Tokijas autoizstādē VW izrādīja Cross Coupé Concept, krosovers ir būvēts uz jaunās MQB modulārās platformas ar šķērsvirziena dzinēja izvietojumu.
Cross Coupé garums 4345mm un platums 1868mm, garenbāze 2630mm. Salīdzinājumam, Volkswagen Tiguan garums 4426mm, bet garenbāze 2604mm.
Cross Coupé aprīkots vienlaicīgi ar 1.4TSI(150zs, 210Nm) benzīna dzinēju un 40kW(54zs, 180Nm) elektromotoru uz priekšējās ass, un 85kW(116zs, 270Nm) elektromotoru uz aizmugurējās ass. Ieskrējiens līdz 100km/h ir 7 sekundes, max ātrums 201km/h. Pēc ražotāja datiem degvielas patēriņš kombinētā ciklā ir 2.7L/100km, CO2 izmešu daudzums 62g/km.
Izmantojot tikai elektromotorus krosovers var nobraukt ~40km, akumulatoru ietilpība 9.8kW/h, koncepta pašmasa 1748kg. Runā, ka par sērijveida auto CC klūs pēc diviem gadiem.
[quote="ac"][quote="Lauris"]Tā līža cilpa varētu būt diezgan stinga :esmu_lol:[/quote] gan jau visa alga :emo:[/quote] Vnk ir jāizdomā kā var vairāk pelnīt, nevis ``līža cilpa``,``visa alga`` utt
Par pusdžipa mēslu viņu varēs saukt tikai tad, kad būs dabā redzēts un apakšā palīsts. Ja konstruēs uz līdzīgas platformas kā tagadējo Tiguan,Q5,Q3 tad nekādas lielās spējas nepiemitīs. Taču vismaz šajās bildēs šim auto ir pareizās virsbūves un riteņu lieluma proporcijas lai, piemēram, es varētu iedomāties sevi palielā tempā gāžam pa meža stigu, kas beidzās ar tramplīniņu un four-wheels-off-the-ground he-he. Starp citu līdzīga virsbūves izmēru un riteņu lieluma proporcija ir Infinity FX4 un, lai arī tas nav baisi spējīgs off-roaderis, tomēr, manuprāt, kā auto ir visai pievilcīgs.
Bet pats vāģis - akdievs, atkal viens pusdžipa mēsls. Nu izdomājiet reiz, kam mašīnas taisīt. Ā, exUSSR - nu ok, tad tas būs cieņā, hehe.
Kam to raksti, VW AG? brauc pie šiem iemāci reiz automobīļus būvēt Pēc agrāk Tevis rakstītā, tad vienīgais etalons ir Golf mk3 exussr cieņā ir visa veida sedani
Kompānija "Volkswagen" šonedēļ notiekošajā Ženēvas autoizstādē prezentēs uzlabotu versiju konceptuālajam apvidus auto "Cross Coupe", kas pirmo reizi tika parādīts pērnā gada decembrī Tokijā. Prototipi savā starpā atšķirsies ar virsbūves krāsu un spēka agregātu.
Ženēvas autoizstādei paredzētais "Cross Coupe" variants būs sarkanā krāsā (Tokijā tas bija sudraba tonī) un būs aprīkots ar 306 zirgspēku jaudīgu hibrīda spēka agregātu, kā akumulatorus varēs uzlādēt arī no tradicionālās elektrorozetes. Jauktajā braukšanas ciklā automobilis vidēji patērēs 1,8 litrus degvielas uz 100 km.