ivaroks rakstīja:sakaraa ar to ka mainiju vinju iereguleeju taa lai vinjs nostaigaa plnu gaajienu no lejas liidz augshai liidz pieskaras atdurei. expermentam pagreizu vinju mazaak un bez rezuultaatiem tikai taada kaa turbobedre paraadijaas. iesakiet ļaudis kautko!
ivaroks rakstīja:tu domaa to atduri pagriest ? tur vareetu sanaakt jaudas zudums pie zemeajiem un bez efekta pie lielajiem apgriezieniem jo palielinoties apgriezieniem un spiedienam kompis ver laapstas valjaa un spiezh kaaju uz leju taisni preteeji tai atdurei.sanaak ka pie atveertaam laapstaam spiediens ir par lielu ,bet taa tachu nevar buut! vai arii kompis tura laapstas noteiktaa staavoklii bet izpluudes ir lielaakas un spiedien ir lielaaks nekaa vajag.? es iisti neizprotu kaa tas darbojas
ivaroks rakstīja:varbuut kaads zin?!es uzliku savam a4 1.9tdi afn rzhiigaakas sprauslas no ael motora un turbo no 115zs PD motora, ieguvu labaaku uzraavienu tachu kompis netiek galaa ar turbo spiediena reguleeshanu un stiepjot ar 4to robu pie 140 iemet safe mode. testeejot ar vag com sanaak ka kompis nostabilizee spiedienu kaukur uz 1.2 orgjinaali paredzeeto 0.8 vietaa un iemat kluudu.gjeomeetrija darbojas,n75 straadaa ,sljaukas veselas. ko vareetu izdomaat?
aachiijs rakstīja:Sorry, ja atkārtojos
Atgriežoties pie tēmas par smidzinātājiem. Pieņemsim, sa4ipoju to motoru, nomainu smidzinātājus, saregulēju, bet kas reāli notiek ar to motoru TA atgāzu testā, kad tādu iegriež līdz gaņģim??
aachiijs rakstīja:Jupis ar tām atgāzēm, biju domājis tehniski, kā tas motors turēs to jaudu tukšgaitā, vai neuzmetīs brālis klanis???