VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - 1z TDI uzlabošana

Dzinēja tūnings

1z TDI uzlabošana

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

1z TDI uzlabošana

Atbildēt Grinizz » 2012/Okt/21, 20:48

sveiki.!
Ipašuma ir mk2 Jetta ar TDI motoriti kuram jav pacelta jauda uz apm 120 hp bet vajag vēl :D
motors nočipots + lielie AEL smidzinataji un turbina mazliet paregulēta..

Kādi ir jusu ieteikumi par jaudas pacelšanu?
manos planos pagaidam ir PD iepludnieks.. 11mm plundzeris un VNT.
Gribu zinat vai pareizā virzienā domāju? :D
Lietotāja avatars
Grinizz
 
Atbildes: 26
Pievienojies: 2012/Aug/18, 1:13
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: VW Jetta
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: 1z TDI uzlabošana

Atbildēt archijs8 » 2012/Okt/21, 21:47

iesākumā- palasi te info- domāju ka atradīsi atbildi uz daudziem jautājumiem...

Bet kopumā- pareizi domā, jautājums ko un cik daudz gribi?
varu ieteikt pirms šo uzsāc, sakārto sajūga jautājumu, t.i liec uzreiz vr6 kurvi. Man arī ir mk2 ar tdi un aptuveni ar tādiem pašiem zs. Pie 4 un 5 ātruma slīd sajūgs.
Tevis nosauktajam jāpiepluso laba IC sistēma un varbūt tomēr ražīgāki smidzinātāji.
Kādu VNT domā?
Lietotāja avatars
archijs8
 
Atbildes: 120
Pievienojies: 2012/Jan/19, 19:35
Braucu ar: VW GOLF MK2
Dzinējs: AFN

Re: 1z TDI uzlabošana

Atbildēt Grinizz » 2012/Okt/21, 21:55

jau lasu un mekleju un ari atrodu daudz info :D

man tag stav virsu no 1.9 td kurvis un sajugs bet man ja sliidz tad sliidz uz 3 atruma bet reti..
IC man ir no Opel fonteras un ko tu domaji ar tiem razigakajiem smidz. kadi tie ir?
vnt20 bet to pasu pedejo vispirms jatiek pie 12mm plundzera
Lietotāja avatars
Grinizz
 
Atbildes: 26
Pievienojies: 2012/Aug/18, 1:13
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: VW Jetta
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: 1z TDI uzlabošana

Atbildēt Kaross » 2012/Okt/21, 22:42

no PD ieplūdes maza jēga gan šoreiz. Ja tiešām iet uz max un ķerās pie katra salmiņa, tad ieplūdi var uzlabot, bet citādi tā ir kaut kāda "pīle" vai drīzāk mīts.
Protams, oriģinālā nav nekas labs, bet līdz 180zs nav jēgas pat viņai ķerties klāt.
varu garantēt, ka tādam auto viņu uzstādot nejutīsi pilnīgi nekādu atšķirību. Tik daudz kā galvā sajūta.

Smidzinātājus var likt no T4 busa 150zs vai jau uzstādīt kādus aftermarket jeb tūninga smidzinātājus. Piemēram, Firad vai Bosio.

Kompis ir plastmasas vai aluminija. ja plastamsas, tad arī tas jāmaina VNT gadījumā.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: 1z TDI uzlabošana

Atbildēt Grinizz » 2012/Okt/23, 11:50

sk.. bet nu katra gadijuma ja kadam majas ir un tirgojas PD iepludnieks tad es noteikti paņemšu!

Man ir aluminija kompis.
Lietotāja avatars
Grinizz
 
Atbildes: 26
Pievienojies: 2012/Aug/18, 1:13
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: VW Jetta
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: 1z TDI uzlabošana

Atbildēt Jonix » 2012/Okt/23, 12:46

Kaross rakstīja:no PD ieplūdes maza jēga gan šoreiz. Ja tiešām iet uz max un ķerās pie katra salmiņa, tad ieplūdi var uzlabot, bet citādi tā ir kaut kāda "pīle" vai drīzāk mīts.
Efekts ir jūtams, tikai tas ir jāpaziņo arī vadības blokam - Dēļ izmainītās gaisa plūsmas jāpārrēķina degvielas padeve pie zemiem rpm un mazākas gaisa plūsmas. Ja ar parasto (ne PD) kolektoru pie šādiem uzstādījumiem jūtami pieaug dūmainība, PD kolektors dod griezes pieaugumu bez šāda efekta.

Jonix
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: 1z TDI uzlabošana

Atbildēt GintsK » 2012/Okt/24, 16:47

Kas tam PD ir savādāks? Gari kanāli?
---
Vispār dīzelisti joprojām bieži nesaprot, ka motoram ir arī labi jāelpo, lai dabūtu labus parametrus. Ar pliku spiedienu un/vai lielāku turbu efekts ir tikai daļējs.

Ja dotais motors bez turbīnas pie optimāla regulējuma sasniedz tikai 65Zs, tad, lai dabūtu 300 tur būs jāpūš nereāli 3.6bar virsspiediena. Ja viņš attīsta 100Zs kā atmosfēriskais, 300Zs sasniegšanai vars būtu vajadzīgs tikai 2bar virsspiediena...
ar atbilstošas ražības turbīnu, protams.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: 1z TDI uzlabošana

Atbildēt Grinizz » 2012/Okt/24, 20:08

Sodien nopirku Turbo spiediena meritaju man tas daciks rada 1.8 bar puus ieksaa!! :mrgreen: Tas ir normāli priekš parastas 1Z turbīnas? :-k
Lietotāja avatars
Grinizz
 
Atbildes: 26
Pievienojies: 2012/Aug/18, 1:13
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: VW Jetta
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: 1z TDI uzlabošana

Atbildēt archijs8 » 2012/Okt/25, 18:09

Tas ir virsspiediens?
Lietotāja avatars
archijs8
 
Atbildes: 120
Pievienojies: 2012/Jan/19, 19:35
Braucu ar: VW GOLF MK2
Dzinējs: AFN

Re: 1z TDI uzlabošana

Atbildēt Jonix » 2012/Okt/26, 10:43

GintsK rakstīja:Kas tam PD ir savādāks? Gari kanāli?


Pieejami ar izvadu uz abām pusēm

Attēls

EDIT: Papildus attēli:

Attēls

Attēls

Attēls
Pēdējo reizi labojis Jonix - 2012/Okt/26, 10:51, labots 1 reizi.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: 1z TDI uzlabošana

Atbildēt Jonix » 2012/Okt/26, 10:45

Grinizz rakstīja:Sodien nopirku Turbo spiediena meritaju man tas daciks rada 1.8 bar puus ieksaa!! :mrgreen: Tas ir normāli priekš parastas 1Z turbīnas? :-k
Ja izslēgtam dzinējam ir 0 un pilnā gaitā ir 1.8, tas ir krietni par daudz.
Drošs spiediens priekš šīm turbīnām ir ap 1.3 atmosfērām.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: 1z TDI uzlabošana

Atbildēt Marsian » 2012/Okt/26, 16:49

tehniski kāpēc dizelisti neizmanto
gti iepludes kolektrus?
Spoiler: show
Attēls
Lietotāja avatars
Marsian
 
Atbildes: 320
Pievienojies: 2008/Jan/20, 2:02
Braucu ar: wagonu
Dzinējs: pššššš

Re: 1z TDI uzlabošana

Atbildēt ArmandsS » 2012/Okt/26, 17:36

Marsian rakstīja:tehniski kāpēc dizelisti neizmanto
gti iepludes kolektrus?
Spoiler: show
Attēls

izmanto ,bet ir marazms uzlikt jēdzīgu pūtēju
Lietotāja avatars
ArmandsS
 
Atbildes: 4197
Pievienojies: 2005/Mar/28, 13:36
Atrašanās vieta: ventspils
Braucu ar: AE115 awd@Pajero jdm
Dzinējs: 7a-fe@4m40

Re: 1z TDI uzlabošana

Atbildēt Kaross » 2012/Okt/26, 19:39

+1. tas jau ir daudz sakarīgāks. no tā PD ieplūdnieka jēga ir maza un parasti nejūtama. Ļoti līdzīgi ar parasto 1Z kolektoru.
Var teikt, ka viens sūds ir labāks par citu sūdu, bet abi viņi ir vienā katlā metami.
Vai tāpēc būtu jātērē tā nauda, kuru var pielikt citu lietu uzlabošanai. nu nezinu.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: 1z TDI uzlabošana

Atbildēt GintsK » 2012/Okt/27, 10:38

Līdzīgs jau nu gan nav! 1Z kolektorā kanāls ir vien dažus cm garš. PD noteikti izskatās "pareizāks". Atmo variantā motors ar 1Z kolektoru viennozīmīgi būtu sliktāks par šitādu PD...
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Nākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi