apinisofficial rakstīja:Ciao, problēma sen jau ir, bet sāk apnikt un biedēt.
Tātad sajūgs darbojas, kad sajūga pedālis jau ir uz beigām (atlaists), piemēram, nospied sajūgu, ieliec pirmajā, laid vaļā gandrīz līdz beigām un tad mašīna sāk ripot.
Pats sajūgs neslīd, esmu gāzis uz pirmajiem 3 robiem līdz 5k rpm, mašīna iet kā zvērs.
Ar tādu esmu nobraucis jau 20k km, kaut kur esmu lasījis, ka iespējams viņus var regulēt 1.8T dzinējiem vai kaut kas tāds? No šīm lietām nesaprotu, gribētu zināt kam gatavoties - var būt var regulēt to trosīti, varbūt kulisē kaut kāda vaina, moška kārbai eļļa jāmaina?
Bieži vien pirmajā un reversā tā teikt "jāiebaksta", bet 3,4,5 robā ieiet skaisti.
Passat B5 1.8T (1996)
Paudies!
Man arī kaut kas līdzīgs kā tev(99 gada), arī jāpatur līdz beigām kamēr var uzsākt! Emu pieradis, ja kādu citu palaižu, tad labāk nesēdēt blakām! Citreiz var just ka ieliec 1. robā, tad pie lielākiem apgriezieniem ieliekot 2. robā, viņš itkā savienojās!
Ar ātrumu pārslēgšanu nav problēmas, slēdzas labi, kad bija lielākie mīnusi, tad pāris reizes bija ka pirmajā tā negribīgāk ielikt!