GintsK rakstīja:Vispār jau jāsāk ar kolektoru, kam ir 2as izejas. Un jāpieskrūvē tai viss pārējais no GTi. Tas būs efektīvāk kā cept uz dullo.
Viss jau ir sarakstiits no GTi
un arii iesaku 100% no Gti un nav ko tur gudrot gudraak
Kolektors ar 2 izejaam ir no 1,8 8V passatam.1,6 Gti mk1 ir orginaals taads,bet ej nu dabuun.Bildee tam mk1 taa ir uzmetinaats,tikkai tur ir 16V ,taads pats vizuaali ir arii 8V kolektors.
Vinam jau ir Gti dzineejs,bet tas ar kompensatoriem ,kam 90Zs,,,lai saliek DX vai EV galvu un buus tie 110 noteikti.
taatad-
GTi 1,8 EV vai DX
galvu ar visu sadales vaarpstu -saibu kompensatori;
atrodi izpluudes kolektoru ar 2 izejaam (no mk1 1,8 DX taada ir );
taalaak vari metinaat trubu kaa bildee .
Un no maniim nopeerc kaarbu
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/