VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Dzinēja tūnings

1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt black_smoke » 2012/Aug/23, 14:59

Jonix rakstīja:Pēdējā ceturkšņa laikā esmu regulējis 4 auto ar GTB1756VK no 2.7tdi. Viens no tiem bija 130ZS PD AVF, pārējie parastie tdi. Turbo ir tā vērta, tomēr nav tik viegli atrodama un ir ar elektronisko vadību.


Vai kāds no šiem auto bija golf 3/4 un GTB17 turbīna pieskrūvēta ar šim līdzīgu flanci?
http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... 0-tdi.html
tdiclub bija rakstīts,ka šis flancis nederot golfiem un a3,jo neesot vietas vakuma regulātoram,bet ja atstāj elektronisko vadību,tad vietas pietiek?

un vēl...
vai kādam ir pieredze ar šiem smidzinātājiem?
http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... gines.html
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt Jonix » 2012/Aug/24, 13:26

Pārsvarā visiem bija taisīti kolektori, vienam bija parastais kolektors ar flanci lenķī, bet tas bija A4.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt black_smoke » 2012/Aug/24, 22:08

vēl jau varētu iet šādu ceļu,lai uzliktu gtb1756vk un pat eļļas trubiņa nav jāpārtaisa,bet vīenīgi dēļ kolektora tiktu zaudēts nedaudz potenciāls
http://www.vwquebec.ca/forum/showthread ... pens/page2
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika

Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...
Lietotāja avatars
black_smoke
 
Atbildes: 506
Pievienojies: 2011/Mai/04, 10:21
Atrašanās vieta: Smiltene
Braucu ar: suni bagāžniekā
Dzinējs: d-power

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt Nitro » 2012/Sep/06, 12:16

Kas pa lielam nepieciešams, lai uzliktu GTB1756VK 1.9 PD motoram.
Kāds izplūdes kolektors vajadzīgs?

Kur šādu turbu labāk iegādāties (jaunu/lietotu?), un kādos sērijauto tos liek?
interesanti uzzināt arī izmaksas, piemēram ja liek lietotu/jaunu turbu.
sērijveida kolektors ar flanci, vai metināts no nulles.... :roll:

Skatoties šo tabulu, liekas, ka GTB1756VK ir ievērības cienīgs upgreids (zelta vidusceļš)
Attēls

ja salīdzina pēc šis tabulas, tad GTB1756K ir krietni pārāks par vnt17/22 hibrīdu, domāju tieši izmaksu ziņā un performances

jautājums arī par 1.9 TDI AJM dzinēju kā tādu, cik viņš spējīgs izturēt jaudu, pie kuras robežas jādomā par citiem klaņiem un sadalenēm?
Gribētu uzzināt tā potenciālu, protams pieļaujamu max jaudu lai nevajdzētu iejaukties dzinējā.

Saraksts ar detaļām:
1. GTB1756VK turbīna
2. kolektors
3. FMIC
4. Smidzinātāji (šeit jautājums par pašiem indžektoriem, līdz cik zs 115pd standarta indž.ar citiem smidzinātājiem turēs)
5. Izplūde

būtu labi pielikt klāt ciparu lietotam/jaunam/izveidotam no jauna (kolektora gadījumā)
Lietotāja avatars
Nitro
 
Atbildes: 1380
Pievienojies: 2004/Jan/07, 23:13
Atrašanās vieta: Riga
Braucu ar: Bora 1.9 TDI 4motion
Dzinējs: PD130 + GT1749VB

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt Nitro » 2012/Sep/10, 11:38

mazliet ievākta informācija no gudriem cilvēkiem,
sapratu to, ka manas AJM motors vairāk neturēs par 200zs, vājā vieta motora bloks.
Konkrētāk sāku meklēt interneta plašumos info par AJM bloku, sanāk tā ka gan AJM ASZ un ARL bloki ir vienādi atšķiras klaņu stiprība, AJM tie ir vājāki, dēļ tā arī jaudas potenciāls limitējās dēļ šī posma.

Pieļauju, ja bloki vinādi un vājais posms ir tiešām tikai klaņi, tad tos varētu ātri vien nomainīt pret ASZ, jo ARL dabūt būtu grūtāk (tie retāki).

Nez kā ar citām bloka daļām, varbūt prātīgāk ir likt visu bloku no ASZ, it kā vajadzētu derēt AJM galvai.

Tauta, tikai nekožat, pagaidām vācu info, kaut kā patīk tas GTB1756VK! :twisted:
Borats arī būtu priecījs sadzīvot ar tādu pūtēju
Lietotāja avatars
Nitro
 
Atbildes: 1380
Pievienojies: 2004/Jan/07, 23:13
Atrašanās vieta: Riga
Braucu ar: Bora 1.9 TDI 4motion
Dzinējs: PD130 + GT1749VB

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt Jonix » 2012/Sep/10, 12:16

Paši bloki, kā lējums ir līdzīgi. Klaņi un pārējais arī būtu vēl sīkums, galvenā atšķirība ir virzuļos, dēļ tiem atšķiras pat kompresijas pakāpes, līdz ar to arī cik var iepūst.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt Nitro » 2012/Sep/10, 13:37

Tauta lēš, ka visizturīgākais ir ASZ (PD130), tam arī kompresija ir augstāka nekā ARL.
doppel-weber lapā biju atradis šos visus trīs dzinējus, pagaidām tikai vēl neesmu atradis info vai ASZ apakša derēs AJM galvai - "plug & play", tas ka 4motion tam taču nevajadzētu nekādi iespaidot saderību, kārba paliek vecā.
Lietotāja avatars
Nitro
 
Atbildes: 1380
Pievienojies: 2004/Jan/07, 23:13
Atrašanās vieta: Riga
Braucu ar: Bora 1.9 TDI 4motion
Dzinējs: PD130 + GT1749VB

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt Jonix » 2012/Sep/10, 14:08

daudz kas ko raksta amerikāņi ir absolūtas muļķības. Skaties detaļu kodus, būs interesanti ;)
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt Nitro » 2012/Sep/10, 14:14

Jaunu turbu cipari:
Audi 2.7 TDI Garrett gtb1756vk = 533,62 Ls (t.sk.nodoklis)
Bora/golf PD150 Garrett gt1749V = 518.40 Ls (t.sk.nodoklis)

uzrakta šāda infa:

all part numbers verified through VW and ive used the year 2002 as a guide( numbers always changing etc), PD 160 same engine parts as 130/150

il start with the cylinder head, all the 100,115,130,150 PD engines use the same head, camshaft and valves. Headbolts are different, for the hex bolts on the PD130 and 150 its: N 908 897 01, and for the PD100 and 115 its: N 901 300 01

The block and piston set number for the PD130 and 150 are 038 103 101 AB (AH after 2003) and for the PD115 its 038 103 101 J and for the PD100 its 038 103 101 AA. Piston rings are the same on all PD engines 038 198 151

oil spray jets for PD130/150 part no. is 028 103 157 B and for the PD115 its 028 103 157 A

Conrod part numbers are the same for the PD150 and 130 and its 038 198 401B for the set and for the PD115 its 038 198 401 and for the PD100 its 038 198 401 E

Crankshaft bearings comes as one part number on the PD115/100 : 026 198 491 and on the PD130/150 : 038 105 561 A (upper) 038 105 591 A (lower)

Crankshaft for the PD115/100 part number is 038 105 021 C and PD130/150 its 038 105 021 K

Conrods bearing shell for PD130/150 part number is 038 105 701 B (lower), 038 105 701 A (upper)

conrods bearing shell for PD100/115 part number is 045 105 701 (lower), 045 105 701 A (upper)

water pumps are all the same for all the PDs

Oil pump for the PD 150/130 part number is 038 115 105D and for the PD115/100 its 06A 115 105B

Injectors for the PD100 part number is 038 130 073 AJ or 038 130 079 CX

Injectors for the PD115 part number is 045 130 073 T or 045 130 079 X

Injectors for the PD130/150 part number is 038 130 073 AL or 038 130 079 BX

Turbo for PD130 part number is 038 253 016 F, for PD 150 : 038 253 016 G, for PD115 its 038 253 019 C (same as TDI 110 vnt 15) and PD 100 turbo is 038 253 019 N.

The only difference i could find between the 130 and 150 was the cheese headbolts, what are those????
Lietotāja avatars
Nitro
 
Atbildes: 1380
Pievienojies: 2004/Jan/07, 23:13
Atrašanās vieta: Riga
Braucu ar: Bora 1.9 TDI 4motion
Dzinējs: PD130 + GT1749VB

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt denbass » 2012/Sep/10, 20:49

tad man ar 1z neka daudz nespiid! :shura: neko dariit, jaaizspiezh pedeejo! :D
Lietotāja avatars
denbass
 
Atbildes: 223
Pievienojies: 2011/Mai/06, 0:00
Braucu ar: B5.5 quattro
Dzinējs: amx

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt Nitro » 2012/Nov/13, 14:38

Vai kāds ir licis uz 1.9 PD dzinēja gtb1756 turbīnu izmantojot 1z izplūdes kolektoru ar pāreju kura redzama zemāk(1z laikam bija 90 un 110zs tdi?)

Attēls
Attēls
Lietotāja avatars
Nitro
 
Atbildes: 1380
Pievienojies: 2004/Jan/07, 23:13
Atrašanās vieta: Riga
Braucu ar: Bora 1.9 TDI 4motion
Dzinējs: PD130 + GT1749VB

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt Nitro » 2012/Nov/13, 14:43

dzirdēts un lasīts ka AUDI A4 dzinējos un passat šī kompinācija strādā ideāli, jo dzinējs savādāk atrodas motortelpā, un pie izplūdes kolektora ir daudz vietas. A3/Golf/Bora vietas ir mazāk pie izplūdes kolektora...bet vieta ir, kā ir praksē?

Ja var iziet ar šādu risinājumu, tad liekas ka kolektora metināšanas naudu var ieguldīt bosio vai firad sprauslās :)
Lietotāja avatars
Nitro
 
Atbildes: 1380
Pievienojies: 2004/Jan/07, 23:13
Atrašanās vieta: Riga
Braucu ar: Bora 1.9 TDI 4motion
Dzinējs: PD130 + GT1749VB

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt Kaross » 2012/Nov/13, 16:53

Domaju, ka neviens tādu pāreju nav licis. parasta homemade, bet manās acīs neizskatās diez ko efektīva.
baigie asie leņķi un kantes. Bet vispār ja interesē tādu pāreju uztaisīt vai pat uzstādīt ar nelielām pārbūvēm, tad var griezties pie manis. Domāju, ka atradīsim labāku variantu par konkrēto pāreju. ;)
Bosio 783Race ir kā saka must go. Tad Tu sapratīsi kā tas dīzelis var lidot. Oriģinālās sprauslas vispār nav nekas.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt Nitro » 2012/Nov/13, 22:33

Nu skaidrs, Būs ar tevi jāsatiekas citā jautājumā, un pie reizes jāizrunā par upgreida potenciālu un izmaksām.
Lietotāja avatars
Nitro
 
Atbildes: 1380
Pievienojies: 2004/Jan/07, 23:13
Atrašanās vieta: Riga
Braucu ar: Bora 1.9 TDI 4motion
Dzinējs: PD130 + GT1749VB

Re: 1.9 TDI PD VNT17/22 hibrīds

Atbildēt nin2 » 2012/Dec/23, 12:30

Kaross rakstīja:
Jonix rakstīja:Gluži vienkārši parēķini, jeb laikam gan sākumā noskaidro kādas tieši sprauslu mehāniskās daļas un smidzinātāji tur stāv! :krajejs_var:


o.k. meistar. speciāli tev vēlāk uztaisīšu aprēķinu un šeit nopublicēšu.
Citādi notiek kaut kāda plātīšanās ar cipariem no zila gaisa.


nejauši uzskrēju šim postam. nebūs tad tomēr aprēķina? :D mani māc ziņkārība kas šitamiem pd105 vēderā :)
nin2
 
Atbildes: 679
Pievienojies: 2010/Nov/27, 23:37
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: touran

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi