VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - 1.9 Tdi AHU + mehāniskais sūknis

Dzinēja tūnings

1.9 Tdi AHU + mehāniskais sūknis

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

1.9 Tdi AHU + mehāniskais sūknis

Atbildēt liepalv » 2012/Sep/17, 22:09

sveiki!
lieta sekojoša - pirms laiciņa tika iegādāts 1.9Tdi [AHU] motors, kuru doma stutēt iekšā mk2 bundžā.
lai nebūtu liekas galvassāpes apvadiem, nolēmu procedūru vienkāršot un apkarināt motoru ar mehānisko sūkni

jautājums sekojošs - esmu dzirdējis, ka labāks variants būtu 1.6 sūknī ielikt lielāku plunžeri ar māju, nekā likt 1.9 sūkni. tas laikam esot skaidrojams ar lielāku degvielas spiedienu.

gribētu uzzināt Jūsu variantus un ieteikumus šajā sakarā.
kāds būtu optimālais risinājums - meklēt lietotu 1.9 sūkni vai 1.6 pārbūvēt?

p.s
atvainojos, ja kādam šis jautājums liekas muļķīgs. nekad iepriekš ar šādām lietām saskāries neesmu :roll:
Paldies!
Lietotāja avatars
liepalv
 
Atbildes: 95
Pievienojies: 2006/Sep/21, 22:21
Atrašanās vieta: A2
Braucu ar: vw jetta mk2
Dzinējs: 1.6 TD

Re: 1.9 Tdi AHU + mehāniskais sūknis

Atbildēt Brand » 2012/Sep/17, 22:18

galvassāpes ap vadiem, manuprāt, atmaksāsies, nekā likt mehānisko sūkni :esmu_lol:

daudz jau projekti lasīti par 1.0 tdi iekrāmēšanu iekš mk2.. tā ka nav ko baidīties ;)
SellParts - lietotas auto rezerves daļas
(+371)28710049
Lietotāja avatars
Brand
 
Atbildes: 931
Pievienojies: 2009/Mai/25, 11:45
Atrašanās vieta: Ogre
Braucu ar: dīzeli

Re: 1.9 Tdi AHU + mehāniskais sūknis

Atbildēt Batux » 2012/Sep/17, 22:22

Meklesanas poga. vola :arrow: viewtopic.php?f=2&t=18008
Lietotāja avatars
Batux
 
Atbildes: 359
Pievienojies: 2007/Dec/16, 4:24
Atrašanās vieta: Valmiera
Braucu ar: Jetta mk1
Dzinējs: JB 1,5 . pierburg b1

Re: 1.9 Tdi AHU + mehāniskais sūknis

Atbildēt liepalv » 2012/Sep/17, 22:47

Brand rakstīja:galvassāpes ap vadiem, manuprāt, atmaksāsies, nekā likt mehānisko sūkni :esmu_lol:

daudz jau projekti lasīti par 1.0 tdi iekrāmēšanu iekš mk2.. tā ka nav ko baidīties ;)


vienkārši pārāk daudz pretrunīgi viedokļi dzirdēti, kas notiek ja Tdi pāro ar mehānisko sūkni, kamēr pats neesmu izmāģinājis, nezinu kam ticēt :roll:
Lietotāja avatars
liepalv
 
Atbildes: 95
Pievienojies: 2006/Sep/21, 22:21
Atrašanās vieta: A2
Braucu ar: vw jetta mk2
Dzinējs: 1.6 TD

Re: 1.9 Tdi AHU + mehāniskais sūknis

Atbildēt Kaross » 2012/Sep/18, 15:01

nav tur nekādi pretrunīgi viedokļi. viss jau desmitām reižu ir pierādījies praksē. Pretrunīgi viedokļi ir no cilvēkiem, kas gudri tirš, bet maz zin.
1. ar mehānisko sūkni tur būs viens liels dūmu mākonis un tas auto neies salīdzinoši ar TDI.
2. ar mehānisko sūkni un lielākiem apgriezieniem/ātrumiem tev kusīs virzuļi un galvas blīves, jo sūknis ir mehānisks un iesmidzināšanas moments/padeve netiek regulēta.
3. ar elektroniku un tiem 20 vadiem būs normāls mūsdienīgs auto ar jaudu, labu patēriņu un prieku braukt.
Man liekas jau aizietām acīm tos vadus varētu savienot. vajag tikai mazliet padomāt pirmo reizi darot.

done.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: 1.9 Tdi AHU + mehāniskais sūknis

Atbildēt immens » 2012/Sep/18, 15:22

Kaross rakstīja:nav tur nekādi pretrunīgi viedokļi. viss jau desmitām reižu ir pierādījies praksē. Pretrunīgi viedokļi ir no cilvēkiem, kas gudri tirš, bet maz zin.
1. ar mehānisko sūkni tur būs viens liels dūmu mākonis un tas auto neies salīdzinoši ar TDI.
2. ar mehānisko sūkni un lielākiem apgriezieniem/ātrumiem tev kusīs virzuļi un galvas blīves, jo sūknis ir mehānisks un iesmidzināšanas moments/padeve netiek regulēta.
3. ar elektroniku un tiem 20 vadiem būs normāls mūsdienīgs auto ar jaudu, labu patēriņu un prieku braukt.
Man liekas jau aizietām acīm tos vadus varētu savienot. vajag tikai mazliet padomāt pirmo reizi darot.

done.

+100
ielikt TDI ar visiem vadiem ,cik nu tur ir , būs daudz vienkāršāk nekā pārbūvēt sūkni vēl turbinas vadību ja VNT būs .
Lietotāja avatars
immens
 
Atbildes: 571
Pievienojies: 2011/Jūl/15, 1:02
Atrašanās vieta: Bēne
Braucu ar: mk1 Caddy, Passat B5 Syncro
Dzinējs: 1,9TDI , 1,9TDI

Re: 1.9 Tdi AHU + mehāniskais sūknis

Atbildēt golfer2 » 2012/Okt/13, 21:41

mehaniskajam suknim regulejas aizdedzes moments no iekseja spiediena,ieksejais sukna spiediens atkarigs no dzineja apgriezieniem, paregulesi meh dizelim agraku aizdedz ieberot dzirdesi ka agraku pataisa pec troksna, man bija tehniska literatura kaut kur tikai noklidusi,tur ari bija visi parametri cik lieli apgriezieni cil liels ieksejais spiediens un ka mainas apsteidzes lenkjis.

1z dzinejs piem ir pats pirmais no tdi,tacu daudzkur aprakstits kavirzulu materials nav tik karstumizturigs kaa jaunakiem ahu afn ... un pilnigi saprotams ka iegriezot 1.8 barus un lielu padevi karstums bus liels un virzuli kusis,+ vel ja kada farsunka 4ura tad ari parastajam var sakauset virzuljus

ieks amisu forumiem dzeki taisa mehaniskos tdi un brauc bez bedu,bet vini njem nakamos aiz 1z jo dzirdets ka ari klokenes ir lidz 200 zirgiem
elektronika protams neabsaubami padaris to dzineju precizaku,viss labak sadegs,bus ekonomisks auto.

1.6td vai 1.9td ir 9mm plundzeris,salidzinajuma ar 10 mm plundzeri tdi,ari atversanas spiediens td 150 bar tdi 200bar
stocka salikts protams nebus tas kas tdi.
golfer2
 
Atbildes: 139
Pievienojies: 2009/Apr/10, 10:33
Atrašanās vieta: gandriz Baldone

Re: 1.9 Tdi AHU + mehāniskais sūknis

Atbildēt Boy29 » 2012/Okt/14, 21:34

Pievienošos Karosam. Pašam nesen bija M-TDI golfs 1.9 AFN ar 12mm plunžeri, Race 520 smidzinātājiem lielo kūleri un 2bar turbo spiedienu un mehānisko sūkni. da nu nah... to mehāniku, čakars ar regulēšanu, kūpēšanu un beigās ar biežu virzuļu mainīšanu, jo reāli kusa gan virzuļi gan vārsti gan turbīnas karstais gals.
Tā kā liec vien elektrisko sūkni un miers mājās :wink:
Lietotāja avatars
Boy29
 
Atbildes: 141
Pievienojies: 2007/Aug/15, 19:18
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: Audi TDI Q

Re: 1.9 Tdi AHU + mehāniskais sūknis

Atbildēt golfer2 » 2012/Okt/14, 22:36

nepilnigi sadegusi degviela rada lielu karstumu, bet ka tad tas ta.ka varsti var kust,vini var izegt ja starp varstu un ligzdu kas ir starpa ka piem kusanas atliekas no virzula kuras dzen caur izpludes varstiem un tad varsti izdeg,tapatas tak nevajadzetu
ja ir vnt turbikis tad vnt vajadzetu izkust,bet parastajai turbai pie kajas.
golfer2
 
Atbildes: 139
Pievienojies: 2009/Apr/10, 10:33
Atrašanās vieta: gandriz Baldone

Re: 1.9 Tdi AHU + mehāniskais sūknis

Atbildēt Boy29 » 2012/Okt/15, 22:33

Vārsts pats nedega ārā, tikai vārsta kāti izskatījās kā ar rezaku izpūsti, no 7mm labi ja uz 3mm palika, labi ka vēl nenotrūka, un turbīnas spārni arī izskatījās kā ar rezaku izkausēti, un protams virzuļi. Kāpēc tā notika, nezinu, bet pieļauju ka nepareiza aizdedze + nenormāls kvantums degvielas + lieli apgriezieni.
Lietotāja avatars
Boy29
 
Atbildes: 141
Pievienojies: 2007/Aug/15, 19:18
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: Audi TDI Q

Re: 1.9 Tdi AHU + mehāniskais sūknis

Atbildēt vāks » 2012/Okt/15, 22:38

Boy29 rakstīja:Vārsts pats nedega ārā, tikai vārsta kāti izskatījās kā ar rezaku izpūsti, no 7mm labi ja uz 3mm palika, labi ka vēl nenotrūka, un turbīnas spārni arī izskatījās kā ar rezaku izkausēti, un protams virzuļi. Kāpēc tā notika, nezinu, bet pieļauju ka nepareiza aizdedze + nenormāls kvantums degvielas + lieli apgriezieni.


nav tas lielākais kvēps, bet tik un tā :shura:

https://www.youtube.com/watch?v=9jQqjaohqHA
Lietotāja avatars
vāks
 
Atbildes: 1609
Pievienojies: 2007/Dec/03, 20:36
Braucu ar: VW Touran
Dzinējs: 2.0 D

Re: 1.9 Tdi AHU + mehāniskais sūknis

Atbildēt golfer2 » 2012/Okt/15, 23:12

afiget,a kas paturbinu bija virsuu?
golfer2
 
Atbildes: 139
Pievienojies: 2009/Apr/10, 10:33
Atrašanās vieta: gandriz Baldone

Re: 1.9 Tdi AHU + mehāniskais sūknis

Atbildēt Boy29 » 2012/Okt/15, 23:23

2.5TDI K16/K14 hibrīds
Lietotāja avatars
Boy29
 
Atbildes: 141
Pievienojies: 2007/Aug/15, 19:18
Atrašanās vieta: Ventspils
Braucu ar: Audi TDI Q

Re: 1.9 Tdi AHU + mehāniskais sūknis

Atbildēt Kaross » 2012/Okt/18, 19:09

Boy29 rakstīja:Vārsts pats nedega ārā, tikai vārsta kāti izskatījās kā ar rezaku izpūsti, no 7mm labi ja uz 3mm palika, labi ka vēl nenotrūka, un turbīnas spārni arī izskatījās kā ar rezaku izkausēti, un protams virzuļi. Kāpēc tā notika, nezinu, bet pieļauju ka nepareiza aizdedze + nenormāls kvantums degvielas + lieli apgriezieni.


Pieļauj un pilnīgi pareizi pieļauj. nepareizā brīdī un par daudz iesmidzināta degviela, kas pie pareizi saregulētas elektriskās vadības nenotiek.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI


Atgriezties uz Dzinēja tūnings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi