Otrais. Izplūdes gāzu temperatūra jeb EGT.
Mēģinot izspiest max. no mazākiem smidzinātājiem pastāv iespēja pārāk ilgi turēt atvērtu sprauslu, kas noved pie nevajadzīgiem dūmiem, nepilnīgi sadegušas degvielas un līdz ar to nevajadzīgi augstas izplūdes gāzu temperatūras. No pieredzes varu pateikt, VNT mehānismam nepatīk augsta izplūdes gāzu temperatūra.
Nonākam pie tā, ka ar lielākiem smidzinātājiem pie vienādas jaudas būs zemāka temperatūra izplūdē, mazāk dūmu un labāka ekonomija. Galvenā ideja ir iesmidzināt pēc iespējas vairāk degvielas pēc iespējas īsākā laikā.
Sistēmai, protams, jābūt salāgotai. Teorija nestrādās, ja ar 10mm plunžeri centīsies darbināt 0,260mm smidzinātājus. Sprauslām un plunžerim ir jāiet "roku rokā".
Mainīgais tilpums šajā gadījumā ir plunžeris un sprauslu urbumu diametrs.
Kāpēc no rūpnīcas ir mazi?
Tāpēc, ka standarta jaudām 90, 110zs ir pilnīgi pietiekami ar standarta smidzinātājiem.
Kaut gan arī tajā laikā tika eksperimentēts un izlaistas vairākas modifikācijas:
10mm plunžeris ar 0,205mm sprauslām.
11mm plunžeris ar 0,184mm sprauslām (vai pat mazākas, informācija dažādos avotos dalās).
10mm plunžeris un 0,205mm sprauslas ar 220bar iesmidzināšanas spiedienu. (vecākiem tipiem bija 190bar)
Arī ar plunžera kustības ātrumu tika eksperimentēts. Izmantojot dažāda dizaina "cam plates".
Lielāks pacēlums - vairāk degvielas.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465