Tā- im back no 2 dienu jaukšanas , no kurām miegā aizvadītas 3 stundas, "garāžā"- senča ražotne 50km no Rīgas kur brīvdienās un šo piektdien nebija darbinieku, varēja jaukties un krauties.
Biju pirms nedēļas ar misiju "nomainīt termostatu", tiku līdz vāciņam muciņas 10 nebija uz vietas, ar samodelkām netiku cauri, un paldies dievam, jo tikai tad sāku meklēt kur tad ir īstais termostats, atklājās ka līdzi neesmu paņēmis, tad gan bija doma par kāršanos
Tad nu pa šo laiku pie lietotaja edgars80 tika iepirkts "maiņai ģenerators", kurš izrādās nederēja, bet vismaz oglītes derēja, jo manam bija palicis vienai 2mm otrai 3mm, un +, ka oglītes manam bija 14 volti un nāca ārā blāvi 13 (12.8>13.6), a šim 14.5 un ārā nāk zvērīgi 14.40
Sākās viss pasākums ar termostatu lēnā garā nojaucu stūres pastiprinātāju, nopirku speciāli muciņu, 1 grieziens un skrūves ārā, vecais termostats jau tecēja miera stāvoklī diezgan smagi
.- ielikts jaunais piemests pastūzis tik tā bik suloja, pievilku flanci un pusstundu nogriezās nekādu problēmu job done.
Bagažniekam nopirku depo 6xM10X20 skrūves, priekš bagažnieka vāka (iegriezu vītni, mazāku nevarēja)- noslīpēju ar fleksi galvas pieskrūvēju- namertvo vāks turās
Process aizņēma ~pussutku ar visam laistišanām tecināšanām testēšanām n stuff, bez steigas.
Tad ķēros ģeneratoram- tiesa nekur tālu netiku, paņēmu atslēgu pieskāros regulācijas skrūvei pagriezu viegli un skrūves gals palika rokā otrs gals ģeneratorā, a ģenerators namertva savā vietā ir tur regulators vai nav
, dauziju ar amuru un visiem područniem sposobiem namertvo zajela
, vēlaizvien nesaprotu kā dabūt viņu ārā
. Oglītes ieliku volti nāk un es ir laimīgs.
Tālāk sākās sekss ar amerikāņu stūres liftu- bitīt matos būtu zinājis, ka tāds gemorojs, šlicē skrūvi un stiprinājumos skrūves trāpīt + vēl tā mauc
sver 3reiz vairāk kā parasta kolonka, biju piemirsis no iepriekšējās reizes- akal nācās likt manu stieni ar sap
gultni, jo jaunajai atslēgas defekts, ļurka ļurka un nolūza nu i na*, jau divas mājās stāv
. Nācās pielabot pašu mehānismu vēl, jo iepriekšējais īpašnieks, neatlaižot sviru ar spēku bija "uzslidinājis uz augšu", ar fleksi jaunas rievas jaunas "bremzes" un viss čotka strādā.
Tas viss beidzās ar 2 tukšiem akumulatoriem un pusdzīvu aķu lādētāju 6 amp- kas beidzās ar to, ka jau biju pārmīzis jēgu, ka psihodams ar stūres liftu esmu kautkur vadu kādu pārrāvis, jo sajūta, ka dzirksteles nebūtu- aķis lēni bet stabili griež, a kā nelec tā nelec.- uzliku uz pāris stundām lādēties, atnācu ar pirmo šķīlienu un here we are.
Pa brīvajiem brīžīem pauzi ņemot tika krāsotas detaļas (ģeneratora stiprinājuma planka, priekšējā bampera balka , stūres pastiprinātāja bleķis lielais, un vēl šādi tādi nieki.
Izmaksās vien negulēta nakts un daudz kafijas
, un protams mežonīgs prieks par padarīto.
+- No paveiktā.
Termostata maiņa:
+ Ar gāzi
*pilsētā motors praktiski vairs neraustās, ja brauc 5 robā 1500>1700Rpm
*atsaucīgās kļuvis uz gāzes pedāli, kā pilsētā tā ārpus tās
*vajadžetu būt ekonomijai, jo gāze vairs netiek padota NoS izskatā
Pārējo īpaši nemanīju, secinājums, ka motors DAUDZ MAIGĀK iet- un pārslēdzot robus, dabūt maigu perfektu shiftu ir daudz vieglāk. Manliekas dēļ tiem 80 grādiem ar ko es nobraucu visu ziemu un līdz šim bridim man tie kompensatori klab un klab, eļļa nepilda savas funkcijas pilnīgi- redzēs kā tagad būs moš mazināsies.
Stūres lifts:
Izmaiņas godīgi sakot ir drastiskas- tāpat kā ar beņķiem ar liftu, man patīk tuvu un salīdzinoši augstu braukt, tad orģināli, kāpjot iekšā/ārā- ceļi dauzijās pret stūri , jo stūre namertvo pa vidu- tagad var braukt kaut amerikānis
, un izkāpjot neatsitīs ceļus- piebrauc pie mājās nolaid sviru un stūre paceļās, komforts none the less(+ vēl vērtība mašīnai ceļas).
Izmēģināju TURTLE WAX Black plastic - moldingien super- melnāki uz aci palika, bamperim gan diezgan minimāli (taivānas plastiks "remontu ņepodļežit
)
Viss vēl netika izdarīts, pirmdien braukšu atkal, šofera durvju logs jāmaina(saksrāpēts), un vēl protams jāpako jāpako un vēl drusciņ jāpako
Bildes būs rīt- tb šodien, no procesa gan nav, bet puspabeigts rezultāts gan ir. (stūrei vajg apkārt plastiku amerikāņu special, tāpēc nevarēja trimu salikt).