androns rakstīja:
tik ne1 nepateica, cik ilgi viš ir jālādē ...
un diez cik liels range viņam ir pie -20 grādiem
kalifornijā jau pačotā - tur auksti nav
Lauris rakstīja:Jālādē atkarībā no ievadautomāta strāvas - jo vairāk ampēru tur, jo ātrāk uzlādē.
Aprakstā pie Model S bij rakstīts.
Baigi bieži dienā nobraucam 100km?
Pa lielam jau tas aukstums mums ir labi ja divas nedēļas
Mudvayne rakstīja:Lauris rakstīja:Jālādē atkarībā no ievadautomāta strāvas - jo vairāk ampēru tur, jo ātrāk uzlādē.
Aprakstā pie Model S bij rakstīts.
Baigi bieži dienā nobraucam 100km?
Pa lielam jau tas aukstums mums ir labi ja divas nedēļas
der tikai privātmāju īpašniekiem
Lauris rakstīja:Mudvayne rakstīja:Lauris rakstīja:Jālādē atkarībā no ievadautomāta strāvas - jo vairāk ampēru tur, jo ātrāk uzlādē.
Aprakstā pie Model S bij rakstīts.
Baigi bieži dienā nobraucam 100km?
Pa lielam jau tas aukstums mums ir labi ja divas nedēļas
der tikai privātmāju īpašniekiem
A kur problēma
servisa punkti, kur šīs baterijas var nomainīt pret jaunām 5-10 min laikā.
Cenas skruvēšanas iespējas vēl vairāk samazina tas, ka elektrību uzražot no lētām izejvielām ar lētu tehniku principā var katrs, kuram nav slinkums.16vLietotājs rakstīja:Akumulatori kļūst ietilpīgāki un elektrība ir iegūstama no atjaunojamajiem resursiem, kas nozīmē ka tās cena nevar tikt skrūvēta līdz nesaprātīgai bezgalībai.
16vLietotājs rakstīja:Ko nozīmē pofig ietilpība? Traks esi, ja Tev būs aķis kas nodrošina 1500km veicamo distanci tad arī šitādas muļķibas rakstīsi?
Uzmanīgi papētot TeslaMotors pieejamo info var redzēt ka ir planā servisa punkti, kur šīs baterijas var nomainīt pret jaunām 5-10 min laikā.