Audi, 2011. gada Frankfurtes autošovā, prezentēs jaunos S modeļus.
Audi S6 un
S6 Avant aprīkots ar jauno twin-turbo V8 4.0 TFSI 309kW (420zs) un 550Nm no 1400-5300rpm,
S6 paātrinās no 0 lidz 100km/h 4.8sek, S6 Avant 4.9sek, maksimālais ātrums ierobežots līdz 250km/h.
4.0 TFSI ienes Audi downsizing stratēģiju augstajā klasē. Salīdzinot dzinēju ar iepriekšējo modeli, atmosfērisko,
5.2L V10, tas piedāvā vairāk jaudas, vienlaikus samazinot degvielas patēriņu par 25 procentiem.
S6 vidējais degvielas patēriņš ir tikai 9.7 litri uz 100 km un 9,8 litru S6 Avant modelim, kas ir krietni zemāk nekā konkurentiem.
Šo rezultātu sekmē daudzas tehnoloģijas, tostarp rekuperācijas un start-stop sistēma,
kā arī jaunā "cylinder on demand" cilindru vadības sistēmu kas izslēdz četrus cilindrus.
Kad V8 dzinējam izslēgti četri cilindri, vadība aktivizē aktīvās trokšņu slāpēšanas sistēmu (ANC).
Četri mikrofoni ierakstu trokšņus salonā un atskaņo tos pretfāzē caur audio sistēmu.
AUDI S7 SPORTBACK aprīkots ar tādu pašu dzinēju kā S6 un S6 Avant twin-turbo V8 4.0 TFSI 309kW (420zs) un 550Nm no 1400-5300rpm.
paātrinājums līdz 100km/h 4.9sek., max ātrums 250km/h ierobežots.
AUDI S8 aprīkots ar jauno twin-turbo V8 4.0 TFSI 382kW (520zs) un 650Nm no 1700-5500rpm,
paātrinājums līdz 100km/h tikai 4.2sek., max ātrums 250km/h ierobežots.
avots:
http://www.fourtitude.com