raimiz » 2017/Okt/06, 13:25
Nu ko lai saka, sūdīgi tev tie meistari bijuši, ja neko atrast nevar. Turbīnu var ideāli redzēt diagnostikā, ko pūš, paskatīties ar roku, vai vnt mehānisms kustās brīvi, ciki ir asij kustiba, un vai nav pārmērīgs eļļas daudzums ieplūdes trubās. Bet no pusbeigtas turbīnas tik un tā nevar būt vibrācijas. Sajūgs, precīzāk spararats, var radīt vibrācijas, bet tām ir jābūt ari tukšgaitā jutamām, bet beigts spararats nevar radīt pastiprinātu dūmošanu, ta kā to ar liekam malā. Tālāk sadalene ir reāla iespēja, ka ir sadilusi. Bet kur problēma, noņem vārstu vāku un apskati kādā stāvoklī ir kulaciņi, sānos jābūt mazām kantītēm, ja tās pašā spicē pazūd, ir dilums. Protams ir redzetas ari teju vai apaļas sadalenes, kad knapi vārtus paver vaļā, tādu dilumu nevar nepamanīt. Un visbeidzot sprauslas. Tātad ar vcds skatam kas pie kompensācijas rādās, cik lielas atšķirības +/-2 skaitās pieņemamā norma, bet jo tuvāk 0, jo labāk. Attiecīgi tālāk samaini sprauslas ar vietām ja rādījumi bija tuvu pie +/-3, tas nozīmē, ka kāda sprausla vai nu tek, vai arī par maz spēj iemidzināt. Samainot vietam redzēsi, vai ari sliktais rādījums pārgāja no viena cilindra uz citu. Protams var būt arī problēma vados kas iet uz sprauslām, tad joprajam radijumi paliks apmēram tadi paši kadi bija pirms samainiji sprauslas ar vietām . Jāskatās ari kādas kļūdas ir saglabātas. Tā kā principā visas tevis uzskaitītās detaļas ir iespējams pārbaudīt vai ir defektivas, nevis tupa mainīt un mest naudu vējā, cerot ka notiks brīnums un problēma pazudīs.