VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Škoda Octavia II (1Z) cruise retrofit

Dari pats

Škoda Octavia II (1Z) cruise retrofit

Sadaļa, kurā publicēt aprakstus par pašu paveiktiem darbiem
Reklāma
 

Škoda Octavia II (1Z) cruise retrofit

Atbildēt Kaross » 2012/Jan/16, 0:41

Hello, guys! :shura:

Pastāstīšu kā Octaviai uzbāzt kruīzu. :shura:

Sanāca paņemties un domāju - nenoskopošos, pastāstīšu arī citiem. Auto ir foruma biedram Edzja. 1.9TDI PD BJB motors. Tā kā esmu jau arī iepriekš uzlabojis viņa auto nedaudz citā veidā, tad uzticēja man "tūninga" darbus arī šim etapam.
Konkrētais eksemplārs 2005.gada marts.

Vajadzīgs uzstādīšanai: Kruīza slēdzis (1K0953513G) un viens vads. Pēc 2005.gada rudens vairs arī tas viens vads nav vajadzīgs. :emo:

1. iedzenam garāžā

1.1. atkorķējam alu

1.1.1. atvienojam akumulatora (-) klemmi.

2. ņemam nost airbag. sture pagriezta pa 90 gradiem un ar spoguliti skatamies. vares redzet tadu ka klipsi.

Attēls

Attēls

3. uzgriežam stūri un riepas taisni un skrūvējam vaļā.

Attēls

Attēls

4. atzīmējam stūres pozīciju un ņemam nost stūri.
Piezīme: uzliekot stūri nepareizi par vienu robiņu nestrādā ABS, ASR. Instrumentu panelī iedegās ziemassvētki un sākās nebeidzams čakars ar kodējumu un Login kodu meklēšanu. :naac:

Attēls

5. brutāli atraujam uz augšu virsējo plastmasu.

Attēls

6. parādās skrūves T15, kuras atskrūvējam.

Attēls

7. apakšā vēl viena paslēpusies.

Attēls

8. ņemam nost Stūres kontroles moduli. 1K0 953 549F. Iepriekš arī ieteiktu pieslēgt VCDS un pārbaudīt vai vispār atbalsta kruīzu šis modulis. šeit: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Steering_Wheel_Control_Module_Versions var apskatīt saderību.
atskrūvē sākumā mazu T8 skrūvīti. bildē apvilkta. Tālāk tiek izmantots spectūlis 2.5mm drāts. bāžam iekšā ap 30mm, griežot uz riņķi. tādējādi piespiežot mēlīti tas modulis atknipsēsies no stūres.

Attēls

9. tālāk varēs noņemt to riņķi. galvenais viņu negrozīt apkārt. tas, ka pakustās pāris mm nav nekas.

Attēls

10. nu jau varēs noņemt pašu slēdzi nost.

Attēls

Attēls

Aiz tā stūres vadības moduļa ir divi štekeri. kreisās puses štekerī ir jāskatās vai pienāk viens melns/balts vads. tas ir 20 vadu štekeris un 13.vads ir tas īpašais, kas iet tālāk uz vadības bloku. ja viņa nav, tad rēķinamies uz pāris stundu čakaru. :naac:
Lai noņemtu pašu štekeri ir jāpavelk sarkans "lock pin" un tad piespiežot "mēlīti" viņu var atbrīvot no vadības moduļa. iespējams grūti to iztēloties, bet darot un redzot to viss būs skaidrs.

JA vada nav, tad jāskatās kompis, kurš atrodas motortelpa pa vidu zem logutīrītājiem. jāņem, protams, logu slotiņas nost. Kompi izvilkt arī nav diez ko viegli. :mrgreen:
lielajā štekerī (ir divi štekeri kompim - īsāks, garāks) 20.vads melns/balts. Ja vads ir (manā gadījumā bija pie kompja, bet ne līdz štekerim), tad jārauj zem kājām nost plastmasa. Pie pašas motortelpas sienas būs 4 savienojuma štekeri, kuri savieno/atvieno vajadzībās gadījumā motortelpu no salona. Zilajā štekerī 4.vads. Tātad tur vienojamies klāt uz aizvelkam to nelaimīgo vadu līdz stūrei. no motortelpas šiem štekeriem var piekļūt klāt tikai Deivids Koperfilds. jānoņem logu tīrītāju motoriņš un tad tur ir lūciņa pa kuru teorētiski tiek klāt tiem štekeriem. Tikai viena motoriņa skrūve bija kaut kur zem loga. atskrūvēt var ar kaut ko maģisku.
Tā nu sanāca pačakarēties ar to vienu vadu diezgan ilgi, jo tam štekerim ar vienu roku kaut kā knapi var piekļūt klāt no salona. (neatkārtojiet mājās).

Aizvilku to vadu. pie stūres vadības moduļa štekera pievienoju ņemot no TDI EDC15 kompja štekera vienu "adatiņu".

Attēls

(mētājās man pāris vadiņi no 1.9TDI instalācijām visādās neiespējamās vietās :twisted: .)

11. Kad vads aizvilkts liekam visu atpakaļ apgrieztā secībā.

12. slēdzām klāt VCDS. ejam Engine - Coding II - 11463 un enter!

13. pēc tam tajā pašā Engine - Measuring blocks - 6.grupa. Varam pakruķīt pogas un pārbaudīt vai viss šancē. Protams skuju tev. nekas tur nešancēs kamēr Steering column module nebūs piekodēts.

Attēls

14. VCDS - 16 - Steering wheel - Coding. Tur uzmetīsies dialoga logs un būs jāizmaina kodējums uz - equipped with CCS - cruise control system.

15. Test drive.

Uz beigām nesanāca visu sīkumos safočēt, jo nebija tik daudz laika. Tas viens sūda vads pamatīgu besi uzdzina.

Domāju, ka neko būtisku vairāk neaizmirsu.

Edzjam jauna ekstra. Visi laimīgi un apmierināti.

Attēls
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Škoda Octavia II (1Z) cruise retrofit

Atbildēt envy » 2012/Jan/16, 8:02

Thanks bro, very nice :D
Lietotāja avatars
envy
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 9016
Pievienojies: 2005/Dec/01, 11:16
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Husky & 911
Dzinējs: 2T & flat6

Re: Škoda Octavia II (1Z) cruise retrofit

Atbildēt josi » 2012/Jan/16, 16:51

Kaross rakstīja:4. atzīmējam stūres pozīciju un ņemam nost stūri.
Piezīme: uzliekot stūri nepareizi par vienu robiņu nestrādā ABS, ASR. Instrumentu panelī iedegās ziemassvētki un sākās nebeidzams čakars ar kodējumu un Login kodu meklēšanu. :naac:

Vai arī vienkārši jānobrauc 10 metri un jāizgroza stūre visos virzienos :emo:

Kaross rakstīja:JA vada nav, tad jāskatās kompis, kurš atrodas motortelpa pa vidu zem logutīrītājiem. jāņem, protams, logu slotiņas nost. Kompi izvilkt arī nav diez ko viegli. :mrgreen:
lielajā štekerī (ir divi štekeri kompim - īsāks, garāks) 20.vads melns/balts. Ja vads ir (manā gadījumā bija pie kompja, bet ne līdz štekerim), tad jārauj zem kājām nost plastmasa.

Visām Oktāvijām ir jābūt vadam no ECU līdz štekerim starpsienā, līdz ar to nav nekādas nepieciešamības lauzt vienreiz lietojamās ECU skrūves un vilkt to ārā :mhihi:
Skoda Octavia A5 1.9TDI/DSG, BMW E87 118iA
Lietotāja avatars
josi
 
Atbildes: 1044
Pievienojies: 2007/Apr/13, 12:05
Atrašanās vieta: Jūrmala
Braucu ar: Škoda Octavia 2
Dzinējs: 1.9TDI

Re: Škoda Octavia II (1Z) cruise retrofit

Atbildēt Kaross » 2012/Jan/16, 17:31

Kas tās par vienreiz lietojamajām skrūvēm? Es tam auto kompi esmu ņēmis ārā jau divreiz un nekādu problēmu. Ielikts atpakaļ ir kā no rūpnīcas. :wink:
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: Škoda Octavia II (1Z) cruise retrofit

Atbildēt Jonix » 2012/Jan/16, 17:38

Šiem auto bieži ir vadības bloka "aizsargs" ar vienreiz lietojamām skrūvēm, kurām pieskrūvējot nolūzt daļa skrūves, lai to būtu grūti atskrūvēt. Aizsargs bloķē vadības blokam labajā pusē esošo štekeri.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: Škoda Octavia II (1Z) cruise retrofit

Atbildēt josi » 2012/Jan/16, 17:44

Normāli no rūpnīcas ECU stiprinās ar vienreiz lietojamām skrūvēm, šādām:
Attēls
Skoda Octavia A5 1.9TDI/DSG, BMW E87 118iA
Lietotāja avatars
josi
 
Atbildes: 1044
Pievienojies: 2007/Apr/13, 12:05
Atrašanās vieta: Jūrmala
Braucu ar: Škoda Octavia 2
Dzinējs: 1.9TDI

Re: Škoda Octavia II (1Z) cruise retrofit

Atbildēt Kaross » 2012/Jan/16, 19:43

:emo:
nebūs ne viens ne otrs. EDC16 kompjiem parasti ir bloketajs, kas parsedz visu štekeri un tās nevar nosaukt par skrūvēm, jo nav iespejams nemaz atskrūvēt, bet ir knifi kā dabūt vaļā. :naac:

kompis nāk uz stiprinājuma, kurš pieskrūvējas ar normāliem metāla M6 uzgriežņiem.
Ar tām plastmasām jau būs pēc 2005.gada.

Bet nu pašlaik kā ir gudra "di*****" ne pa tēmu.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: Škoda Octavia II (1Z) cruise retrofit

Atbildēt josi » 2012/Jan/16, 21:05

Vienreizējās skrūves nāk visiem ECU (ne tikai EDC16), kuri liekas Golf V/Octavia 2/citiem tā gada auto, tikai spicie meistari pēc tam to vietā saliek iekšā parastās M6 vai iefleksē rievas kā bildē :)
http://i64.photobucket.com/albums/h178/PlanBHorizon/ECURemoval08.jpg
Skoda Octavia A5 1.9TDI/DSG, BMW E87 118iA
Lietotāja avatars
josi
 
Atbildes: 1044
Pievienojies: 2007/Apr/13, 12:05
Atrašanās vieta: Jūrmala
Braucu ar: Škoda Octavia 2
Dzinējs: 1.9TDI

Re: Škoda Octavia II (1Z) cruise retrofit

Atbildēt Jonix » 2012/Jan/16, 22:24

Vai arī ieliek jaunas oriģinālās skrūves 8)
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: Škoda Octavia II (1Z) cruise retrofit

Atbildēt Kaross » 2012/Jan/17, 0:02

labi, ko jūs te piečakarējāties tām skrūvēm?! Ne par to ir temats.
Pirms manis tur neviens nebija bijis pie tā kompja un tas bija 100% skaidrs. stāvēja metāla uzgriežņi.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: Škoda Octavia II (1Z) cruise retrofit

Atbildēt mist » 2012/Jan/17, 0:55

Piebildīšu par stūres stāvokli, kā man arī iznāca mainot pečkas radiātoru, viss panelis pilns ar dzelteniem simboliem! passāts 2001.g! Beigas izrādījās ka biju vienu apgriezienu pa labi atstājis to tajā bildē nr. 9. (laikam saucas stūres lenta). Biju jau cenas uzzinājis tajai lentai , braucis grozījis stūri pa labi un kreisi, domājis par kodēšanu! Noņēmu vēlrezi stūri paskatījos uz šļicēm ok un tad pamaniju stūri mazu stikliņu caur kuru var redzēt vai tā lenta ir vidus stāvoklī!
mist
 
Atbildes: 1550
Pievienojies: 2008/Mar/12, 0:47
Braucu ar: 1.9 tdi AVB powered by INC

Re: Škoda Octavia II (1Z) cruise retrofit

Atbildēt vilko » 2014/Nov/19, 7:40

mist rakstīja:Piebildīšu par stūres stāvokli, kā man arī iznāca mainot pečkas radiātoru, viss panelis pilns ar dzelteniem simboliem! passāts 2001.g! Beigas izrādījās ka biju vienu apgriezienu pa labi atstājis to tajā bildē nr. 9. (laikam saucas stūres lenta). Biju jau cenas uzzinājis tajai lentai , braucis grozījis stūri pa labi un kreisi, domājis par kodēšanu! Noņēmu vēlrezi stūri paskatījos uz šļicēm ok un tad pamaniju stūri mazu stikliņu caur kuru var redzēt vai tā lenta ir vidus stāvoklī!

Es pats pamēģināju izvilkt kruīza kabeli līdz kompim un iemānīt tos vadiņus štekerī. It kā viss izdevās, tikai tagad nezin kāpēc spidometrs nerāda un, gaitā spiežot bremzes benzīna datčiks iet uz nulli. Atlaižot bremzes un turpinot braukt datčiks atgriežas iepriekšējā stāvoklī. Eļļas temperatūras datčiks arī tagad nestrādā.
Kruīzu neesmu vēl aktivizējis.
Varbūt kādam ir bijis kaut kas līdzīgs un ir zināms, kas ir izdarīts nepareizi?
Lietotāja avatars
vilko
 
Atbildes: 28
Pievienojies: 2007/Dec/21, 16:48

Re: Škoda Octavia II (1Z) cruise retrofit

Atbildēt vilko » 2015/Feb/04, 9:31

Nevar akli uzticēties instrukcijai, kas nāk līdzi kruīzkontroles kloķim. Manā konkrētā gadījumā nahrenizējot 1. drošinātāju (instrukcijā tā bija teikts) un tajā vietā ieliekot kruīzkontroles barošanu, biju nogriezis barošanu dažādiem devējiem. MārtiņšX palīdzēja tikt galā. Kruīzs darbojas nevainojami.
Lietotāja avatars
vilko
 
Atbildes: 28
Pievienojies: 2007/Dec/21, 16:48


Atgriezties uz Dari pats

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 7 viesi