VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - 12mm virzulis TDI sūknim!

Dzinēja tūnings

12mm virzulis TDI sūknim!

Diskusijas par dzinēja jaudas un darbības uzlabošanu
Reklāma
 

Atbildēt Melnais » 2009/Aug/27, 15:44

vāks rakstīja:afn taapat viss ar to plunzheri kaa ar 1z 8)

Tas gan nav interesanti.. :evil:
Lietotāja avatars
Melnais
 
Atbildes: 913
Pievienojies: 2007/Nov/09, 11:22
Atrašanās vieta: Pļaviņas

Atbildēt Melnais » 2009/Aug/27, 15:45

Ew, a kā volvo 2.5Tdi virzuļi staigā, kādā secībā?
Lietotāja avatars
Melnais
 
Atbildes: 913
Pievienojies: 2007/Nov/09, 11:22
Atrašanās vieta: Pļaviņas

Atbildēt kikirixis » 2009/Aug/27, 19:03

Varētu sīkāk par plunžera maiņu, tas ir spēcīgi sarežģits pasākums?

Ja neesi darijis, tad bez cilveeka kas kko saprot shajaa jomaa nekad neizdariisi, driizaak salauziisi kko![/quote]
Lietotāja avatars
kikirixis
 
Atbildes: 350
Pievienojies: 2007/Sep/27, 21:22
Atrašanās vieta: Ogre-Rīga
Braucu ar: Audi A6 4F Avant Quattro
Dzinējs: 3.0TDI

Atbildēt jurgis_L » 2009/Aug/28, 9:04

Melnais rakstīja:Ew, a kā volvo 2.5Tdi virzuļi staigā, kādā secībā?

volviķim jau tie 2.5tdi ja nemaldos ir tie paši audi motori
Lietotāja avatars
jurgis_L
 
Atbildes: 1717
Pievienojies: 2005/Aug/29, 20:14
Atrašanās vieta: Kuldīga, Ventspils
Braucu ar: Golf 2 TDI Syncro / Audi Coupe Q
Dzinējs: 1.9 TDI / 2.6 V6

Atbildēt Melnais » 2009/Aug/28, 9:09

jurgis_L rakstīja:
Melnais rakstīja:Ew, a kā volvo 2.5Tdi virzuļi staigā, kādā secībā?

volviķim jau tie 2.5tdi ja nemaldos ir tie paši audi motori

Nezini kādā secībā viņus griž kloķene? 3 augšā 2 lejā, vai kā savādāk?
Lietotāja avatars
Melnais
 
Atbildes: 913
Pievienojies: 2007/Nov/09, 11:22
Atrašanās vieta: Pļaviņas

Atbildēt Melnais » 2009/Aug/28, 10:38

kikirixis rakstīja:
Varētu sīkāk par plunžera maiņu, tas ir spēcīgi sarežģits pasākums?

Ja neesi darijis, tad bez cilveeka kas kko saprot shajaa jomaa nekad neizdariisi, driizaak salauziisi kko!
[/quote]
Darījis neesu, bet man ir sanācis gan zobeni raut nost un likt atpakaļ un aiziet, gan smidzinātājus mainīju pats, itkā viss sanācis ar pirmo reizi, rokas itkā no pareizās vietas aug :)
Var jau būt ka tas ir ĻOTI sarežģīti.. :roll:
Lietotāja avatars
Melnais
 
Atbildes: 913
Pievienojies: 2007/Nov/09, 11:22
Atrašanās vieta: Pļaviņas

Atbildēt Melnais » 2009/Aug/28, 10:41

Reku atradu, saprotu ka maināmais gals sastāv no vairākām detaļām, bet kura ir tā kura tur par to 1 vai 2 mm :roll:
http://forums.tdiclub.com/printthread.php?t=45870&pp=100
Lietotāja avatars
Melnais
 
Atbildes: 913
Pievienojies: 2007/Nov/09, 11:22
Atrašanās vieta: Pļaviņas

Atbildēt kikirixis » 2009/Aug/28, 17:10

Melnais rakstīja:Reku atradu, saprotu ka maināmais gals sastāv no vairākām detaļām, bet kura ir tā kura tur par to 1 vai 2 mm :roll:
http://forums.tdiclub.com/printthread.php?t=45870&pp=100

Detalja 5 ir tos mm lielaaka, un protams arii komplektaa 7. dozatorshaiba un 8. plunzjergalva lielaaka!
Lietotāja avatars
kikirixis
 
Atbildes: 350
Pievienojies: 2007/Sep/27, 21:22
Atrašanās vieta: Ogre-Rīga
Braucu ar: Audi A6 4F Avant Quattro
Dzinējs: 3.0TDI

Atbildēt Melnais » 2009/Aug/31, 9:13

Ok, skaidrs.. :wink:
Par volvo dzinēju neviens nezin?
Lietotāja avatars
Melnais
 
Atbildes: 913
Pievienojies: 2007/Nov/09, 11:22
Atrašanās vieta: Pļaviņas

Atbildēt kikirixis » 2009/Aug/31, 12:37

2.5tdi seciiba 1-2-4-5-3
Lietotāja avatars
kikirixis
 
Atbildes: 350
Pievienojies: 2007/Sep/27, 21:22
Atrašanās vieta: Ogre-Rīga
Braucu ar: Audi A6 4F Avant Quattro
Dzinējs: 3.0TDI

Atbildēt Melnais » 2009/Sep/02, 8:45

kikirixis rakstīja:2.5tdi seciiba 1-2-4-5-3

Kuri no tiem iet uz augšu un kuri uz leju :roll:
Lietotāja avatars
Melnais
 
Atbildes: 913
Pievienojies: 2007/Nov/09, 11:22
Atrašanās vieta: Pļaviņas

Atbildēt kikirixis » 2009/Sep/02, 10:21

Melnais rakstīja:
kikirixis rakstīja:2.5tdi seciiba 1-2-4-5-3

Kuri no tiem iet uz augšu un kuri uz leju :roll:

Atkaribaa par cik gradiem motors pagriezts, shim dzineejam nevienaa mirklii nav 2 stobri vienlaiciigi augshaa, augshejais mainjas punkts vinjiem savaa starpaa ir ar nobiidi, un nevaru es te graamatu uzrakstiit pie cik graadiem kursh virzulis kur iet. Ja saprot kaa izmantot seciibu tad tik ziimee!
Lietotāja avatars
kikirixis
 
Atbildes: 350
Pievienojies: 2007/Sep/27, 21:22
Atrašanās vieta: Ogre-Rīga
Braucu ar: Audi A6 4F Avant Quattro
Dzinējs: 3.0TDI

Atbildēt Melnais » 2009/Sep/02, 10:26

kikirixis rakstīja:
Melnais rakstīja:
kikirixis rakstīja:2.5tdi seciiba 1-2-4-5-3

Kuri no tiem iet uz augšu un kuri uz leju :roll:

Atkaribaa par cik gradiem motors pagriezts, shim dzineejam nevienaa mirklii nav 2 stobri vienlaiciigi augshaa, augshejais mainjas punkts vinjiem savaa starpaa ir ar nobiidi, un nevaru es te graamatu uzrakstiit pie cik graadiem kursh virzulis kur iet. Ja saprot kaa izmantot seciibu tad tik ziimee!

Pa lielam skaidrs, paldies par info ;)
Lietotāja avatars
Melnais
 
Atbildes: 913
Pievienojies: 2007/Nov/09, 11:22
Atrašanās vieta: Pļaviņas

Atbildēt Jonix » 2010/Mar/31, 0:40

11mm plunžieris ir motoram ar kodu ALH komplektā ar automātisko kārbu. Itkā ir nācis arī uz dažiem citiem motoriem, tomēr par to vēsture klusē.
Šis sūknis atšķiras ne tikai ar plunžieri, bet arī ar sadales plati, elektrisko daļu, atsperēm un dažām citām detaļām. Ja pārējās detaļas ir salīdzinoši mazsvarīgas, tad sadales plate ir būtiska - tā dod ~10-15% jaudas atšķirību salīdzinājumā ar 10mm sūkņa sadales plati. Šāda sadales plate oriģināli ir ļoti reta un agresīva, tāda ir atrodama tikai 4 bosch sūkņos.
Šī sūkņa kods ir 038 130 107 J

11mm plunžierus var atrast BOSCH sūkņos ar nr. 0 460 414 XXX
uz 11mm norāda 0 460 414 XXX, pēc analoģijas:
12mm būs 0 460 424 XXX,
10mm būs 0 460 404 XXX,
9mm būs 0 460 494 XXX utt.

TOMĒR visas sūkņa galvas nav vienādas (detaļa, kas nāk kopā ar plunžieri), tās var atšķirties dažādos veidos, dažreiz galvu pielāgot ir pavisam vienkārši, citreiz izdevīgāk būs meklēt citu.

Mainot plunžieri uz lielāku, ļoti ieteicams ir iegādāties arī jaunas, spēcīgākas atsperes. Tas tādēļ, ka lielāks plunžieris grūtāk bīdās atpakaļ, līdz ar to tam pastāv iespēja uzkārties, kas var izraisīt pat plunžiera nolaušanu. Sūkni ar lielāku plunžieri ir grūtāk pagriezt, jo ir jāsaspiež būtiski lielāks degvielas daudzums, šī iemesla dēļ nāksies biežāk mainīt zobsiksnu un uzmanīties ar motora griešanu līdz redlainam.






Tas ko es gribu uzzināt no pieredzes bagātajiem: Cik ļoti lielāks plunžieris ietekmē degvielas patēriņu?
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Atbildēt kikirixis » 2010/Mar/31, 8:48

Jabuut baigajam ekstrasensam lai pateiktu cik tev paterinjsh izmainisies, bet nu katra zinja normali braucot nekas dizji nemainiisies ,bet liidz ko sportosi tad par duminju un jaudu ir jamaxaa ar paterinju.
Varu piedavaat 12mm. :roll:
Lietotāja avatars
kikirixis
 
Atbildes: 350
Pievienojies: 2007/Sep/27, 21:22
Atrašanās vieta: Ogre-Rīga
Braucu ar: Audi A6 4F Avant Quattro
Dzinējs: 3.0TDI

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinēja tūnings

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 7 viesi