VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Tirdzniecībā Latvijā nonācis 'SEAT Exeo' universālis

Seat

Tirdzniecībā Latvijā nonācis 'SEAT Exeo' universālis

Moderators: Ziņu redaktori
Reklāma
 

Tirdzniecībā Latvijā nonācis 'SEAT Exeo' universālis

Atbildēt ajms » 2009/Okt/18, 16:10

Ceturtdien, 15.oktobrī, "SEAT" oficiālais dīleris Latvijā "Auto Halle" prezentēja jauno universāli "SEAT Exeo ST", kas tapis uz iepriekšējās paaudzes "Audi A4" modeļa bāzes un markas piedāvājumā pievienojas jau esošajam "SEAT Exeo" sedanam.

"SEAT Exeo ST" universālis tehniskā ziņā praktiski pilnībā atkārto "Exeo" sedanu, kas arī tapis uz iepriekšējās paaudzes "Audi A4" modeļa bāzes. Būtiskākā atšķirība ir virsbūves tipā, kopgarumā (universālim – 4666 mm) un attiecīgi bagāžas nodalījuma tilpumā, kas ir 442 litri, bet nolaistu aizmugurējo sēdekļu atzveltnes gadījumā veido 1354 litru tilpumu.

Šis "SEAT" universālis pieejams ar tādiem pašiem dzinējiem, kā tā paša modeļa sedans. Proti, trim benzīna dzinējiem – 1,6-litru (102 ZS), 1,8-litru turbo (150 ZS) un divlitru turbo (200 ZS). Savukārt divlitru dīzeļdzinējs modelim pieejams divās jaudas versijās – ar 143 vai 170 ZS. Motori atkarībā no modifikācijas sajūdzami ar sešpakāpju mehānisko vai "Multitronic" automātisko pārnesumkārbu.

Jau standartā automobilis aprīkots ar miglas lukturiem, imobilaizeru, braukšanas stabilizācijas sistēmām ESP+EBA, elektriskiem logu pacēlājiem, apsildāmiem priekšējiem sēdekļiem, gaisa kondicionētāju, audio sistēmu ar CD atskaņotāju, kas atpazīst MP3 datnes, pilnizmēra rezerves riteni u.c. Par papildus samaksu tas aprīkojams ar biksenona lukturiem, ādas salonu, navigācijas sistēmu, stikla jumta lūku u.tml.

"SEAT Exeo ST" prezentācijas ietvaros "DELFI Auto" bija izdevība izbraukt pārdesmit kilometru iepazīšanās braucienā ar šī universāļa modifikāciju, kas aprīkota ar 143 ZS divlitru dīzeļdzinēju un mehānisko pārnesumkārbu.

Ja no ārpuses nezinātājs, iespējams, neiedomātos, ka šim "SEAT" varētu būt kas kopīgs ar "Audi A4", tad iesēžoties salonā, pirmajā mirklī radīsies šaubas, ka patiesi iekāpts ir "SEAT" automobilī. Salonā būtība viss ir kā iepriekšējās paaudzes "Audi A4" – tie paši mērinstrumenti, tāds pats borta dators ar sarkani monohromo ekrānu, tāda pati centrālā konsole ar jau pazīstamajām podziņām u.tml. Vienīgi stūresratu rotā "SEAT" emblēma.

Tiesa, nevajadzētu pārsteigties ar domu, ka nu par "puscenu" dabūjams jauns "Audi A4 Avant". Vairāk prātu nodarbina jautājums, piemēram, vai iepriekšējās paaudzes "Audi" arī bija tiks skaļš? Īpaši izteikti āra trokšņi (pamatā no riepām) dzirdami, sēžot aizmugurē. Tāpat kā visiem "Audi A4" modeļiem, arī "SEAT Exeo" gadījumā ir samērā maz vietas aizmugurē sēdošajiem, kas varētu apgrūtināt attālākos pārbraucienos. Savukārt bagāžas nodalījumā, nolaižot aizmugurējo sēdekļu atzveltnes, nav iegūstama pilnīgi līdzena grīda visā garumā.

Tomēr viss nav tik slikti, kā varētu padomāt. Tie ir "vecie vēži jaunā kulītē". Vienkārši iekāpjot jaunā modelī, kas patiesībā ir nedaudz pārveidots vecais, uzreiz pamani tās atšķirības, ar kurām principiāli jaunie modeļi gājuši attīstībā uz priekšu. "SEAT Exeo" rada drošības sajūtu, ka ekspluatācijas ziņā šis būs uzticams automobilis, jo "slimības" tajā "Audi" ir jau "izķēris", kad tas vēl bija "A4" modelis.

Vismaz Vācijā "SEAT Exeo" modeli lielākoties izvēlas korporatīvie klienti, kuriem vajag cenas ziņā pieejamu un uzticamu auto, bet kaut ko prestižāku par, teiksim, "Škoda". Starp citu, Vācijas "Company Car 2009" reitingā eksperti tieši "SEAT Exeo ST" atzinuši par labāko savā kategorijā.

"SEAT Exeo ST" universāļa cena Latvijā ir no 19'400 eiro, kas ir par 1'100 eiro vairāk nekā analoģiskas modifikācijas "Exeo" sedans. Dārgākā bāzes versija (ar divlitru turbopūtes benzīna dzinēju un automātisko pārnesumkārbu) maksās 25'870 eiro.

http://auto.delfi.lv/zinas/latvija/tird ... d=27438253
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Atbildēt karlsons » 2009/Okt/18, 18:02

nesmuks...
karlsons
 
Atbildes: 257
Pievienojies: 2008/Mar/31, 21:34
Atrašanās vieta: Bedrograda
Braucu ar: Alltrack
Dzinējs: 2.0

Atbildēt kikirixis » 2009/Okt/18, 19:09

man kka nedaudz legacy atgadina,,,, un ar neiipashi iet pie sirds, varbuut gan dzivee izskataas labaak nekaa foto, bet to jau redzees!
Lietotāja avatars
kikirixis
 
Atbildes: 350
Pievienojies: 2007/Sep/27, 21:22
Atrašanās vieta: Ogre-Rīga
Braucu ar: Audi A6 4F Avant Quattro
Dzinējs: 3.0TDI


Atgriezties uz Seat

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi