VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Ieplūdes modifikācija 1.8t APP motoram

Dari pats

Ieplūdes modifikācija 1.8t APP motoram

Sadaļa, kurā publicēt aprakstus par pašu paveiktiem darbiem
Reklāma
 

Ieplūdes modifikācija 1.8t APP motoram

Atbildēt Brainless » 2011/Aug/03, 0:26

Sveiki!

Pēdējā laikā lasu par savu Leonu angļu interneta resursu seatcupra.net, kur viņiem ir diezgan populāra filtra kastes ieplūdes modifikācija no standarta 1.8t 150-180Zs uz VW Golf R32 ieplūdes cauruli. Topikā pieejami arī partnumuri, ja kādam arī interesē šāds mods. Šajā pat forumā ir arī atsauksmes, ka r32 ieplūde arī neesot pietiekama pie augstiem apgriezieniem, pats parēķināju, ka detaļas man izmaksātu ap Ls40, kas man ir nedaudz par dārgu dēļ šaubīga rezultāta.

Par augstāk minēto aizdomājos, stāvot Varakļānu saimniecības preču veikalā un grozot rokās WC poda pārejas gofru, kas gan izskatījās nedaudz par lielu. Vaicāju pārdevējam pēc kāda cita risinājuma, viņš man iznesa 100mm alumīnija ventilācijas gofru (pēdējo), ko arī savācu, atstādams Ls 2, - .

Varakļānu novada Stirnienes pagasta tūnings varēja sākties.

Bildēs var redzēt, kā zem akumulatora un filtra kastes izskatās oriģinālā ieplūdes caurulīte, viņu gandrīz nevar redzēt.

Attēls

Attēls

Noņemam aku un filtra kastes vāku ar filtru, tad arī apakšējo daļu. Seatcupra.net iesaka arī "izskūt" filtra kasti, bet nevēlējos graizīt oriģinālo detaļu dēļ 0,05Zs.

Attēls

Papriecājamies par alu caurules iespaidīgo izmēru, salīdzinot ar standarta ieplūdes pipsi.

Attēls

Attēls

Aplūkojam vēlreiz ieplūdes pipsi un redzam, cik tas ir šaurs.

Attēls

Pie reizes ieliekam vadu kanālā gāzes sprauslu vadības vadus, kurus gāzesvīriem bija grūti tur ievietot.

Attēls

Attēls

Ieliekam alumīnija trubu filtra kastes apakšējā daļā. Truba viegli lokās un to var iespiest un ieveidot tā, lai truba labi iekļautos kastē, kuras caurums ir nedaudz mazāks. Protams, ka labāk būtu bijis griezt filtra kasti, lai būtu tieši 100mm caurums, tomēr nebiju īsti pārliecināts par šo modu, tādēļ atstāju sev atpakaļceļu - neviena oem detaļa netika sabojāta, vēl joprojām iespējams salikt visu atpakaļ, kā bija. Ārpusē filtra kastei truba tika noblīvēta ar melno mastiku. Trubu piegriezu, lai tā sāktos tieši pie akumulatora aiz kreisās lampas spārna pašā augšā. uz brīdi man pazibēja ideja, ka varētu trubu pielocīt pie priekšējās restes, lai vairāk aukstā gaisa, taču atcerējos plūdus Saldū un Rīgā pēc negaisa un šo domu fiksi atmetu, novietojot trubu tik augstu spārnā, cik vien bija iespējams. Alu trubas pluss ir, ka to var locīt un staipīt pēc sirds patikas un tā saglabā piešķirto formu.

Attēls

Truba gandrīz perfekti guļ spārnā, vieta tur kā radīta.

Attēls

Pašu trubas galu gan pakāru savilcējā, kuru pievilku pie motora pārsega atvēršanas troses. Pēc tam visu saliekam atpakaļ, un mods izskatās... ne pārāk glamūrīgi. Autoeksotikā tomēr nepiedalīšos :D

Attēls

Uzreiz pielaižot auto, novēroju dobjāku izplūdes skaņu, izdzēru alu un liku auto mierā. Otrā dienā novēroju, ka auto kļuvis atsaucīgāks uz gāzes pedāli, nedaudz jāpiedomā pie uzsākšanas, raustījos kā iesācējs brīžiem. Jūtami uzlabojies cēliens, kad turbo sāk kārtīgi pūst (apm 2.8rpm). Kopumā rezultāts pārsniedza gaidīto. Biju jau gatavs šo modu noklusēt un raut nost pie izdevības, taču tagad to nedarīšu :twisted: :twisted: :twisted:

Vēl kāds pluss manā skatījumā - nesabojāju oem detaļas. Ja nu kas, varu visu samest atpakaļ, kā bija.

Paldies par uzmanību un ceru, ka topiks bija kaut nedaudz noderīgs.
Lietotāja avatars
Brainless
 
Atbildes: 1289
Pievienojies: 2008/Okt/01, 17:56
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Seat Leon Mk1
Dzinējs: 1.8t APP

Re: Ieplūdes modifikācija 1.8t APP motoram

Atbildēt Nitro » 2011/Aug/03, 8:50

Kāds diametrs alumīnija trubai? pie ieejas filtra kastē un gar akumulātoru truba ir saspiesta?

Cik atceros tur starp akumulātoru un spārna sienu vietas ļoti maz....
Lietotāja avatars
Nitro
 
Atbildes: 1380
Pievienojies: 2004/Jan/07, 23:13
Atrašanās vieta: Riga
Braucu ar: Bora 1.9 TDI 4motion
Dzinējs: PD130 + GT1749VB

Re: Ieplūdes modifikācija 1.8t APP motoram

Atbildēt Brainless » 2011/Aug/03, 9:13

Diametrs 100mm, truba saspiesta kastes ieejā, pie aku nekas saspiests nav ;) Pieļauju, ka seat spārns ir vairāk liekts, tapēc ir vieta. Starp citu, aku var pabīdīt uz malu nedaudz.
Lietotāja avatars
Brainless
 
Atbildes: 1289
Pievienojies: 2008/Okt/01, 17:56
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Seat Leon Mk1
Dzinējs: 1.8t APP

Re: Ieplūdes modifikācija 1.8t APP motoram

Atbildēt GintsK » 2011/Aug/03, 18:35

Domāju, ka tas viss ir vairāk vai mazāk priekš kaķiem. atceramies rallija N-grupu. Viņiem pirms turbīnas ir mīzerabls 32mm caurumiņš. Jauda sanāk 270-280zs parastā variantā un pat virs 300 - speciālos gadījumos.

Rallijkrosa monstriem ir 45mm caurumiņš. Turbīna caur to izsūc gaisu priekš 500...700Zs.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: Ieplūdes modifikācija 1.8t APP motoram

Atbildēt Jonix » 2011/Aug/03, 18:39

Bet kā ar retinājumu un spiedienu attiecību? Vai arī visas turbīnas tur tiek izmantotas ar baigo rezervi?
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: Ieplūdes modifikācija 1.8t APP motoram

Atbildēt Brainless » 2011/Aug/03, 21:30

Vispār es kko līdz galam arī nesaprotu - liek milzīgus IC, resnākas trubas, bet ja paliek šitāda ieplūde, turbo taču baigi pūlas dabūt gaisu? Ja jau forge lapā bija atrodams video, kur standarta ieplūde pirms turbo deformējas dēļ retinājuma...
Lietotāja avatars
Brainless
 
Atbildes: 1289
Pievienojies: 2008/Okt/01, 17:56
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Seat Leon Mk1
Dzinējs: 1.8t APP

Re: Ieplūdes modifikācija 1.8t APP motoram

Atbildēt Turbo » 2011/Aug/03, 22:52

Brainless rakstīja:Vispār es kko līdz galam arī nesaprotu - liek milzīgus IC, resnākas trubas, bet ja paliek šitāda ieplūde, turbo taču baigi pūlas dabūt gaisu? Ja jau forge lapā bija atrodams video, kur standarta ieplūde pirms turbo deformējas dēļ retinājuma...

vecīt tev ir 0.7 bar virspiediens, par ko iet runa :mrgreen:
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Re: Ieplūdes modifikācija 1.8t APP motoram

Atbildēt Brainless » 2011/Aug/03, 23:10

Es vairāk domāju auto ar 300 un vairāk Zs, par ko minēja GintsK. Tak jau fiška rallistiem ir, kapēc neliek 200mm ieplūdi, ja saliktas lielākas trubas citur.
Lietotāja avatars
Brainless
 
Atbildes: 1289
Pievienojies: 2008/Okt/01, 17:56
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Seat Leon Mk1
Dzinējs: 1.8t APP

Re: Ieplūdes modifikācija 1.8t APP motoram

Atbildēt Kaross » 2011/Aug/04, 0:06

1.0BAR virsspiediens vispar Turbo.
manuprat sliktak jau nu no ta nav.
Bet ar IC gan kaut kas butu jadara, jo atvelkot tev bija pat 80C viena bridi gaisa temp.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: Ieplūdes modifikācija 1.8t APP motoram

Atbildēt GintsK » 2011/Aug/04, 1:32

Brainless rakstīja:Es vairāk domāju auto ar 300 un vairāk Zs, par ko minēja GintsK. Tak jau fiška rallistiem ir, kapēc neliek 200mm ieplūdi, ja saliktas lielākas trubas citur.

Paskaties, kādi tievi ir izplūdes kolektori tiem 1.8T.
Piekarinot tādu kolektoru un mopēda turbīnu VAG vienkārši to motori ir deforsējis. A tu niekojies mainot esošajiem mērogiem milzīgu ieplūdes trubu pret gigantisku.
Lietotāja avatars
GintsK
Guru
 
Atbildes: 2152
Pievienojies: 2004/Dec/25, 22:22
Atrašanās vieta: Āgenskalns

Re: Ieplūdes modifikācija 1.8t APP motoram

Atbildēt Brainless » 2011/Aug/04, 8:50

Kaross rakstīja:1.0BAR virsspiediens vispar Turbo.
manuprat sliktak jau nu no ta nav.
Bet ar IC gan kaut kas butu jadara, jo atvelkot tev bija pat 80C viena bridi gaisa temp.


Man dzima ideja iegriezt un ielocīt spraugas pannā pret IC, kurš ir tieši sagāzts leņķī pret pannu, braucot tomēr labāk dzesēsies...
Lietotāja avatars
Brainless
 
Atbildes: 1289
Pievienojies: 2008/Okt/01, 17:56
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Seat Leon Mk1
Dzinējs: 1.8t APP

Re: Ieplūdes modifikācija 1.8t APP motoram

Atbildēt Kaross » 2011/Aug/04, 14:25

tas pat butu ideals veja tunelis uz IC. tik domaju kadu sietinu ari vajag, lai nesak mest no apaksas visadus sudus pa taisno uz IC.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: Ieplūdes modifikācija 1.8t APP motoram

Atbildēt Brainless » 2011/Aug/04, 15:42

Pareiz. Tā arī izdarīšu. Tikai es domāju nevis griezt vienu lielu caurumu, bet konstruktīvi kko līdzīgu šim, ar atverēm braukšanas virzienā, lai smeļ gaisu iekšā -

Attēls

tomēr sietu vajadzēs. Jādomā tikai, ar ko nostriprināt... epoksīda sveķi mož...
Lietotāja avatars
Brainless
 
Atbildes: 1289
Pievienojies: 2008/Okt/01, 17:56
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Seat Leon Mk1
Dzinējs: 1.8t APP

Re: Ieplūdes modifikācija 1.8t APP motoram

Atbildēt Lakkijs » 2011/Aug/07, 0:10

shito pat vareetu stiliigi iekniedeet pannaa :| vieniigi savienojamiibu ar pashu trubu vajadzeetu taadu akuraatu :wink:
Lietotāja avatars
Lakkijs
 
Atbildes: 2906
Pievienojies: 2006/Feb/27, 19:14
Atrašanās vieta: Talsi
Braucu ar: VW Bolf Highline
Dzinējs: 2.0

Re: Ieplūdes modifikācija 1.8t APP motoram

Atbildēt odinsh » 2011/Aug/07, 0:37

Es nezinu, kas tev tur ir pazudis, bet...
Seatam starp aķi un lampu nāk tāda plastmasas kaste(lampas korpuss ir šīs kastes otra daļa), tā truba, kuru tagad esi nomainījis savieno filtra kasti un šo kasti pie lampas! 3.bildē ir redzama balti puļķīši kuros skrūvējas klāt šī kaste! Šī kaste par kuru runāju veido gaisa tuneli no vidējām restēm(blakus kreisās puses lampai) uz filtru! ;) Ja atradīsi to, es domāju ka ar gaisa piekļūšanu ieplūdei vairs problēmas nebūs! ;)
Par IC runājot! Interkūlers sanāk kreisajā pusē(skatoties no salona labajā), ja pareizi sapratu, tad šīs lūkas gribi veidot priekš IC, bet kur Jūs to visu pannā iestuēsiet? Panna jau stiprinās pie lanžera galiem, tajā daļā zem IC manam nav nekā, vai tad tur jābūt papildus kādai pannas daļai?
odinsh
 
Atbildes: 92
Pievienojies: 2007/Dec/26, 20:35
Braucu ar: Audi/Seat/VW

Nākošais

Atgriezties uz Dari pats

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi