Atļaušos pacelt 10gadus vecu tēmu... galvenokārt, lai saprastu vai ProDiesel ir kāda līdzība ar BioDīzeli, kuru tirgoja pirms 10gadiem.
Auto ir vw t4 multivans, 2.5 tdi 150zs.
Ļoti labi tek dīzelis no augstpiediena sūkņa caur detaļu savienojumu (iezīmets ar dzelteno svītru, skat bildē). Ar auto var braukt, defektu nejūt.
https://failiem.lv/u/zn4nvtk8#/view/WP_20180525_010.jpgNedaudz vēstures:
- kādas 6 nedēļas atpakaļ tika nomainītas kvēlsveces pie meistara (nav personīgi zināms, pirmais mans pakalpojumus pie viņa, tomēr atsauksmes labas, strādā jau ilgu laiku);
- kādas 5 nedēļas atpakaļ "pavilkos" uz mārketingu un pirmo reizi ielēju pilnu bāku Nestes ProDiesel, nobraucu 800km un peļķe zem auto.
Svarīgākais jautājums ir
vai ProDiesel var saēst sūkņa blīvgumijas? Ja jā, tad dīvaini, ka nekas nav publiski dzirdēts no ražotāja?
Ja tomēr nē, tad jāprasa vai meistars nav kko nolažojis... pašlaik škrobe uz viņu, jo ar Nesti "kauties" visticamāk būs "vienos vārtos".
Un ko iesākt tālāk? ja jāmaina viss gumiju remkomplekts, tad vai to var cilvēks parastais ar atslēgu komplektu? Vai ir kādas viltības (tur vietas mazāk nekā kabatās) kā sūkni izņemt/atlikt atpakaļ un kas ar "degvielas regulēšanu un iesm.momentu"? to varu mēģināt pats jeb jāsaskrūvē atpakaļ un tad uz servisu regulēties? Kā/kur spriegojās sūkņa piedziņas siksna?
bildē ar sarkanām bultā ir skrūvju vietas, liekas, ka tur kkas trūkst jeb tas no komplektācijas atkarīgsu un tā var būt?
https://failiem.lv/u/zn4nvtk8#/view/WP_20180525_012.jpg