Negribu, protams, cilvēkiem maitāt priekus BET
Pilnīgi pietiek ar ražīgākām sprauslām (kaut tām pašām no 2.5TDI vai arī var ko resnāku), lielāku turbīnu (var kā man bija - VNT 15/17 hibrīds) un kādu, kas to visu kārtīgi saregulē.
Protams, jau te prasās kādu 60mm izplūdi un varbūt citu, priekšā montējamu interkūleri.
Kādam laikam būs pilnīgi pietiekami. A kad izdomāsi, ka ir par īsu, tad maini mašīnu. Šitie 160-170 poniji, ko iegūsi priekšpiedziņai ir atliektiem galiem. Ko dos tas, ka pa granti arī ar piekto vēl spolē?
Viens pasātists jau te vizinās ar slidošu jaunu VR6 sajūgu, ar setupu līdzīgu, kā es nosaucu.
Divas turbīnas? Viena liela turbīna?
Kad sapratīsi, kāds čakars to visu izdarīt, atmetīsi šitādas domas.
Es saku, ka tev to nevajag.
No tā R4 motora tādas izplūdes gāzu masas nekad ārā nenāks kā no pieclitrīgā autobusa. Līdz ar to arī turbīna negriezīsies kā vajag. Būs auto līdzīgs benzīnniekam. Cēliens pēc 3kRPM, kas izbeigsies jau pie 5kRPM. Ikdienā diezgan nelietojams variants