Volkswagen tomēr nolēma sērijveidā ražot prototipu Volkswagen XL1, kura pirmizrāde notika 2011 gada sākumā.
![Attēls](http://www.volkswagen.co.uk/uploads/mediapanel/1295976149449/da60d4cb9db762a6314229ba6ec7a8702a33975e.jpg)
VW vadītājs Martin Vinterkorn apstiprināja, ka koncerns neatsakās no plāniem divvietīgo konceptu pārvērst sērijveida modelī. 2013.gadā no konveijera noripos ierobežota dīzeļ-elektro hibrīda versija.
![Attēls](http://www.volkswagen.co.uk/uploads/mediapanel/1295976149449/a22338844fcd39abdba8af4b86b7c3a77fac936b.jpg)
Prototips, kurš tika atrādīts gada sākuma aprīkots ar 75zs hibrīd-dzinēju, kas satāv no elektromotora un 0.8L divcilindru dīzeļmotora. Pateicoties vieglai virbūvei, 795kg, kombinētā ciklā degvielas patēriņš ir vien 0.9L/100km. Ieskrējiens līdz 100km/h ir 11.9 sekundes, braucot ar ātrumu līdz 35km/h auto var pārvietoties izmantojot tikai elektromotoru.
![Attēls](http://www.volkswagen.co.uk/uploads/mediapanel/1295976149449/6c59a77c855933ddfc1839450fad728011407272.jpg)
![Attēls](http://www.volkswagen.co.uk/uploads/mediapanel/1295976149449/dced7c72b0bc022627a7a9c46dca423db04e342c.jpg)
avots:VW AG