imants rakstīja:Baigi pašvaks tas vakums, jābūt -0.9...-1.0bar. Sanāk, ka arī turbīnas ģeometrijas aktivātors nav pievilkts līdz galam pie uzrādītā vakuma.Turbo rakstīja:ajms rakstīja:piektdien vienam passat 5,5 tiku galaa ar tikkai ar stucera atvalcēšanu.
Bremzes tagad kaa vajag .savaadaak bija ciets pedaalis.spiediens ok.
cik -bar spiedien bij?
Man pēc šī remonta -0.55bar . Bremzē labi, bet vakumu gribas lielāku.
Turbo rakstīja:imants rakstīja:Baigi pašvaks tas vakums, jābūt -0.9...-1.0bar. Sanāk, ka arī turbīnas ģeometrijas aktivātors nav pievilkts līdz galam pie uzrādītā vakuma.Turbo rakstīja:ajms rakstīja:piektdien vienam passat 5,5 tiku galaa ar tikkai ar stucera atvalcēšanu.
Bremzes tagad kaa vajag .savaadaak bija ciets pedaalis.spiediens ok.
cik -bar spiedien bij?
Man pēc šī remonta -0.55bar . Bremzē labi, bet vakumu gribas lielāku.
es te tā padomāju pa šo tēmu....reāli jau pie lielākiem apgriezieniem, kad strādā turbīna vakums jau tiek saražots stipri vairāk. Domā ka tai turbīnai nepietiek?
mist rakstīja:Turbo rakstīja:imants rakstīja:Baigi pašvaks tas vakums, jābūt -0.9...-1.0bar. Sanāk, ka arī turbīnas ģeometrijas aktivātors nav pievilkts līdz galam pie uzrādītā vakuma.Turbo rakstīja:ajms rakstīja:piektdien vienam passat 5,5 tiku galaa ar tikkai ar stucera atvalcēšanu.
Bremzes tagad kaa vajag .savaadaak bija ciets pedaalis.spiediens ok.
cik -bar spiedien bij?
Man pēc šī remonta -0.55bar . Bremzē labi, bet vakumu gribas lielāku.
es te tā padomāju pa šo tēmu....reāli jau pie lielākiem apgriezieniem, kad strādā turbīna vakums jau tiek saražots stipri vairāk. Domā ka tai turbīnai nepietiek?
es piebildīšu jurgis_L man stāstīja pie trubīnas vakumam jābūt min. 0.7 un vairāk tad viss OK!
Turbo rakstīja:mist rakstīja:Turbo rakstīja:imants rakstīja:Baigi pašvaks tas vakums, jābūt -0.9...-1.0bar. Sanāk, ka arī turbīnas ģeometrijas aktivātors nav pievilkts līdz galam pie uzrādītā vakuma.Turbo rakstīja:ajms rakstīja:piektdien vienam passat 5,5 tiku galaa ar tikkai ar stucera atvalcēšanu.
Bremzes tagad kaa vajag .savaadaak bija ciets pedaalis.spiediens ok.
cik -bar spiedien bij?
Man pēc šī remonta -0.55bar . Bremzē labi, bet vakumu gribas lielāku.
es te tā padomāju pa šo tēmu....reāli jau pie lielākiem apgriezieniem, kad strādā turbīna vakums jau tiek saražots stipri vairāk. Domā ka tai turbīnai nepietiek?
es piebildīšu jurgis_L man stāstīja pie trubīnas vakumam jābūt min. 0.7 un vairāk tad viss OK!
tad jātestē braucot cik tur ir ?
Turbo rakstīja:imants rakstīja:Baigi pašvaks tas vakums, jābūt -0.9...-1.0bar. Sanāk, ka arī turbīnas ģeometrijas aktivātors nav pievilkts līdz galam pie uzrādītā vakuma.Turbo rakstīja:ajms rakstīja:piektdien vienam passat 5,5 tiku galaa ar tikkai ar stucera atvalcēšanu.
Bremzes tagad kaa vajag .savaadaak bija ciets pedaalis.spiediens ok.
cik -bar spiedien bij?
Man pēc šī remonta -0.55bar . Bremzē labi, bet vakumu gribas lielāku.
es te tā padomāju pa šo tēmu....reāli jau pie lielākiem apgriezieniem, kad strādā turbīna vakums jau tiek saražots stipri vairāk. Domā ka tai turbīnai nepietiek?
mist rakstīja:Vispār manam B5.5 arī tas štuceris ļurkājas un vēl diviem paziņām passātiem tā ir! Manam ar tās bremzes pašvakas, būs jāpapēta vakums!
rachis rakstīja:Sveiki!
Manējam B5 arī bija/ir problēmas ar bremzēm. Pagājušajā rudenī kā -5 grādi tā pedālis ciets.
Servisā atrada, ka vakuumsūknim štucerīts ir vaļīgs, kā jau Jūs rakstījāt-noblīvēja un bremzes parādījās uz 2 nedēļām. Pēc tam atkal pazuda-domāju, ka jāgādā jauns vakuumnieks, bet iesākumā pamēģināšu noņemt pats un apskatīties. Acīmredzot temperatūrai samazinoties un metāla īpašībām izmainoties-ir noplūde un netur vakuumu, jo dzinējam sasniedzot darba temperatūru pēc apm 20 min pedālis paliek mīksts.