Problēma - vislaik svīst ciet logi salonā ... un pat ļoti.
VAG-COMs rāda šo:
- Kods: Izvēlēties visus
Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 3B1 907 044 C
Component: CLIMATRONIC C 0.7.0
Coding: 01000
Shop #: WSC 01317
1 Fault Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
37-10 - Faulty - Intermittent
Skaidrs - jaucam vaļā skatamies, kas lācītim vēderā.
Vispirms ir jānoņem cimdu nodalījums (jeb bardačoks).
Kā to izdarīt - par to šeit:
viewtopic.php?t=21033#p504456Lai jauktu tālāk mums vajag plakano skrūvgriezi, M6 atslēdziņu/muciņu un lai izjauktu pašu motoriņu, T10 Torxu
golf00.JPG
1) Tātad - kad noņemts bardačoks, redzams ir kaut kas +/- tāds. Ar sarkano bultu ir norādīts kur atrodas mūsu interesējošais objekts.
golf01.JPG
2) Lai gan varētu iztikt bez pečkas motora noņemšanas, tomēr es skaidrības labad viņu noņēmu, lai būtu skaidrs vārstu darbības princips. lai noņemtu pēckas motoru, vispirms ar plakano skrūvgriezi izskrūvējam plastmasas skrūvi no dekoratīvā aizsega zem pečkas motora. Un pēc tam to aizseg palokam malā.
golf02.JPG
3) Tad ar M6 muciņu atskrūvējam 2 pečkas motora stiprinājuma skrūves.
golf03.JPG
4) Nedaudz pieturam pečkas motoru, jo viņš slīdēs uz leju. Atvienojam arī štepseli no pečkas motora.
golf04.JPG
5) Lūk viņš ir noņemts.
golf05.JPG
6) Redzams kādā pozīcijā ir iesprūdis recirkulācijas vārsts ... nav brīnums, ka svīst stikli. Šite var arii ieslēgt aizdedzi, paslēgāt recirkulācijas pogu un pabolīties kas realitātē notiek ar tām klapēm. Man viņas vnk stāvēja uz vietas, kaut motoriņš rūca un kauko baigi regulēja.
golf06.JPG
7) Pie viena var uzmest aci A/C radiatoram (vai kā viņu tur pareizi sauc)
golf07.JPG
Tātad - mūs interesējošais motoriņš ir kaut kā saskatāms gar labo malu (no pečkas ārpuses)
Sarkanā bulta norāda uz štepseli, kas iet uz temperatūras sensoru - jābāž roka iekšā un jāstepselē nost, savādāk traucēs.
Zaļā bulta norādā uz pašu motoriņa bloku.
Gaiši zilā bultā norāda uz skrūvi, ko
NEVAJAG skrūvēt vaļā.
Dzeltenā bulta norāda uz āra gaisa sviru, kas ir jāatvieno ... baltā daļa paliek pie mašīnas, melnā daļa vienojas nost kopā ar motoriņu. Atvienot var ar kaut kādu nebūt skrūvgriezi un pietiekami veikliem pirkstiem.
golf08.JPG
9) Temperatūras sensors no iekšpuses ... te nekas nav jādara ... tas tik skaidrībai. Virs tā sensora atrodas āra gaisa vārsts.
golf09.JPG
10) Tad kad ir atvienots āra temperatūras štepselis un āra gaisa vārsta svira, tad akrobātiski bāžam galvu tur,k ur parasti atrodas pasažera kājas un skatoties uz augšu mēģinam saskatīt skrūvi, ar kuru tas motoriņš ir peskrūvēts savā vietā.
Sarkanā bulta rāda uz skrūvi, dzeltenā bulta - uz pašu motoriņa bloku.
Skrūve skrūvējas ar to pašu M6 muciņu.
golf10.JPG
11) Kad esam atskrūvējuši, tad uzmanīgi ļurkājam to motoriņa bloku līdz viņš nonāk nost no visas klimas kastes.
golf11.JPG
12) Nesam mājās, siltumā un liekam uz galda.
golf12.JPG
13) Ņemam Torx T10 un raujam vaļā 4 skrūves.
golf13.JPG
14) Ceļam nost vāku.
golf14.JPG
15) Acīmredzami, ka salūzis.
golf15.JPG
16) Uzmanīgi noraujam nost zobratu. Pirms tam gan vislabāk ir atzīmēt uz asītes un uz zobrata pozīciju kādā viņi savstarpēji atradās, lai saliktu atpakaļ precīzi pēc tam.
Kad norāvu nost, izrādās, ka manam bij kaut kā mistiski tā metāla ķemmīte salocījusies.
golf16.JPG
17) Zem zobrata ir tāds kā reostats.
golf17.JPG
18) Ķemmīti iztiasnoju. VIena kājiņa nolūza gan.
golf18.JPG
19) Broken
golf19.JPG
golf20.JPG
20) Ar vaitspirtu attaukoju gan asīti, gan zobratu.
Ar kociņu izbakstīju visas rievas asītei un zobratam.
Zobratu papildus nomazgāju ar trauku mazgājamo līdzekli.
Pēc tam ar metāla vīlīti ievīlēju zobrata centrā papildus gropītes, lai līmei ir kur palikt.
golf21.JPG
21) Ņemu Bison Epoxy Metal un lipinu kopā. Galvenais brīvo asītes galu laicīgi notīrīt, lai nepiekalst.
golf22.JPG
22) Izskatās, ka ir salīmējies.
golf23.JPG
23) Nopirku gultņu smēri, ar ko atkal saeļļot tur visu.
golf24.JPG
25) Viss saeļļots. Un tad pogājam ciet reversi kā taisījām vaļā.
golf25.JPG
26) Liekot uz mašīnas, vienkāršāk būs uzlikt, ja to motoriņu vēl rokās turot iedarbināsi, nospiežot recirkulācijas pogu, bet izslēdz aizdedzi kad šams tik līdz pusei ir aizgriezies. Un tad attiecīgi ar roku to recirkulācijas klapi var pieregulēt, lai vieglāk iedabūtu vietā motoriņu.
Viegli nav, bet pačakarējoties var tikt galā.
Pats visu slaiku un šķiet, ka viss strādā perfekti