black_smoke » 2012/Mar/21, 0:41
Es esmu to darījis gan vaz tusa vajadzībām gan bmw e30,rezultāts ir ok uz kādu brīdi.Bet e36 šāds varants nederēja-vai nu dēļ izsvarojuma(lielāka saķere) vai nu siltākas kvalitātes matreāli.Piemēram,ja bmw standarta bloķējošjam dif., ir sabloķēts par 25%,tad manam garažas variantam bija ap 75% vai pat vairāk un šaibām dilstot palika mazāk līdz vispār pazuda.Var jau būt,ka izmantojot molidēna šaibas efekts būtu ilgāks,jo tās labāk eļļotos un lēnāk diltu,tahu pirkt šeibas ~40ls + 75w/140 eļļa 2l un visticamāk paši satelīti galu galā neiturēs tiem uzlikto slodzi...
Rezultātā buusi pabraucis neilgu laiku un ieguvis kārbā caurumu,ko izsitīs satalīti,kad aizlidos pa gaisu.
Bet ja šķiet,ka tev to tik un tā vajag,tad es tev to varu sašeibot.
Taču labāk kā jau amjs teica-vajag nopirkt un ielikt,nevis izgudrot jaunu divriteni;)
Driftā lielākā daļa metina reduktorus,jo tā ir lētāk un sānsīde sākas vieglāk un precīzāk,pat PRO drifteri kā Egle un Lapāns brauc ar metinātiem reduktoriem.
metināšanas darbi/auto remonts/vag diagnostika
Dīzelis kūp, jo Dievs nemīl,ka nabagi trako...