salvis rakstīja:ajms rakstīja:Iesakiet savus padomus no pieredzes .
(..)
Pie pirmās iespējas (lasi, sniega vai ledus) atsvaidzināt un turpmāk pilnveidot ziemas autovadīšanas iemaņas!!!
Atrast labu grāmatu par autovadīšanas paņēmieniem nestandarta apstākļos (kaut vai šeit ne vienreiz vien pieminētā S. Zasadas "Drošs ātrums"), un lasīt pirms gulētiešanas! Pārlasīt n reizes! Pat ja ne reizi neizmēģināsiet paņēmienus darbībā, informācija zemapziņā nogulsies (saku no pieredzes).
Un atcerēties galveno - AUTO IR DZELZIS, KAS AKLI IZPILDA VADĪTĀJA KOMANDAS!
Fancy rakstīja:
aizbrauc uz trasi, ezeru, lai saprastu kā tas dzelzis uzvedas, ko dara konkrētā situācijā, grāmata to neuzzināsi
p.s. par tām aklajām komandām. Nu pilnīgs murgs, ziemā nekādas aklās komandas neizpildīs, jo aizmirsi fizikas likumus un laika apstākļus
Kā viens te rakstīja, vajag braukt, brukt, braukt un braut, tas ir treniņš, nevis grāmatas lasīt
,salvis rakstīja:ajms rakstīja:Iesakiet savus padomus no pieredzes .
(..)
Pie pirmās iespējas (lasi, sniega vai ledus) atsvaidzināt un turpmāk pilnveidot ziemas autovadīšanas iemaņas!!!
Atrast labu grāmatu par autovadīšanas paņēmieniem nestandarta apstākļos (kaut vai šeit ne vienreiz vien pieminētā S. Zasadas "Drošs ātrums"), un lasīt pirms gulētiešanas! Pārlasīt n reizes! Pat ja ne reizi neizmēģināsiet paņēmienus darbībā, informācija zemapziņā nogulsies (saku no pieredzes).
Un atcerēties galveno - AUTO IR DZELZIS, KAS AKLI IZPILDA VADĪTĀJA KOMANDAS!
Fancy rakstīja:salvis rakstīja:Pie pirmās iespējas (lasi, sniega vai ledus) atsvaidzināt un turpmāk pilnveidot ziemas autovadīšanas iemaņas!!!
Atrast labu grāmatu par autovadīšanas paņēmieniem nestandarta apstākļos (kaut vai šeit ne vienreiz vien pieminētā S. Zasadas "Drošs ātrums"), un lasīt pirms gulētiešanas! Pārlasīt n reizes! Pat ja ne reizi neizmēģināsiet paņēmienus darbībā, informācija zemapziņā nogulsies (saku no pieredzes).
Un atcerēties galveno - AUTO IR DZELZIS, KAS AKLI IZPILDA VADĪTĀJA KOMANDAS!
sākās domogoģija...
aizbrauc uz trasi, ezeru, lai saprastu kā tas dzelzis uzvedas, ko dara konkrētā situācijā, grāmata to neuzzināsi
p.s. par tām aklajām komandām. Nu pilnīgs murgs, ziemā nekādas aklās komandas neizpildīs, jo aizmirsi fizikas likumus un laika apstākļus
Kā viens te rakstīja, vajag braukt, brukt, braukt un braut, tas ir treniņš, nevis grāmatas lasīt
salvis rakstīja:Fancy rakstīja:salvis rakstīja:Pie pirmās iespējas (lasi, sniega vai ledus) atsvaidzināt un turpmāk pilnveidot ziemas autovadīšanas iemaņas!!!
Atrast labu grāmatu par autovadīšanas paņēmieniem nestandarta apstākļos (kaut vai šeit ne vienreiz vien pieminētā S. Zasadas "Drošs ātrums"), un lasīt pirms gulētiešanas! Pārlasīt n reizes! Pat ja ne reizi neizmēģināsiet paņēmienus darbībā, informācija zemapziņā nogulsies (saku no pieredzes).
Un atcerēties galveno - AUTO IR DZELZIS, KAS AKLI IZPILDA VADĪTĀJA KOMANDAS!
sākās domogoģija...
aizbrauc uz trasi, ezeru, lai saprastu kā tas dzelzis uzvedas, ko dara konkrētā situācijā, grāmata to neuzzināsi
p.s. par tām aklajām komandām. Nu pilnīgs murgs, ziemā nekādas aklās komandas neizpildīs, jo aizmirsi fizikas likumus un laika apstākļus
Kā viens te rakstīja, vajag braukt, brukt, braukt un braut, tas ir treniņš, nevis grāmatas lasīt
Man prieks, ka Tu visu zini!
Treniņš dod rezultātus, ja saproti, ko vajag uzlabot un kā to izdarīt.
Par tēmu, lai kādam atkal neuzkāptu uz varžacīm, noregulējiet lukturus, tā, lai paši redzat ceļu un pretimbraucējus nežilbiniet katru reizi, kā auto nošūpojas. Un pirms braukšanas lukturus notīriet.
Alien rakstīja:salvis rakstīja:Fancy rakstīja:salvis rakstīja:Pie pirmās iespējas (lasi, sniega vai ledus) atsvaidzināt un turpmāk pilnveidot ziemas autovadīšanas iemaņas!!!
Atrast labu grāmatu par autovadīšanas paņēmieniem nestandarta apstākļos (kaut vai šeit ne vienreiz vien pieminētā S. Zasadas "Drošs ātrums"), un lasīt pirms gulētiešanas! Pārlasīt n reizes! Pat ja ne reizi neizmēģināsiet paņēmienus darbībā, informācija zemapziņā nogulsies (saku no pieredzes).
Un atcerēties galveno - AUTO IR DZELZIS, KAS AKLI IZPILDA VADĪTĀJA KOMANDAS!
sākās domogoģija...
aizbrauc uz trasi, ezeru, lai saprastu kā tas dzelzis uzvedas, ko dara konkrētā situācijā, grāmata to neuzzināsi
p.s. par tām aklajām komandām. Nu pilnīgs murgs, ziemā nekādas aklās komandas neizpildīs, jo aizmirsi fizikas likumus un laika apstākļus
Kā viens te rakstīja, vajag braukt, brukt, braukt un braut, tas ir treniņš, nevis grāmatas lasīt
Man prieks, ka Tu visu zini!
Treniņš dod rezultātus, ja saproti, ko vajag uzlabot un kā to izdarīt.
Par tēmu, lai kādam atkal neuzkāptu uz varžacīm, noregulējiet lukturus, tā, lai paši redzat ceļu un pretimbraucējus nežilbiniet katru reizi, kā auto nošūpojas. Un pirms braukšanas lukturus notīriet.
atradies te skolotājs
pirms citus mācīt parādi ko pats māki
Baily rakstīja:No savas personīgās pieredzes, jāiemācās pariezs roku stāvoklis uz stūres,, Tad jābūt divām lāpstām (štika un šaupfeles), velkamajam strīķim, cirvim un mazam rokas fuksim, tad vēl Plēvei un Līmlentai, un tad ziema ir izdevusies,, aaaa vajag ugunsdzesamo
pareiz protams vēl 25-30ls evakuatora pakalpojumiem
Baily rakstīja:No savas personīgās pieredzes, jāiemācās pariezs roku stāvoklis uz stūres,, Tad jābūt divām lāpstām (štika un šaupfeles), velkamajam strīķim, cirvim un mazam rokas fuksim, tad vēl Plēvei un Līmlentai, un tad ziema ir izdevusies,, aaaa vajag ugunsdzesamo
pareiz protams vēl 25-30ls evakuatora pakalpojumiem
Krizdole rakstīja:Baily rakstīja:No savas personīgās pieredzes, jāiemācās pariezs roku stāvoklis uz stūres,, Tad jābūt divām lāpstām (štika un šaupfeles), velkamajam strīķim, cirvim un mazam rokas fuksim, tad vēl Plēvei un Līmlentai, un tad ziema ir izdevusies,, aaaa vajag ugunsdzesamo
pareiz protams vēl 25-30ls evakuatora pakalpojumiem
Pareiz roku stāvoklis uz stūres - nu labi, OK(tikai kurš pareizais? Tas, ko autoskolā māca slidināt vislaik vai arī tomēr citādi, kā visi pēc tam brauc?)
Divas lāpstas - OK, saprotu, viena lieliem rakšanas darbiem, otra precīzākiem izrakumiem
Striķis - bu default, manuprāt, jebkuram jābūt līdzi
Cirvis, fuksītis, plēve, līmlenta - ????? kam?
Ugunsdzēšamais - by default(vēlams, ar normālu derīguma termiņu un pēc lietošanas uzpildīts).
Evakuatora tel.nr. mobīlajā - hmm, laikam jāieraksta.
Jazzer rakstīja:Vispār pareizs roku stāvoklis uz stūres ir tikai viens, pulkstens 9 un 3,griežam tā lai rokas nekrustojas.Ok krustoties var,bet tad stūri vairs vaļa nelaižam