Problēma sekojoša - nez kādā veidā izlauzts bardačoka rokturis + kaut kas mēģināts taisīt un sakausēts tur daudz kas.
Varianti - pirkt jaunu vai lietotu. Melnu lietotu vēl varbūt varētu atrast, bet smilšukrāsas saloni gan ir dizgan reti.
No angļu mašīnas tāpat nekas no tā bardačoka neder.
Tad nu jaucam.
Lai visu noņemtu civilizēti, ir jāsāk ar viduskonsoles aizmugurējās daļas ja ne noņemšanu, tad vismaz atskrūvēšanu, lai viņa ir kustīga. Kaut gan var arī to nedarīt - var kaut kā izmudrīt viduskonsoles vidējo daļu (tā, kas ap ātrumkloķi). Tā, kā man vēl bij ručņika troses jāmaina, tad es tomēr smuki ņēmu nost visu, ko tur vajg.
Nepieciešami instrumenti jaukšanai - T15 torx un, ja ir vidējais rokas balsts, tad vēl M13 atslēdziņa. Ā - plakanais skrūvgriezis noderēs lai kaut kur kaut ko atklipsēru vai paķeksētu.
vw32.JPG
1) No sākuma ar plakanu skrūvgriezi atklipsējam aizmugures pelnutrauka dekoratīvos sānu vāciņus (abās pusēs)
vw01.JPG
2) Tad atklipsējam paša pelnutrauka stiprinājumus (abās pusēs). Uzmanamies, lai nepalido un nepazūd tie zobratiņi vai atsperes.
vw02.JPG
3) Nedaudz jāpieloka metāla skaviņas un jāizvēlk ārā aizmugurējais dzērienu turētājs.
vw03.JPG
4) Ja mašīnai ir elkoņbalsts, tad jāatklipsē KREISĀS puses elkoņbalsta vāciņš. Ja elkoņbalsta nav, tad tā vietā atrodas maza kastīte, kuru var neaiztikt.
vw04.JPG
5) Pēc tam ar M13 atslegu jāizskrūvē skrūve. Un tad elkoņbalsts noņemās nost.
vw05.JPG
6) Tad atskrūvē 2 skrūves, kas notur aizmugures konsoles aizmugurējo daļu.
vw06.JPG
7) Tad jānoņem dekoratīvie vāciņi skrūvju caurumiem viduskonsoles aizmugurējās daļas un vidējās daļas savienojuma vietā. (abās pusēs)
vw10.JPG
Jāizskrūvē skrūvju caurumos esošās skrūves (abās pusēs)
vw11.JPG
9) Ja grib noņemt viduskonsoles aizmugurējo daļu pavisam, tad aizmugurējā daļa jāceļ uz augšu. Jāiebāž roka un jāatvieno bākas vāciņa attaisīšanas poga.
vw07.JPG
10) Noņemot aizmugurējo daļu izskatās šādi.
vw08.JPG
11) Lai turpinātu viduskonsoles vidējās daļas noņemšanu, attaisam priekšējo pelnutrauku un izņemam ārā pašu konteineri. Apakšā ir skrūve, kas jāatskrūvē.
Pēc tam pelnutrauku jāpastumj tā kā dziļāk uz motortelpas pusi līdz abās pusēs skrūvei redzamie āķīši atāķējas no spīdīgās metāla joslas. Tad pelnutrauku jāvek ārā un jāatvieno piepīpētāja ligzdas štepselis.
vw09.JPG
12) Tālāk ir jāatvieno viduskonsoles vidējās daļas galu skrūves (kāju nodalījuma dziļajā galā) (abās pusēs)
vw12.JPG
13) Jālāk vajag izķeksēt ātrumkloķa 'ādas' apakšējās daļas rāmīti no vietas un tad uzmanīgi var ņemt nost viduskonsoles vidējo daļu.
14) Tad jāatskrūvē bardačoka apakšējās skrūves (4 gab!)
vw13.JPG
vw14.JPG
15) Un tad jāatskrūvē bardačoka augšējās skrūves (3 gab)
vw15.JPG
16) Lai izņemtu bardačoku es to malas plastmasu tikai nedaudz paliecu nost ... kaukā negribējās riskēt kauko noplēst viņu ņemot nost.
vw16.JPG
17) Ņemot nost bardačoku, neaizmirstam arī atvienot bardačoka apgaismojuma spuldzīti!
18) Lai noņemtu pašu bardačoka vāku, vajag kādu nelielu priekšmetu izspiest abās pusēs eņģēs plastmasas stienīšus. Vienā pusē tas stienīts ir ielikts no bardačoka ārpuses, otrā - no iekšpuses.
Vēl jānoņem bremzējošais zobrats bardačoka kreisajā pusē. Un tad jau prātīgi darbojoties bardačoka vāks ir rokās.
19) Ņēmu 2 parastus virtuves nažus un palēnām lauzu vaļā bardačoku. Visa laušana ir no apakšējas malas pārsvarā. 20 minūtes un rezultāts man uz galda.
vw17.JPG
20) Izjaucot vāku atklājas kāda meistara līkroča centieni saremontēt to rokturi bez vāka atlaušanas vaļā.
vw18.JPG
vw19.JPG
vw20.JPG
vw21.JPG
vw22.JPG
vw23.JPG
21) Nedaudz piestrādājot ar nazi, plastmasas nelīdzenumi ir nogludināti un rokturis beidzot iestājas savā vietā. (Abas asītes ir jāizņem ārā un pēc roktura ielikšanas vietā, tās jāieliek atpakaļ.)
vw24.JPG
22) Tā kā oriģināli asītēm gali tiek aizkausēti, tad lai izvairītos no nejušas asītes izkrišanas, es pielīmēju mazu plastmasas gabaliņu, kas kalpos kā stoperis, ja nu asīte izdomā aiziet pastaigāties.
vw25.JPG
23) Pirms līmēšanas.
vw26.JPG
24) Visu saliku, pārbaudīju un tad uz visiem vāka izciļņiem saziedu līmi.
vw27.JPG
25) Saspiežu vāka daļas kopā un nosaitēju ar kravas štropi, jo līme žūstot izplešas. Tā kā vāks ir nedaudz ieliekts, tad no otras puses es tru aizbāzu kaut kādas grāmatas utt, lai panāktu, ka abas daļas tiek saspiestas visās vietās.
vw28.JPG
Izmantotā līme:
vw29.JPG
26) Rezultātā kad vāka līme ir sakaltusi, tad visu reversā kārtībā daram, lai vāku uzliktu atpakaļ.
vw30.JPG
Automašīnas salōnā - visu liekas atpakaļ +/- apgrieztā secībā kā ņēmām nost.
Izmaksas - līmes tūbiņa - 3.50 Ls (cenuklubā uz atlaidi pat bija)
Xplodam bij cita problēma ar bardačoka vāku - noņemšana tāda pati kā šeit, pats remonts savādāks
viewtopic.php?f=57&t=20928#p502720