Kraasotajs rakstīja:parastais
zuks rakstīja:Kraasotajs rakstīja:parastais
Paldies
Pašam jau tā arī likās bet nebiju pilnība pārliecināts !
Vēlāk uzrakstīšu atsauksmes !
tourers rakstīja:Izlasīju visu topiku,neatradu atbildi uz savu jautājumu. Vai ACV (102zs) motora divmasniekam ir alternatīva? Un vai ir vērts kaut ko ķīmiķot vai tomēr savilkt jostu un pirkt tādu pašu DMF?
tourers rakstīja:Izlasīju visu topiku,neatradu atbildi uz savu jautājumu. Vai ACV (102zs) motora divmasniekam ir alternatīva? Un vai ir vērts kaut ko ķīmiķot vai tomēr savilkt jostu un pirkt tādu pašu DMF?
t_4 rakstīja:tourers rakstīja:Izlasīju visu topiku,neatradu atbildi uz savu jautājumu. Vai ACV (102zs) motora divmasniekam ir alternatīva? Un vai ir vērts kaut ko ķīmiķot vai tomēr savilkt jostu un pirkt tādu pašu DMF?
ir piejami valeo komplekti ar vienmasas spararatu, esu licis čipotiem ACV tur bez bēdu vienīgā blakusparādība ir graboša kārba, jāķīmiķo nekas tur nav viss der lieliski
Kraasotajs rakstīja:t_4 rakstīja:tourers rakstīja:Izlasīju visu topiku,neatradu atbildi uz savu jautājumu. Vai ACV (102zs) motora divmasniekam ir alternatīva? Un vai ir vērts kaut ko ķīmiķot vai tomēr savilkt jostu un pirkt tādu pašu DMF?
ir piejami valeo komplekti ar vienmasas spararatu, esu licis čipotiem ACV tur bez bēdu vienīgā blakusparādība ir graboša kārba, jāķīmiķo nekas tur nav viss der lieliski
Jā tā arī var ,bet var uzlikt 2,4 sajūgu un spararatu
t_4 rakstīja:Kraasotajs rakstīja:t_4 rakstīja:ir piejami valeo komplekti ar vienmasas spararatu, esu licis čipotiem ACV tur bez bēdu vienīgā blakusparādība ir graboša kārba, jāķīmiķo nekas tur nav viss der lieliski
Jā tā arī var ,bet var uzlikt 2,4 sajūgu un spararatu
varēt jau var, bet neredzu jēgu jāties un likt no 2,4, 1 laiks, kura nav., 2. 2,4 tomēr tas kurvis un disks ir švakāks nekā 2.5, ( man tā liekas)
Nitro rakstīja:Nobraukts ar vr6 sajūgu un 2e spararatu jau 3 gadi un 3 mēneši vai ~80 000 km, pienāca diena kad vairs nevarēju ielikt ātrumā, doma bija, ka izbeidzies sajūgs, taču pēc izjaukšanas secināts, ka saplīsis dzelzītis, kurš kā sapratu piespiež izspiedējgultni, tas tika nomainīts un braucu atkal. Paldies HSMmotorsports, pēc sajūga un spararata apskates secināts, ka gana svaigs vēl. Tā kā zinot savu braukšanas stilu (ne mierīgo) + auto čipots, sāda sajūga kombinācija ir ļoti laba "priceperformance" varaints.
Duālais mahoviks suckssss...
androns rakstīja:Atļāvos papildināt pirmo ierakstu tēmā ar spararata skrūvju detaļas numuru: N10101001
Var pasūtīt VW centrā (vai arī Handler.lv).
Handlerī būs lētāk
rSir Raitis rakstīja:uzliku vr6 sajūgu uz 1,9tdi a3 1999. gada un slīd kkur 2200-2400 apgriezienu diapazonā, ko ieskata darīt