an99982 » 2014/Aug/15, 12:22
Sveiki, varbūt kāds var ieteikt, ko darīt vai pie kā griezties.
Passat B6, 2007 gads, 2 litru dīzelis, 103 kW, Bosch PD sprauslas, 317 tkm nobraukums.
Sākās viss ar baltiem dūmiem, tā kā auto nav jauns tika veiksmīgi likvidēts kvēpu filtrs- jauda uzlabojās, dūmi nepazuda.
Dūmi sāka smirdēt pēc eļļas- servisā džeki atrada tosolā eļļu, teica, ka vainīgs eļļas dzesētājs, kas tecēja- arī veiksmīgi tika nomainīts.
Dūmi tāpat nekur nepazuda. Nu jau servisos, jo viens viedoklis, nav viedoklis visi kā viens sāka domāt par motora blīvi, galvu utt- motoram kaput. Pirms paraksīties uz lielo remontu tika noņemtas sprauslas uz pārbaudi- 2 ok, 2 tā ne visai + vēl vienā servisā gudrie vīri saskatīja turbīnā problēmas+ kaut kas ar motora kompresiju..
Tika pieņemts lēmums nečakarēties un laizt uz Dīzeļcentru Bukaišu ielā. Rezultāts- viss kas saistīts ar degvielas padevi +/- vēl dzīvot spējīgs. Motors kaut kur dzenot eļļu, sakot, lai skatos kur tā eļļa pazūd. Ja vaina turbīnā, tad lai ņemot nost un vedot pie šiem (lai gan turbīnas diagnostika neko kriminālu neparādīja)...
Galu galā tā īsti nav skaidrs, ko darīt, jo jebkuš brauciens uz servisu sanāk kā loterija, ko nu kurš atradīs. Varbūt problēma ir zināma? varbū kāds var ieteikt sakarīgu mestaru, kas saķīlēs autiņu?
Paldies