VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Dzinēja tūnings

1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Re: 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Atbildēt Jonix » 2012/Mai/03, 2:13

Viss ir ok un viss notiek!
:esmu_lol:

Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Atbildēt Kaross » 2012/Mai/03, 14:15

Vai tik tas nav Wellon. 8) Priekš kam tu viņu tur piespraudi?
Apsveicu!
Man ir doma ar veco MSA15 kompi to visu darbināt savam.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Atbildēt Jonix » 2012/Mai/03, 19:56

vecais wellon, lai frekvences nočekotu, šajā gadījumā bija ērtāk kā oscili piespraust.

msa atsevišķos momentos nedaudz grūtāk būs precizitāti dabūt dēļ ātrdarbības niansēm, tādēļ edc + vēl atsevišķi apstākļi.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Atbildēt GintsK » 2012/Mai/04, 9:13

Kā viņš tur "komunicē"? Atpakaļsaite par uzgriezto poziciju tak arī tur ir?
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Atbildēt Jonix » 2012/Mai/04, 10:31

principā klasisks pwm
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Atbildēt GintsK » 2012/Mai/04, 13:19

Ā - nu tipa servomotors: konkrēts signāls=konkrēts stāvoklis. Par kļūdu atpakaļ neziņo?
Kāda tur frekvence?
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Atbildēt Jonix » 2012/Mai/04, 21:24

Šī paaudze par kļūdu neziņo, bet kaut kas tāds arī bija, frekvence gandrīz 2x mazāka kā vakuuma variantā.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Atbildēt Kaross » 2012/Mai/04, 21:55

par kļūdu atpakaļ ziņo jaunāki. Piemēram, Audi A6 C6 VDO regulātori, kuri ar vadības bloku sazinās pa CAN līnijām. šis ir daudz primitīvāks. ar 3 vadiem.
1 vads borta spriegums, parejie divi vadibai.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Atbildēt Jonix » 2012/Mai/04, 22:20

Bija arī PWM, kuri ziņoja par kļūdu, bet ne šis.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Atbildēt jurgis_L » 2012/Mai/05, 17:14

Negribu, protams, cilvēkiem maitāt priekus BET
Pilnīgi pietiek ar ražīgākām sprauslām (kaut tām pašām no 2.5TDI vai arī var ko resnāku), lielāku turbīnu (var kā man bija - VNT 15/17 hibrīds) un kādu, kas to visu kārtīgi saregulē.
Protams, jau te prasās kādu 60mm izplūdi un varbūt citu, priekšā montējamu interkūleri.

Kādam laikam būs pilnīgi pietiekami. A kad izdomāsi, ka ir par īsu, tad maini mašīnu. Šitie 160-170 poniji, ko iegūsi priekšpiedziņai ir atliektiem galiem. Ko dos tas, ka pa granti arī ar piekto vēl spolē? :mhihi:
Viens pasātists jau te vizinās ar slidošu jaunu VR6 sajūgu, ar setupu līdzīgu, kā es nosaucu.

Divas turbīnas? Viena liela turbīna? =D>
Kad sapratīsi, kāds čakars to visu izdarīt, atmetīsi šitādas domas.
Es saku, ka tev to nevajag.
No tā R4 motora tādas izplūdes gāzu masas nekad ārā nenāks kā no pieclitrīgā autobusa. Līdz ar to arī turbīna negriezīsies kā vajag. Būs auto līdzīgs benzīnniekam. Cēliens pēc 3kRPM, kas izbeigsies jau pie 5kRPM. Ikdienā diezgan nelietojams variants
Lietotāja avatars
jurgis_L
 
Atbildes: 1717
Pievienojies: 2005/Aug/29, 20:14
Atrašanās vieta: Kuldīga, Ventspils
Braucu ar: Golf 2 TDI Syncro / Audi Coupe Q
Dzinējs: 1.9 TDI / 2.6 V6

Re: 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Atbildēt Kaross » 2012/Mai/05, 19:56

nu gan optimists. :D
izbeigsies jau pie 5000rpm. :mrgreen:
Parasti jau pēc 4000rpm nekas labs tur nesanāk. ja vēl palīgu bākā ieliek, tad ir labāk, bet 5000rpm ir ļoti labs rezultāts.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Atbildēt androns » 2012/Mai/06, 9:03

jurgis_L rakstīja:... patiesību

vo vo ... ja vajag jaudu, nopērc kaut vai bmw e60 535 (3nieks dīzelis ar 2 turbīnām) un jaudas Tev pietiks atliektiem galiem (+ vēl arī tas, ka visa pārējā mašīna ir paredzēta tādai jaudai) ... + vēl patēriņš salds priekš tādas jaudas ...

protams, ka tā jau ir cita cenu kategorija .. bet tomēr ...
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Re: 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Atbildēt Alien » 2012/Mai/06, 9:43

androns rakstīja:
jurgis_L rakstīja:... patiesību

vo vo ... ja vajag jaudu, nopērc kaut vai bmw e60 535 (3nieks dīzelis ar 2 turbīnām) un jaudas Tev pietiks atliektiem galiem (+ vēl arī tas, ka visa pārējā mašīna ir paredzēta tādai jaudai) ... + vēl patēriņš salds priekš tādas jaudas ...

protams, ka tā jau ir cita cenu kategorija .. bet tomēr ...

ja ar to ir pa maz tad pavisam drīz varēs iepirkt jau ar 3 turbīnām :emo:
Lietotāja avatars
Alien
 
Atbildes: 8751
Pievienojies: 2004/Dec/08, 16:51
Atrašanās vieta: Ķekava
Braucu ar: JEEP
Dzinējs: CRD+chipsis

Re: 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Atbildēt josi » 2012/Mai/06, 14:04

Uz VW T5 un Amarok nāk biturbo 2.0TDI, varbūt ka tādu var mēģināt iemānīt :)
Skoda Octavia A5 1.9TDI/DSG, BMW E87 118iA
Lietotāja avatars
josi
 
Atbildes: 1044
Pievienojies: 2007/Apr/13, 12:05
Atrašanās vieta: Jūrmala
Braucu ar: Škoda Octavia 2
Dzinējs: 1.9TDI

Re: 1.9 tdi ar bi-turbo vai vienu lielu turbīnu

Atbildēt denbass » 2012/Jūn/06, 21:24

LaXay rakstīja:
Idejas dažādas, nauda ar nav itkā tā pati smagākā problēma. Vnk jautāju vai to ir iespējams salikt kopā un vai vsp ir no tā jēga. Tad jau vnk labāk nomainu tam motoram sprauslas, nočipoju un izliku sporta sajūgu.



sporta sajugs nebus vel vajadzigs..

jautajums: vai ir jeega partaisit izputeju? resnaka diametra trubas neka stock un atstaat tikai gala bunduli?
Lietotāja avatars
denbass
 
Atbildes: 223
Pievienojies: 2011/Mai/06, 0:00
Braucu ar: B5.5 quattro
Dzinējs: amx

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 6 viesi