Volkswagen tomēr nolēma sērijveidā ražot prototipu Volkswagen XL1, kura pirmizrāde notika 2011 gada sākumā.
VW vadītājs Martin Vinterkorn apstiprināja, ka koncerns neatsakās no plāniem divvietīgo konceptu pārvērst sērijveida modelī. 2013.gadā no konveijera noripos ierobežota dīzeļ-elektro hibrīda versija.
Prototips, kurš tika atrādīts gada sākuma aprīkots ar 75zs hibrīd-dzinēju, kas satāv no elektromotora un 0.8L divcilindru dīzeļmotora. Pateicoties vieglai virbūvei, 795kg, kombinētā ciklā degvielas patēriņš ir vien 0.9L/100km. Ieskrējiens līdz 100km/h ir 11.9 sekundes, braucot ar ātrumu līdz 35km/h auto var pārvietoties izmantojot tikai elektromotoru.
avots:VW AG