales vārpstas

Atbildēt black_smoke » 2013/Feb/11, 23:41

denbass rakstīja:
Boy29 rakstīja:Ar Bosch? vai Ķīnīzeri?

oem

nesalīdzini pimpi ar pirkstu :aiwa:
Pēdējo reizi labojis black_smoke - 2013/Feb/12, 16:10, labots 1 reizi.
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: 1.9 TDI performance sadales vārpstas

Atbildēt denbass » 2013/Feb/11, 23:59

to jonijam pasakiet! tas dievina kiinieshus.
Lietotāja avatars
denbass
 
Atbildes: 223
Pievienojies: 2011/Mai/06, 0:00
Braucu ar: B5.5 quattro
Dzinējs: amx

Re: 1.9 TDI performance sadales vārpstas

Atbildēt GintsK » 2013/Feb/12, 12:16

Par ko jūs te runājat?
Ieliekot platāku vāli vienkārši samazinās kompresijas spiediens startējot. Šai gadījumā par kādiem apmēram 10%. Cik tas ir kritiski - nezinu.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: 1.9 TDI performance sadales vārpstas

Atbildēt black_smoke » 2013/Feb/12, 16:06

GintsK rakstīja:Par ko jūs te runājat?
Ieliekot platāku vāli vienkārši samazinās kompresijas spiediens startējot. Šai gadījumā par kādiem apmēram 10%. Cik tas ir kritiski - nezinu.

Tikko no garžas-kopumā esmu apmierināts.
Par grādien nezinu īsti,bet nedomāju,ka ir 260,starpība varētu būt kādi 10-15 grādi ar stock(uz aci skatoties)un jaunajai vārstu atvērums ir par 1mm lielāks.
Par dinamiku,nevarētu teikt,ka nenormālā starpība,bet motors ir palicis "asāks" un kvēpi mazliet mazāki.
Kad nokusīs sniegs uzlikšu uz sava street dyno :naac:
Pie tagadējās āra gaisa temperatūras startējot sarpību nejūt nekādu.
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Nākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 1 viesis