lauriko rakstīja:Kautkāds murgs !
Es pirms kāda laika kautkur lasiju ka Mercedes grib tiši pretēji taisīt modeļiem vairāk vienādu detaļu lai ir lētāk un vienkāršāk!
A šitie uz otru pusi!
It kā jau tev ir taisnība, BET... paskaties uz lietu no otras puses. Autoražotāju kompānijas pirkt un pārdot pēdējā laikā ir modē. Vajadzības gadījumā uzsist gaisā piemēram Škodu, pie esošās koncerna struktūras būtu neiespējami. Sadalot neatkarīgās kompānijās - bez broblēmām - kā 2 pirkstus apmīzt. Un arī pretējais virziens - lai nopirktu vēl kādu marku klāt to nāktos ļoti smagi restrukturizēt lai varētu iekļaut koncerna struktūrā, bet neatkarīgu kompāniju gadījumā nekas radikāli jaunajā kantorī nebūs jāmaina - jāpielāgo tikai ikmēneša atskaites pēc mātes uzņēmuma prasībām.
Nu tas tā - rupji ņemot. Katrā ziņā kompāniju apvienošanas un dalīšanas procesi ir šausmīgi laikietilpīgi un dārgi. Runa iet par vairākiem gadiem un ļoti lieliem miljoniem. neatkarīgu kompāniju apvienībā tas tiek samazināts līdz minimumam.
Tu domā ka Poršem vai Pīham krata kādas kurš detaļas ražo? Nē tak! Viņu ieinteresētības līmenis ir brendu pirkšana/pārdošana, apvienošana/dalīšana. Viņiem ir absolūti pie pakaļas kādus modeļus tie brendi ražo - ka tik piķis nāk.
Grāmatvedība, nodokļu optimizācija un konsultācijas. IT risināumi. Forex. storms[at]mansmaks.lv