Ženēvas autošovs tikai nākamnedēļ, bet Volkswagen jau atrāda Golf 7 GTI, kurš pārdošā nonāks jau 5. martā.
Septītās paaudzes, GTI, cena tomēr nedaudz pieaugs. Ar pārdošanas dienas atklāšanu kļuva zināma arī cita informācija par GTI. Tātad, jaunais 2.0L TSI dzinējs ar turbokompresoru un tiešo degvielas iesmidzināšanu ir pieejama divās versijās - 220zs un 230zs (Performance versijā ar diferenciāļa bloķētāju). Grieze abās versijās - 350Nm.
Salīdzinājumam, priekštecim 2.0L TSI dzinējs attīstīja 210zs un 280Nm. Ar "mehāniku" Golf GTI kombinētā ciklā patērē 6L/100km (6. paaudzes GTI 7.3L), ar "robotu" DSG - 6.4L vai 6.5L attiecīgi 220zs un 230zs versijās (6. paaudzes GTI ar DSG patērēja 7.4L). Versija ar 220zs un manuālo kārbu līdz 100km/h paātrinās 6.5 sekundēs, ar 230zs - 6.4 sekundēs. Maksimālais ātrums - 246 un 250 km/h. Iepriekšējam modelim, šie skaitļi ir 6.9 sek un 240 km/h. Jaunais GTI kļuva par 18% ekonomiskāks.
Golf GTI ir 15mm zemāka piekare nekā standarta Golfam, bet riepu izmērs - 225/45 R17. Atkarībā no versijas aprīkojumā klāt nāk Start/Stop sistēma, 17" vieglmetāla diski, sporta piekare ar stingrākiem atsperēm un amortizatoriem. Ja priekštecis izmaksā ~27700€, tad par jauno nāksies atdot jaunu vismaz ~28350€.