Cik es biju savācis info, tad daudzi 1.8t kas nāk līdz 2000gadam, ir tāds pats bloks kā visiem citiem motoriem, līdz ar to blokā ir skrūvju vietas kronšteiniem un citām izvirtībām,
man pašam ir no passat b5- normāli pieskrūvējās gan oriģinālie kronšteini, gan kārba, bez kādām problēmām. bet tā kā man motors bija garenvirzienā, lai ieliktu šķērsām vajag golf/audi a3/seat izplūdes kolektoru, ja nē, tad turbīna spiežas kronšteinā, var iztikt, ar to pat garenvirziena turbīnu, bet tā ir tuvāk starpsienai, tāpēc arī labāk no golf.
priekšpuše- kolektoru prasās nomainīt arī uz golf, un galvas galā plastmasu, kur liekas tosola temp, devējs, arī jāliek no golfa, tad vieglāk pieslēgties pečkas radiatoram,
un tad paliek MAFs, tas āri no golfa, jo pasātam, tas ir gaisa filtra kastē iekšā, tāpēc, jāliek no golf, kurš ir aiz kastes.
Bet tie kuri nāk pēc 2000 gada, tiem jau ir savādāks lējums blokam, savādāks lējums galvām, galvām ir mazliet mazāki ieplūdes kanāli,
bet tāpat ir kas to visu ieliek,
Viens- viņu fiziski ielikt ir kā 2 pirkstus, otrs- viņu pieslēgt.
Ko es varu teikt- vajag googlēt, googlēt un vēlreiz googlēt