black_smoke rakstīja:Meklētājā neko sev interesējošu nevarēju atrast,tāpēc gribēju noskaidrot,vai iespējams sakombinēt no citām vag kārbām 5. pārnesuma pāri un reduktora attiecību iespējams iegūt "garāku" ātrumkārbu?Iepriekšējai ātrumkārbai,kods-Dsg 110km/h bija 2.2k,pirms čipošanas šķita ok,bet pēc čipošanas gribējās 6. ātrumu meklēt...taču dsg izšķīda satelīti un kārbā izsita 2 caurumus,nopirku kārbu no b4 passat CTN,bet šī kārba ir vēl īsāka nekā iepriekšējā 110km/h ir 2.4k.
Tas ko es gribētu būtu 120km/h 2.2k un ja šādas iespējas nav varbūt autosportisti var palīdzēt,cik izmaksā uztaisīt zobratu pāri 5. Pārnesumam?
black_smoke rakstīja:Tieši tā-troksnis,ekanomija un velme péc lielāka maksimālā ātruma ir tas,kas vedina uz tamlīdzīgām domām!Jo tad zūd viss skaistums tiekties pēc 200zs 400Nm,ja ātrāk par 190 tā pat neies.
Doma bija ekspermentēt ar beigto kārbu,samainīt korpusu,jo ir vesela bendzīnieka kārba un iepirkt bloķi,lai diferis vairs neizjūk.
Profils riepām-r14 175/70 ziemai un r17 215/40 vasarai,pēc augstumiem praktiski identiskas.
immens rakstīja:CTN ir garākais reduktors no 02A kārbām . Tev vaig 5. ātrumu no CHV;CHA vai ASD tām ir 5. viss garākais bet ieguvums var nebūt cerētais, teorētiski kādi 6km/h. neko fiksāku ar standārta detaļām nedabūsi.
black_smoke rakstīja:immens rakstīja:CTN ir garākais reduktors no 02A kārbām . Tev vaig 5. ātrumu no CHV;CHA vai ASD tām ir 5. viss garākais bet ieguvums var nebūt cerētais, teorētiski kādi 6km/h. neko fiksāku ar standārta detaļām nedabūsi.
Vai ir kaut kāda informācija par manu dsg ātrumkārbu?Ja atmiņa neviļ,tad starpība bija vairāk kā 6km/h.Bet var jau pamēģināt pārlikt 5.pārnesuma pāri,ja reduktors CTN ir visgarākais,tad teorētiski 5. ātrumam vajadzētu palikt kā agrāk vai pat fiksākam.
black_smoke rakstīja:immens rakstīja:CTN ir garākais reduktors no 02A kārbām . Tev vaig 5. ātrumu no CHV;CHA vai ASD tām ir 5. viss garākais bet ieguvums var nebūt cerētais, teorētiski kādi 6km/h. neko fiksāku ar standārta detaļām nedabūsi.
Vai ir kaut kāda informācija par manu dsg ātrumkārbu?Ja atmiņa neviļ,tad starpība bija vairāk kā 6km/h.Bet var jau pamēģināt pārlikt 5.pārnesuma pāri,ja reduktors CTN ir visgarākais,tad teorētiski 5. ātrumam vajadzētu palikt kā agrāk vai pat fiksākam.
black_smoke rakstīja:Biju aizbraucis paskatīties to kodu ir DSG,bet ar telefonu sakarīgu bildi neizdevās uztaisīt.Tā kārba bija uz 1998.gada AFN golf 3 variant.Mēģināšu uztaisīt labāku bildi,tad ielikšu.
Bet vienīgie burti par ko var diskutēt ir "D" vai "O",jo "SG" ir skaidri.
shprika rakstīja:Man uz skodu stav EBJ uz 100km/h ir 2000rpm, 5tais 0.756 reduktors 3.38,neko vairak nevar veleties,un tas troksnis ir no motora slodzes,nevis apgriezieniem,jo virs simtinja palielinas gaisa pretestiba,teiksim pabrauc 130 sava gaita,un pec tam pasedi 130 kadam aste.tas pats par degvielas ekonomiju,gribi taupit-sedi aste vai neparsniedz 90km/h bus i ekonomija,i klusums.