MAF - mēra gaisa masu (grami)
MAP - mēra gaisa spiedienu (bar, mbar)
IAT - gaisa temperatūra (C)
Vidusskolas fizika.
Ideālās gāzes stāvokļa vienādojums.
Tātad kā tas notiek, ja atslēdzam MAF jeb gaisa masas mērītāju?
p*V = m/M*R*T
p - spiediens - izmēram ar MAPu
V - tilpums, standarta sistēmām +/- vienāds vienam konkrētam dzinējam
m - gaisa masa (nezināmais mums)
M - gaisa molmasa
R - universālā gāzu konstante = 8,314 J/(mol*K)
T - temperatūra Kelvinos no IAT sensora
m = p*V*M/R*T
Izmantojot to pašu gaisa spiedienu un temperatūru varam diezga precīzi noteikt gaisa masu kolektorā.
Attiecīgi dažādiem nestandarta projektiem sanāk nedaudz ilgāk pieregulēt dzinēju, bet standarta auto tas ir izdarāms ļoti ātri. pārprogrammējam kompi, pārbaudām rezultātu un ready to go bez MAFa.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465