Interesants tofiks.
Tfu, tfu, tfu man ir paveicies. Uz tāfeles nepilni 200K, mašīna redzes lokā no ~60K, nekas no iepriekšminētajiem bubuļiem nav piemeklējis. Lai gan jāsaka, ka uz apkopēm $$ netika taupīta.
Tā kā ir bijusi iespēja ilgāku laiku braukt ar dažādiem VAG dīzeļiem, tad varu teikt, ka pie lielākiem ātrumiem (~120+) neviens 1,9 nedod to lokomotīves sajūtu kāda ir v6 (ar 180zs).
Pilsētā ēdelīgs un kūtrs, vismaz ar tiptronic. Bmw 3,0d(ar 197zs un 218zs) ir, maigi sakot, stāvu augstāk un nav runa par zs skaita daudzumu.
Pēc manām domām tādu pirkt var, bet ir jābūt pilnam razkladam par a/m apkopju vēsturi. Par vietējo piedāvājumu nezinu, bet nu De vai Ch tādu mašīnu ir diezgan daudz ne tikai plačos, bet arī lietošanā. Domāju, ka no visa tā klāsta var atsijāt respektablu autohausu labu eksemplāru piedāvājumus. Var jau būt, ka tur visi ir lohi, neko nejēdz un kko dikti muhļī.
Uzturēšanas izmaksas ir tiešā mērā saistītas ar meistara cenrādi un ar ko tās ir salīdzinātas.
Uz šo brīdi, izņemot E46xd, arī nenāk prātā īpaši alternatīvas nopakotam sedanam ar 4x4, AT, 2,0+ tdi līdz 10k oirō.