VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - B5 automāta problēmas

VW Passat

B5 automāta problēmas

Reklāma
 

B5 automāta problēmas

Atbildēt IronMaan » 2016/Nov/17, 1:26

Nopirku septembrī 2002. gada B5 1.9 PD ar automātisko ātrumkārbu. Pēc nedēļas sāka regulāri, bet ne vienmēr, parādīties transmisijas kļūda- deg visi pārnesumu simboli PRND234. Tajā brīdī uzsāk ripot ļoti grūti un slēdzas laikam tikai līdz 3 ātrumam. Turklāt sāk parādīties arī grūdieni pirmoreiz liekot D un R. Kad kļūda nerādās, auto ripo un slēdzas labi.
Eļļas krāsa kārbā normāla.
Aizvedu pie automātisko transmisiju spečuka, kas ar kompi atrada kļūdu-3 solenoīdi beigti. Teica, ka 3 vienlaicīgi nemēdz iziet no ierindas, tāpēc visticamāk tā esot vadības bloka elektroniska problēma. Apskatījos to - bija slapjums ticis klāt, bet visi kontakti veseli un tīri.
Elektriķis nekonstatēja vainu elektronikā.

Varbūt kādam ir bijusi līdzīga problēma un ir kāds risinājums, neskaitot kārbas maiņu? Vai arī kāds tirgo labā stāvoklī esošu ātrumkārbu?
IronMaan
Nepieredzējis lietotājs
 
Atbildes: 1
Pievienojies: 2016/Nov/17, 0:55
Braucu ar: Passat B5

Re: B5 automāta problēmas

Atbildēt ajms » 2016/Nov/17, 14:59

IronMaan rakstīja:Nopirku septembrī 2002. gada B5 1.9 PD ar automātisko ātrumkārbu. Pēc nedēļas sāka regulāri, bet ne vienmēr, parādīties transmisijas kļūda- deg visi pārnesumu simboli PRND234. Tajā brīdī uzsāk ripot ļoti grūti un slēdzas laikam tikai līdz 3 ātrumam. Turklāt sāk parādīties arī grūdieni pirmoreiz liekot D un R. Kad kļūda nerādās, auto ripo un slēdzas labi.
Eļļas krāsa kārbā normāla.
Aizvedu pie automātisko transmisiju spečuka, kas ar kompi atrada kļūdu-3 solenoīdi beigti. Teica, ka 3 vienlaicīgi nemēdz iziet no ierindas, tāpēc visticamāk tā esot vadības bloka elektroniska problēma. Apskatījos to - bija slapjums ticis klāt, bet visi kontakti veseli un tīri.
Elektriķis nekonstatēja vainu elektronikā.

Varbūt kādam ir bijusi līdzīga problēma un ir kāds risinājums, neskaitot kārbas maiņu? Vai arī kāds tirgo labā stāvoklī esošu ātrumkārbu?

Vispirms nomaini eļļu un filtru.Pirmais, ko vajag izdarīt ,ja tiešām elektrībā neko neatrada.Kļūdas jau vēl nenozōmē ,ka ir kautkas beigts,tā tajā brīdī varēja palikt,kad neslēdzās/ iedegās indikācija...
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: B5 automāta problēmas

Atbildēt kolblik » 2018/Mai/30, 21:24

Diezgan veca tēma, bet gribēju padalīties ar savu pieredzi šajā problēmā un kā to risināju.
Sākotnēji, pa retam, kārba sāka slēgties avārijas režīmā (visi pārnesumi uz sarkana fona). R un D pārnesumā slēdzās ar lieliem sitieniem un darbojās tikai 4 pārnesums D režīmā. Uzreiz tika nomainīta eļļa un filtrs, kas neizmainīja pilnīgi neko. Visvairāk tas bija ziemas periodā kad bija lielāks aukstums. Kad iestājās siltāks laiks, bija arvien mazāk. Tika vests uz diagnostiku, parādija, ka ir problēma solenoīdu vārstos, bet paši servisā to nedara. Tad nu sāku pats ievākt info un visu baudīt. Pirmais ko izdarīju (bet nevajadzēja), pasūtīju jaunus solenoīdus, lai veiktu nomaiņu. Ņēmu nost kārbas pannu, drenēju eļļu, noņēmu filtru, noņēmu hidraulisko bloku, kuru arī tīriju. Beigās tika samainīti solenoīdi, eļļa un filtrs ar blīvi. Veicot pārbaudi nebja nekādu izmaiņu.
Tika atkal pieslēgts pie kompja un uzrādija viena no solenoīdiem ''īso'', ņēmu nost kārbas pravodku un pārbaudīju visus kontaktus pēc ražotāja datiem pēc pretestības. Viss kā pēc grāmatas, vienīgi turbīnas un output speed sensori uzrādīja krietni augstāku pretestību nekā noteikts (300ohm vietā rādija ap 13kohm). Nodomāju, ka vaina atrasta un jāsūta sensori, tajā pašā vakarā turpināju meklēt info un atradu, ka akumulatora un ģeneratora dēļ arī ir iespējama šī kļūda. Ja akumulators ir jau padzīvojis un miera stāvoklī voltāža ir zem 12,5V startējot auto ieslēdzas kārbas avārijas režīms. Tā arī bija, uzlādēju akumulatoru līdz 12,7V un kārbas kļūdas pazuda un nav vairs slēdzies avārijas režīms.
Šis viss sagādāja ne mazums galvas sāpju, tāpēc varbūt kādam tas noder. Tas gan ir viens no scenārijiem, bet ja nu tomēr. :)
kolblik
Nepieredzējis lietotājs
 
Atbildes: 1
Pievienojies: 2017/Jūl/12, 18:56
Braucu ar: VW B5.5 Variant
Dzinējs: 1.8 T

Re: B5 automāta problēmas

Atbildēt lauriko » 2018/Mai/30, 21:49

Es gan vienkārši atrisināju problēmu, uzliku mehanisko 6parnesumu kārbu no V6 dīzeļa un cik nu pirms pārdošanas pabraucu, bij ļoti labi!
Ja kas ir piedāvājumā pārbūves komplekts!
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
www.StikluMeistars.lv
Lietotāja avatars
lauriko
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 5903
Pievienojies: 2007/Jūn/11, 11:38


Atgriezties uz VW Passat

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi