Diezgan veca tēma, bet gribēju padalīties ar savu pieredzi šajā problēmā un kā to risināju.
Sākotnēji, pa retam, kārba sāka slēgties avārijas režīmā (visi pārnesumi uz sarkana fona). R un D pārnesumā slēdzās ar lieliem sitieniem un darbojās tikai 4 pārnesums D režīmā. Uzreiz tika nomainīta eļļa un filtrs, kas neizmainīja pilnīgi neko. Visvairāk tas bija ziemas periodā kad bija lielāks aukstums. Kad iestājās siltāks laiks, bija arvien mazāk. Tika vests uz diagnostiku, parādija, ka ir problēma solenoīdu vārstos, bet paši servisā to nedara. Tad nu sāku pats ievākt info un visu baudīt. Pirmais ko izdarīju (bet nevajadzēja), pasūtīju jaunus solenoīdus, lai veiktu nomaiņu. Ņēmu nost kārbas pannu, drenēju eļļu, noņēmu filtru, noņēmu hidraulisko bloku, kuru arī tīriju. Beigās tika samainīti solenoīdi, eļļa un filtrs ar blīvi. Veicot pārbaudi nebja nekādu izmaiņu.
Tika atkal pieslēgts pie kompja un uzrādija viena no solenoīdiem ''īso'', ņēmu nost kārbas pravodku un pārbaudīju visus kontaktus pēc ražotāja datiem pēc pretestības. Viss kā pēc grāmatas, vienīgi turbīnas un output speed sensori uzrādīja krietni augstāku pretestību nekā noteikts (300ohm vietā rādija ap 13kohm). Nodomāju, ka vaina atrasta un jāsūta sensori, tajā pašā vakarā turpināju meklēt info un atradu, ka akumulatora un ģeneratora dēļ arī ir iespējama šī kļūda. Ja akumulators ir jau padzīvojis un miera stāvoklī voltāža ir zem 12,5V startējot auto ieslēdzas kārbas avārijas režīms. Tā arī bija, uzlādēju akumulatoru līdz 12,7V un kārbas kļūdas pazuda un nav vairs slēdzies avārijas režīms.
Šis viss sagādāja ne mazums galvas sāpju, tāpēc varbūt kādam tas noder. Tas gan ir viens no scenārijiem, bet ja nu tomēr.